Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
طراحی خلاقانه پوسترهای آژانس مسافرتی

طراحی خلاقانه، یکی از آن چیزهایی است که هر کسب و کاری برای موفقیت خود به آن نیاز دارد. کمپین های تبلیغاتی باید بتوانند با مخاطبین خود به خوبی ارتباط بر قرار کنند، اما با توجه به تکثر تبلیغات در دنیای امروز و رقبای فراوان در همه کسب و کارها، خلاقیت بسیار بیش از گذشته مورد نیاز می باشد. هزاران آژانس مسافرتی در سراسر دنیا مشغول به فعالیت هستند و روزانه صدها تبلیغات از آنها را در رسانه های مختلف شاهد هستیم، اما آیا تمامی آنها موفق هستند؟ پاسخ به سادگی نه است. بسیاری از این آژانس های مسافرتی در کسب و کار و به دست آوردن مشتری های بیشتر با چالش های فراوان رو به رو هستند.  در این بخش از تبلیغات خلاق، قصد دارم شما را با تبلیغات یک آژانس مسافرتی آشنا کنم که با خلاقیت توانسته است مشتریان بسیاری را برای خود به دست بیاورد.

طراحی پوستر به شیوه‌ای خلاق

طراحی پوستر یکی از آن بخش هایی است که در تبلیغات خودتان نباید از آن به سادگی عبور کنید. هر طراح و گرافیستی نمی تواند باعث موفقیت شما شود. پس نکته اول انتخاب درست یک طراح است. پس از انتخاب گرافیست، شما نیازمند این هستید که آنچه در ذهنتان است را به خوبی به او انتقال دهید تا به نتیجه ای دلخواه برسید. برای این موضوع مقاله زیر می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد:

چگونه از گرافیست پوستری خلاقانه و موفق تحویل بگیریم

پوستر های خلاقانه آژانس مسافرتی

مجموعه ای که در زیر مشاهده می کنند مربوط به کمپین تبلیغاتی یکی از آژانس های مسافرتی در کشور برزیل می باشد که در سال ۲۰۱۴ طراحی و اجرا شده است.

طراحی خلاقانه پوسترهای آژانس مسافرتی

طراحی خلاقانه پوسترهای آژانس مسافرتی

طراح پوستر: لوییس کلودیو سالوسترونی

آژانس تبلیغاتی: Agencia3

سفارش دهنده: آژانس مسافرتی Urbi et Orbi

کشور: برزیل

سال طراحی: ۲۰۱۴ میلادی

خدمات طراحی پوستر

اگر شما هم برای آژانس مسافرتی و یا تور خود نیازمند مجموعه پوستر های تبلیغاتی هستید، ما در تیم طراحی و تبلیغات لولسا این خدمات را برای شما فراهم کرده ایم. کافی است به بخش طراحی پوستر سایت مراجعه کنید و به جمع مشتریان ما بپیوندید.