Your browser does not support JavaScript!
طراحی لوگو
سفارش
هزینه
نمونه کار
طراحی لوگو خلاقانه برای کافی شاپ

طراحی لوگو یک کار چالش برانگیز محسوب می شود. امروزه دیگر تمامی کسب و کارها از این موضوع آگاهی دارند که لوگو آنها عنصر اصلی شناخته شدن برندشان  به شمار می آید. بنابراین این کار را به متخصصین مربوطه واگذار می کنند، چرا که طراحی لوگو به خلاقیت و مهارت زیادی نیاز دارد. لوگو نخستین تصویری است که یک فرد از برند شما در ذهن خود ثبت می نماید. از آن جا که لوگو های دیگری نیز وجود دارند که مخاطبان در طول زندگی خود آنها را مشاهده کرده باشند، تنها طراحی لوگو به صورت خلاقانه و تاثیر گذار به شما کمک خواهد کرد تا در ذهن مخاطبانتان متمایز جلوه کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مجموعه لوگو های خلاقانه ای آشنا سازیم که به طور هنرمندانه طراحی شده اند.

طراحی لوگو برای کافی شاپ

زندگی پرمشغله انسان امروزی سبب شده است تا به دنبال پناهگاهی برای رفع خستگی ها و لذت بردن از زمان استراحت خود باشد. کافی شاپ ها به دلیل داشتن فضایی دنج، موزیک خوب، بوهای مطلوب و نوشیدنی های آرام بخشی همچون قهوه برای این امر بسیار مناسب می باشند. با افزایش تعداد کافه ها و کافی شاپ ها رقابت نیز میان آنها شدید تر شده است. بنابراین تبلیغات برای این صنف نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک لوگو خلاقانه می تواند کمک کند تا یک کافی شاپ به عنوان برندی خاص در ذهن مخاطبان شناخته شود. بی گمان لوگو ای که برای کافی شاپ طراحی می گردد باید گرم و صمیمی بوده و میل مخاطب به نوشیدنی ها، خوردنی ها و حتی تفریحاتی که در آن محیط می تواند داشته باشد را صد چندان کند. در تمامی این لوگو ها فنجون های قهوه وجود دارند. طراح با به کار گرفتن خلاقیت خود با توجه به نام کافی شاپ و یا حسن تمایز آن نسبت به سایر کافی شاپ ها شکل دیگری را در فنجان درآورده است. استفاده از فضاهای منفی سبب شده است تا این پوسترها خلاقانه و جذاب به نظر برسند.

طراحی لوگو خلاقانه برای کافی شاپ

طراحی لوگو خلاقانه برای کافی شاپ

طراحی لوگو خلاقانه برای کافی شاپ

طراحی لوگو خلاقانه برای کافی شاپ

طراحی لوگو خلاقانه برای کافی شاپ

اگر شما هم قصد طراحی یک لوگو خلاقانه را برای کافه و یا کافی شاپ خود دارید، تنها کافی است به بخش طراحی لوگو سایت ما مراجعه و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.