Your browser does not support JavaScript!
طراحی ست اداری
سفارش
هزینه
نمونه کار
مجموعه ای از کارت ویزیت های خلاقانه

امروز قصد داریم تا یک سری از کارت ویزیت های خلاقانه را به شما نمایش دهیم. این سری از کارت ویزیت ها با استفاده از روش های مختلفی، توانسته اند مخاطبین بسیاری را به خود جذب کنند و محبوبیت زیادی به دست آورده اند. در این سری مانند سری های قبلی تنها با یک حالت خاص، مانند استفاده از برش سر و کار نداریم، خلاقیت چیزی نیست که تنها از یک راه ممکن باشد، به همین خاطر در این بخش قصد داریم با نمایش شیوه های مختلف، نشان دهیم خلاقیت همیشه از یک راه به دست نمی آید. می توان آنرا به شیوه های مختلفی به نمایش گذاشت. در ادامه، ابتدا این مجموعه را مشاهده خواهیم کرد  سپس به بررسی آن می پردازیم.

کارت ویزیت های خلاقانه و مدرن

کارت ویزیت های خلاقانه و مدرن

کارت ویزیت های خلاقانه و مدرن

کارت ویزیت های خلاقانه و مدرن

کارت ویزیت های خلاقانه و مدرن

کارت ویزیت های خلاقانه و مدرن

کارت ویزیت های خلاقانه و مدرن

کارت ویزیت های خلاقانه و مدرن

کارت ویزیت های خلاقانه و مدرن

کارت ویزیت های خلاقانه و مدرن

کارت ویزیت های خلاقانه و مدرن

کارت ویزیت های خلاقانه و مدرن

این مجموعه را با هم مشاهده کردیم. برخی از کارت ویزیت ها برش خاص داشتند، نمونه ای کارت ویزیت دو لت را مشاهده کردیم، کارت ویزیت دیگری سه بعدی بود، و یکی دیگر از جنس فلزی، یکی دیگر از استیکر روی کارت ویزیت استفاده کرده بود و کارت ویزیت دیگری با پرفراژ طراحی شده بود و یک نمونه کارت ویزیت با فرم ساده ای بود که طراحی آن بسیار خلاقانه و جذاب بود.

با وجود تمامی تفاوت ها، سه بخش در تمامی این طرح ها مشترک بود. رنگ بندی آنها یکی بود؟ تصویر سازی مشترکی داشتند؟ آیا همه توسط یک گرافیست طراهی شده اند؟ جواب تمامی این سوال ها منفی است. بلکه آن تمامی این کارت ویزیت ها را می توانیم در دسته بندی تبلیغات مدرن جای دهیم. تمامی آنها دارای ایده پردازی بسیار قدرتمندی بودند. و تمامی آنها بسیار خلاقانه تولید شده اند.

نگاهی دوباره به مجموعه بیاندازید، فکر کنید برای کارت ویزیت خودتان قرار بود یکی از این کارت ویزیت ها را انتخاب کنید. احتمالا انتخاب برای شما بسیار دشوار می شد. هر کدام از کارها به نوعی جذابیت زیادی دارد، و زمانی که انتخاب قرار است میان چندین کار جذاب انجام شود، بسیار سخت و دشوار می شود. حال از تصور بیرون بیایید و پا در دنیای روزمره بگذارید. کارت ویزیت هایی که به شما داده اند را مشاهده کنید. بسیاری از آنها را گم کرده این، برخی را دور ریخته اید، برخی تبدیل شده اند به کاغذ یاد داشت. شاید دلیل اصلی این موشوع این است که این کارت ویزیت ها برای شما به عنوان مخاطب جذابیت خاصی ندارد.

اما همین سری از کارت ویزت های مدرنی که با هم مشاهده کردیم، به دست هر مخاطبی که برسد، حتما آن کارت ویزیت را به خوبی نگاه خواهد داشت و شاید بارها و بارها آنرا به دوستان خود هم نشان دهد. تفاوت در نوع استفاده از یک ابزار است. چه ان کارت ویزیت های مدرن و خلاقانه ای که در بالا مشاهده کردیم و چه کارت ویزیت هایی که در جیب شماست. اما این تفاوت در استفاده از وسیله تبلیغاتی بسیار ساده ای مانند کارت ویزیت، می تواند نتایج بسیار بزرگی برای صاحبان آن برند و یا شرکت داشته باشند. پس به شما پیشنهاد می کنم، اگر به دنبال طراحی کارت ویزیت جدیدی هستید، اینبار از این وسیله به درستی استفاده کنید. از امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد حداکثر استفاده را بکنید و با طرح های کپی، خشک و کسل کننده، شانس موفقیت را از خودتان نگیرید.

به عنوان یک نکته دیگر هم در نظر داشته باشید، کسب و کار شما هر چیزی که باشد، نیاز نیست تمام کالا و خدمات خودتان را به صورت تصویر در کارت ویزیت بیاورید تا مشتریانتان زیاد شوند. این شیوه قدیمی، کارت ویزیت شما را تبدیل به همان کارت هایی می کند، که مخاطبین آنها را دور می اندازند!

اگر نیازمند طراحی کارت ویزیت جدید برای مجموعه خود هستید، می توانید از خدمات ما در لولسا استفاده کنید. تیم لولسا با بهره گیری از هنرمندان و متخصصان خود، کارت ویزیت های خلاقانه و یکتا برای شما طراحی هواهد کرد. تنها کافی است به صفحه طراحی کارت ویزیت برش خاص ویا طراحی ست اداری سایت مراجعه کنید و به جمع مشتریان ما بپیوندید.