Your browser does not support JavaScript!
تغییرات قالب وب سایت لولسا

اگر در چند روز اخیر به صفحات وب سایت لولسا سر زده باشید، احتمالا متوجه تغییرات و اتفاقات جدیدی شده اید. ما تصمیم گرفتیم تا قالب وب سایت را برای استفاده بهتر و راحت تر مشتریان خود تغییر دهیم. این تغییرات شامل موارد مختلفی می باشند که توانسته اند کار کردن کاربر را آسانتر از گذشته بکنند.

تغییرات قالب وب سایت لولسا

این تغییرات شامل بخش های مختلفی می باشند:

  1. سرعت
  2. کیفیت
  3. زیباتر
  4. دسترسی آسان تر

سرعت قالب جدید وب سایت

اگر صفحات داخلی سایت را مشاهده کرده باشید، متوجه خواهید شد که زمان لود صفحات بسیار کوتاه تر از قبل شده اند. به صورت متوسط هر صفحه به همراه محتوای خود کمتر از ۴۵۰ کیلوبایت حجم دارد. این حجم کم باعث خواهد شد تا شما بتوانید به سرعت صفحات سایت را مشاهده کنید. بسیاری از کاربران وب سایت از طریق دستگاه های موبایل به جستجو در دنیای اینترنت می پردازند، برای آنها همیشه اینترنت پر سرعت در دسترس نمی باشد. لذا ما در نظر گرفتیم تا به جهت بهبود افزایش سرعت، این تغییرات را اعمال کنیم.

کیفیت قالب جدید وب سایت

از جهت کیفی، این قالب با جدیدترین تکنولوژی های روز طراحی وب و رعایت تمامی استاندارد های گوگل طراحی شده است. تعداد فایل های کم در زمان لود، استفاده از تنها یک فایل CSS آنهم با حجم بسیار پایین، کاهش تعداد تصاویر اضافی، دسترسی آسانتر نیز از جمله مواردی است که در طراحی این قالب در نظر گرفتیم.

زیبایی قالب جدید وب سایت

از جهت زیبایی، تلاش کردیم تا با در نظر گرفتن دو موضوع در قالب آن را به کار ببریم. موضوع اول سرعت می باشد. درست است که زیبایی می تواند بیننده را به وجد آورد، اما اگر این زیبایی زمان زیادی از او را صرف کند و دسترسی به محتوا را طولانی تر کند، مورد تایید ما نیست. موضوع دوم خواندن آسان است. برایمان بسیار مهم بود که مخاطبین وقتی به سایت مراجعه می کنند به سادگی بتوانند مطالب را مطالعه کنند. با رعایت این دو مورد تلاش کردیم، قالبی ساده ولی زیبا را طراحی کنیم.

دسترسی آسانتر قالب وب سایت

در این نسخه، تلاش کردیم تا دسترسی به صفحات را آسانتر از گذشته بکنیم. لذا شما به سادگی قادر خواهید بود به هر بخش از سایت که مورد نیازتان است مراجعه کنید و مشکلی از بابت آن برایتان به وجود نیاید.

ادامه مسیر

در ادامه مسیر، قالب صفحه اصلی وب سایت نیز در حال تغییر است. امیدواریم در روزهای آینده، این بخش نیز تست های نهایی خود را به سرعت پشت سر بگذارد تا در صفحه ابتدایی وب سایت هم مخاطبین این تغییرات را شاهد باشند.