Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوسترهای تبلیغاتی خلاقانه رستوران

پوسترها یکی از قدیمی ترین و موثرترین روش های تبلیغاتی و آگاهی رسانی به شمار می آیند که به منظور معرفی محصولات، ارتقاء کمپین ها، انتقال اطلاعات آموزشی و غیره استفاده می شوند. پوسترهای تبلیغاتی زیادی به صورت چاپی و یا الکترونیکی انتشار پیدا می کنند. اما از میان آنها تنها تعداد محدودی ما را تحت تاثیر قرار داده و در ذهنمان باقی خواهند ماند. یک پوستر تبلیغاتی خلاقانه باید قادر باشد تا پیام خود را با یافتن راهی هوشمندانه و ایجاد زیبایی بصری چشم گیر به سرعت هر چه تمام تر به بیننده انتقال دهد. یک پوستر برای جذب مخاطب خود تنها چند ثانیه فرصت دارد. بنابراین یک طرح شلوغ که قصد دارد تا داده های زیادی را به مخاطب انتقال دهد موفق عمل نخواهد کرد. در عوض پوستری که دارای زیبایی بصری بوده و خلاقانه طراحی شده باشد می تواند مهمترین شعار تبلیغاتی خود را در ذهن مخاطبانش ثبت نماید. در این مقاله سعی نموده ایم تا مجموعه پوسترهای تبلیغاتی یک رستوران که در آن تنها سالاد سرو می شود را به شما نشان دهیم.

پوستر تبلیغاتی رستوران سالاد بار

پوستر های خلاقانه ای که برای رستوران سالاد بار Goodcals علاوه بر تبلیغات موثر کسب و کار خود، افراد جامعه را از مسائل مربوط به سلامتشان آگاه ساخته و آنها را از به خطر انداختن سلامت خود منصرف می سازند. تعداد افرادی که به فست فود علاقه دارند کم نیست. این پوستر ها به شیوه ای خلاقانه و هوشمندانه نشان می دهد که در صورت استفاده از غذاهای موجود در رستوران های فست فود محکوم به اضافه وزن و بیماری های ناشی از آن خواهید شد. ایده پردازی خلاقانه و عکاسی ماهرانه سبب تولید این پوسترهای ارزشمند شده است. بی گمان بیننده پس از مشاهده این پوسترها ترجیح می دهد تا برای یکبار هم که شده به نفع سلامتی خود به این رستوران سالاد بار رفته و غذایی سالم و خوشمزه میل نماید.

طراح پوستر: احمد ابی

آژانس تبلیغاتی: Zhou

سفارش دهنده: Goodcals salad restaurant

کشور: مصر

سال طراحی: ۲۰۱۵ میلادی

طراحی پوستر های شما

اگر برای تبلیغات موثرتر رستوران خود نیازمند طراحی مجموعه ای خلاقانه از پوستر ها هستید، می توانید با مراجعه به بخش طراحی پوستر سایت لولسا، این خدمات را از ما بخواهید.