Your browser does not support JavaScript!
خدمات طراحی گرافیک
طرح های خلاقانه و خاص برای کارت دعوت عروسی

مراسم ازدواج یکی از با ارزش ترین اتفاقاتی است که در زندگی یک شخص روی می دهد و روز ازدواج یکی از به یاد ماندنی ترین روزهای زندگی به شمار می آید. افراد برای چنین روزی هزینه های مختلفی برای مکان برگزاری مراسم، اسباب پذیرایی، فیلمبرداری، عکاسی و اجرا موزیک مراسم پرداخت می کنند. تهیه ی کارت دعوت نیز یکی از این هزینه ها به شمار می آید که یکی از هزینه هایی  است که نتیجه آن مدت ها نزد مهمان ها باقی خواهد ماند و خاطره ی مراسم روز عروسی را برای آنها زنده نگه خواهد داشت. طراحی دعوت نامه عروسی شاخه ای از طراحی چاپی محسوب می شود که می توان خلاقیت زیادی در ساخت آن به کار برد. در این بخش طرح های بسیار جذاب با ایده پردازی های قوی و مبتکرانه برای شما جمع آوری کرده ایم.

۱- کارت دعوت به همراه بادکنک

زمانی که عروس داماد تمایل داشته باشند تا دعوت نامه ای سرگرم کننده به مهمانان خود داده و لبخند به لب آنها بیاورند این ایده بسیار موثر عمل می کند زیرا  شما از طریق این طرح می توانید به میهمانان خود بادکنکی هدیه دهید که در روز میهمانی با خود بیاورند و نشان دهند که دعوت شما را قبول کرده اند.

 کارت دعوت به همراه بادکنک

 کارت دعوت به همراه بادکنک

۲- دعوت نامه موزیکال 

 دعوت نامه موزیکال

این دعوت نامه بسیار جذاب که حالت کتابچه ای دارد زمانی که ورق زده  و از نوشته های موجود در آن گذر کنیم و به صفحه ای برسیم که یک صفحه تاشو است و در آن تقویت کننده صدا موجود است و یک  سوزن خیاطی بر روی آن سوار شده که زمانی که آن را در امتداد یک شیار به دور صفحه فلکسی دیسک رکورد که در آن آهنگ مورد نظر عروس و داماد ضبط شده است  بچرخانیم آهنگ انتخابی آنها را پخش خواهد کرد.

۳- دعوت نامه تاشو

دعوت نامه تاشو

این دعوت نامه دارای  ایده پردازی  بسیار خلاقانه ی می باشد چرا که این دعوت نامه  با یک روش بسیار ساده به دو طرف ظرف کوچکی با روبان وصل شده تا حالت تاشو داشته باشد و یک طرف دایره ها ی کاغذی موجود در آن تصاویر عروس و داماد و در طرف دیگر کاغذ ها نوشته ها قرار گرفتند. این دعوت نامه تبدیل به وسیله ای شده که تا مدت ها به عنوان یادگاری نزد مهمان ها باقی خواهد ماند.

۴- دعوت نامه با برش و تا خاص

دعوت نامه با برش و تا خاص

دعوت نامه با برش و تا خاص

این دعوت نامه ها با وجود نیاز به مهارت و ظرافتی که برای ساختشان وجود دارد، خلاقیت ایده پردازی آنها در انتخاب برش و تا خوردگی های مناسب و مربوط به طرح کلی دعوت نامه است،  زمانی که مهمان آن را باز می کند از زیبایی آن لذت خواهد برد.

۵- دعوت نامه های اوریگامی

دعوت نامه های اوریگامی 

استفاده از هنر اوریگامی با کمی خلاقیت باعث می شود تا بی آنکه لازم باشد  هزینه ی خیلی بالایی بپردازید بتوانید کارت دعوت های  جالب و منحصر به فرد خود را داشته باشید که مهمان ها از ایده ی آن لذت برده و با آن سرگرم شوند.

6- کارت دعوت  بروشور مانند

کارت دعوت  بروشور مانند 

ایده پردازی جالب طراح به این طریق است که یک طرح کلی مربوط به مکان برگزاری عروسی را در قسمت ها ی مختلف که با تا از هم جدا می شوند آورده است و در هر قسمت توضیح مربوطه را اضافه کرده است و باعث شده است تا کارت دعوت همانند یک بروشور جذاب به نظر برسد.

7- کارت دعوت شمعی!

 کارت دعوت شمعی 

 کارت دعوت شمعی 

ایده ی این طرح می تواند بسیار زیبا و شاعرانه محسوب شود، این امر که مهمانان شما بتوانند از دعوت نامه ازدواج شما  نور و روشنایی دریافت کنند نوع دعوت شما را خاص و دلپذیر خواهد ساخت.  طراح این دعوت نامه با استفاده از روشی نه چندان دشوار شمع را بر روی دعوت نامه قرار دهد.

8- دعوت نامه عروسی بر روی تخته آشپزی!

 دعوت نامه عروسی بر روی تخته آشپزی 

ایده پردازی این طرح بسیار جالب،  سرگرم کننده و کاربردی محسوب می شود چرا که شما به مهمان خود در حقیقت علاوه بر دعوت نامه  یک وسیله ی کاربردی هدیه داده اید که می توانند تا مدت ها از آن برای تهیه ی غذا های خود استفاده کنند، ضمن اینکه  روز جشن ازدواج شما را به یاد آورده  و لبخند به لب داشته باشند.