Your browser does not support JavaScript!
طراحی کاراکتر
طراحی پوستر
مجموعه کاراکترهای خلاق و مدرن

طراحی کاراکتر یکی از شیوه هایی که برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از برند های بزرگ دنیا کاراکترهای شناخته شده ای دارند، از کاراکتر میشلین من تا روناد مک دونالد و کاراکتر های M&M که بار ها و بارها انها را دیده ایم. این کاراکتر ها می توانند نقشی در برندینگ و تبلیغات بازی کنند که شاید هیچ المان گرافیکی دیگری قادر به انجام ان نیست. یک کاراکتر می تواند هویت برند شما را در ساختار یک کارکتر (که می تواند انسانی و یا غیر انسانی باشد) پیاده سازی کنند. تمام آن هویتی که با ابزرهای غیر مستقیم می خواهید برای برند خود به نمایش در آورید را یک کاراکتر بدل به شخصیت می کند و از آن پس می توانید در انواع انیمیشن ها و تیزرهای تبلیغاتی گرفته تا پوستر ها از آن ها استفاده کنید. در این مجموعه، بخشی از کاراکتر هایی که در سالیان اخیر طراحی شده اند را مشاهده خواهید.

کاراکترهای خلاقانه و مدرن

طراحی کارکتر عموما توسط یک طراح گرافیک (گرافیست) انجام می شود. البته باید در نظر داشت که این کار بسیار تخصصی می باشد. هر گرافیستی نمی تواند یک طراح کاراکتر قدرتمند باشد. یک طراح کارکتر موفق، حرکات، خصوصیات چهره، نقش عناصر صورت و بسیار موارد دیگری را به خوبی می داند. با انیمیشن آشنایی کامل دارد و می داند یک کاراکتر باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا بتواند در انواع کارهای تبلیغاتی (که در بسیاری موارد باید بدل به انیمیشن شوند) مورد استفاده قرار گیرد.

کاراکترهای خلاقانه و مدرن

کاراکترهای خلاقانه و مدرن

کاراکترهای خلاقانه و مدرن

کاراکترهای خلاقانه و مدرن

کاراکترهای خلاقانه و مدرن

کاراکترهای خلاقانه و مدرن

کاراکترهای خلاقانه و مدرن

کاراکترهای خلاقانه و مدرن

کاراکترهای خلاقانه و مدرن

مجموعه ای از طراحی‌های کاراکتر موفق با ایده پردازی های خلاقانه

 اگر صاحب یک برند هستید و یا در ابتدای راه اندازی یک کسب و کار می باشید و یک استارت آپ محسوب می شوید، می توانید با طراحی یک کاراکتر، تفاوت بسیار زیادی با سایر رقبای خود به وجود آورید. در چند سال گذشته و با توجه به علاقه عموم به برخی از انیمیشن های تبلیغاتی استفاده از کارکتر بسیار بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است اما به خوبی می تواند مشاهده کرد که هنوز بسیاری از مدیران برند ها و کسب و کارها از اهمیت و نقشی که یک کاراکتر می تواند برایشان بازی کند بی خبر هستند. هنوز با مدیران زیادی روبرو می شویم که احساس می کنند داشتن یک کاراکتر نه تنها لزومی برایشان ندارد، بلکه باعث می شود تا از اهمیت کارشان کاسته شود. متاسفانه این نوع برداشت که در دید خشک و انعطاف ناپذیر برخی از این افراد وجود دارد آنها را از موفقیت هایی که می توانستند به دست آورند دور می کند. 

خوشبختانه طراحی کاراکتر در برندهای مربوط به صنایع غذایی ایرانی، بیش از سایر بخش ها مورد توجه قرار گرفت و امروز شاهد کاراکترهایی هستیم که به خوبی برای اکثریت افراد جامعه شناخته شده هستند. اما نکته ای ه قابل توجه است موضوع مربوط به مدرن بودن یک کاراکتر می باشد. یک کاراکتر مدرن، معمولا برای مخاطب جهانی طراحی می شود و اغلب کمتر از المان های سنتی در آن استفاده می شود. البته در مواردی هم که از المان های سنتی و یا بومی در یک کاراکتر مدرن استفاده می شود، طراح تلاش می کند آن المان را برای مخاطبین جهانی خود آشنا سازد. به نوعی می توان این گونه خلاصه کرد (که البته توجه کنید این خلاصه نمی تواند حق مطلب را به خوبی ادا کند) که یک کاراکتر مدرن، طرحی است که برای مخاطب جهانی و به دور از در نظر گرفتن مرز ها طراحی می شود.

اگر شما هم قصد طراحی یک کاراکتر برای برند خود دارید، می توانید از خدمات طراحی کاراکتر تیم طراحی و تبلیغات لولسا استفاده کنید. برای سفارش این خدمات می توانید به بخش خدمات گرافیک سایت لولسا مراجعه کنید. همچنین برای ارزیابی از هزینه یک طراحی کاراکتر می توانید، با مراجعه به صفحه این خدمات می توانید از قیمت های اعلام شده مطلع شوید.