Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
تبلیغات بستنی مک دونالد

تبلیغات بستنی مک دونالد را در این بخش از تبلیغات خلاق مشاهده خواهید کرد. مک دونالد در دنیای تبلیغات به همان اندازه دنیای کسب و کار پر قدرت وارد می شود. هیچ جای تعجبی هم وجود ندارد! به سادگی ممک دونالد نتوانسته است به این اندازه بزرگ شود. سالها تجربه و هزینه توانسته است این برند را به جایگاه امروزی خود برساند. اگر شما هم به تبلیغات خلاقانه و جذاب علاقه مند هستید، در ادامه همراه ما باشید.

تبلیغات مک دونالد

تبلیغات مک دونالد در این مجموعه با ظاهری بسیار ساده اما بسیار جذاب قابل مشاهده هستند. طراح این پوستر های تبلیاتی تنها یک بستنی چوبی را را بستنی لیوانی به وجود آورده است. اما آیا موضوع به همین سادگی است؟ اگر شما هم یک طراح و ایده پرداز باشید، به خوبی می دانید این موضوع اصلا ساده نیست. شاید پس از مشاهده پوسترها این ایده بسیار دم دستی بیاید. اما زمانی که چنین پوستری وجود نداشت، این ایده هم در ذهن هیچ کس وجود نداشت. همیشه اول بودن بسیار دشوار است. باید بتوانید ایده ای که تا کنون به ذهن هیچ کس دیگری نرسیده است را بیابید. اگر در کارتان خبره باشید، می توانید ایده هایی که به ظاهر بسیار ساده بنظر می رسند را خلق کنید. این نوع ایده ها بسیار سخت تر به دست می آیند. همچنین تاثیر بسیار بیشتری هم بر روی مخاطبین خود می گذارند. 

پوستر مک دونالد

پوستر های مک دونالد این مجموعه را در زیر مشاهده خواهید کرد. این مجموعه برای انتشار در کشور پرتغال طراحی و اجرا شده اند. طراحی و انتشار مجموعه در سال 2015 میلادی بوده است. پوسترهای زیر یکی از موفق ترین تبلیغات برند مک دونالد هستند.

طراح: لئوناررد آلوارز

آژانس تبلیغاتی: TBWA

کشور: پرتغال

سال طراحی: 2015

تبلیغات بستنی مک دونالد

تبلیغات بستنی مک دونالد

تبلیغات بستنی مک دونالد

طراحی پوسترهای تبلیغات با لولسا

طراحی پوسترهای تبلیغات برندتان را با لولسا شروع کنید. ما به شما بهترین ها را ارائه خواهیم داد. تنها کافی است به بخش طراحی پوستر رجوع کنید.