Your browser does not support JavaScript!
راه اندازی بخش تبلیغات خلاق

تیم طراحی و تبلیغات لولسا بخش جدیدی را در سایت با عنوان تبلیغات خلاق راه اندازی کرده است. هدف از راه اندازی این بخش آشنایی مخاطبین سایت با تبلیغات خلاق و جذاب روز دنیا است.

تبلیغات در جهان به سرعت حرکت می کند. هر روز طراحان و ایده پردازان، ایده ها و طرح های تبلیغاتی جدیدی را به جهانیان معرفی می کنند. لزوم پیشرفت و حرکت صنعت، تولید و کسب و کارها آشنایی به علم روز جهان است. تبلیغات نیز از این قاعده مستثنا نیست. لزا با را اندازی این بخش قصد داریم تا ایده های جهانی و روز را برای مخاطبین خود آشنا کنیم. آنها را ترغیب به رقابتی جهانی کنیم و از کپی برداری، که یکی از آفت های همیشگی در تبلغات کشورمان است دوری شود. زمانی که مخاطبین با ایده های جهانی آشنا شوند، آنهایی که دست به کپی برداری می زنند، دیگر نخواهند توانست خودشان را پیشرو معرفی کنند و کار های قدرتمند و خلاقانه خودشان را بهتر نشان می دهند.

توضیحات بالا به این معنی نیست که طراح و ایده پرداز حق ندارد از طرح های دیگران ایده بگیرد. گرفتن ایده جدید یک امر بسیار مهم برای پیشرفت است. اما زمانی که ایده گرفتن جای خود را به کپی برداری می دهد، یعنی عقب ماندگی.

امیدواریم به سهم خودمان بتوانیم برای پیشرفت صنعت تبلیغات و به طبع آن دیگر صنایع و کسب و کارها (چرا که تبلیغات بر روی همه صنایع و کسب و کارها تاثیر می گذارد) مفید واقع شویم.

با تشکر از حسن توجه شما

تیم طراحی و تبلیغات لولسا