Your browser does not support JavaScript!
افزوده شدن اینفوگرافیک به مقالات

با توجه به تلاش تیم طراحی و تبلیغات لولسا برای ارائه مقالات و خدمات آموزشی با کیفیت برای خوانندگان و بازدیدکنندگان سایت لولسا، مقالات آموزشی از این پس با اینفوگرافیک همراه خواهند بود.

چرا اینفوگرافیک؟

اینفوگرافیک با استفاده از المان های بصری، قدرت آموزشی و انتقال اطلاعات فراوانی دارد. شاید در بسیاری از مقالات تنها عکس و یا عکس هایی مربوط به مطلب بتوانند مقصود نویسنده مقاله را به خواننده برسانند، اما اینفوگرافیک بسیار پارا فراتر از کمک رسانی برای فهم متن می گذارد. اینفوگرافیک قادر است خود به تنهایی، پیام رسانی خود بسنده باشد. برخی از افراد زمان کوتاهی در اختیار دارند و با کلیات موضوعات آشنایی کافی دارند، اینفوگرافیک به این افراد کمک می کند تا مقاله را به سرعت بررسی و نکات مهم را تنها به وسیله همان اینفوگرافیک به دست بیاورند. 

اینفوگرافیک چیست

همچنین برخی اوقات محتوا بسیار طولانی می شود و خواننده برای پیدا کردن شاخه اصلی هر بخش از محتوا مجبور خواهد بود دوباره متن را بازنگری کند، اما اینفوگرافیک این نیاز را به سادگی نگاه کردن تصویر بر طرف می کند.

با توجه به مطالب گفته شده در بالا، از این پس تمامی مقالات به همراه اینفوگرافیک های طراحی شده توسط استودیو گرافیک لولسا (استودیو طراحی گرافیک و انیمیشن ژین) خواهند بود. و امیدواریم اینگونه ارائه مطالب بتواند مخاطبین و خوانندگان محترم را راضی تر کند.

با تشکر

تیم طراحی و تبلیغات لولسا