Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوسترهای خلاقانه سری سوم

پوستر هایی که شما را جذب می کنند چه چیزهایی را در خودشان دارند؟ پوسترهای ساده را می پسندید؟ پوسترهایی که از تصویر سازی استفاده کرده باشند از نظر شما جذاب تر هستند؟ رنگ بندی خاصی چشم شما را می گیرد؟ اگر پوستر ار محتوای خاصی استفاده کرده باشد برای شما جالب است؟ اما آیا این موارد به تنهایی باعث جذابیت و جلب مخاطب می شود؟ پاسخ به این سوال منفی است. همه ما پوستر های زیادی دیده ایم که بسیاری از این عوامل را در خود دارند اما نمی توانند باعث تاثیر گذاری در مخاطب شوند. پس تفاوت این پوستر ها در چیست؟ چرا برخی از آنها مخاطبین بسیاری به دست می آورند و برخی دیگر اینطور نیستند؟

مهمترین موضوعی که در تمامی انواع تبلیغات جذاب وجود دارد ایده پردازی و خلاقیت است. بدون ایده پردازی قدرتمند و خلاقیت نمی توانید مخاطبین زیادی جذب کنید. در این مجموعه تعدادی از پوستر هایی که با ایده پردازی قدرتمند و استفاده از شیوه های خلاقانه می توانند شما را وادار کنند بارها و بارها به آن نگاه کنید و شاید آنها را در کامپیوتر و گوشی خودتان ذخیره کنید و برای دوستانتان بفرستید را جمع آوری کرده ایم.

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

پوسترهای خلاقانه

اهمیت خلاقیت در پوستر

پس از مشاهده این پوستر ها مقایسه ای داشته باشید با پوستر های خشک و غیر خلاقانه ای که هر روز بارها و بارها می بینید! اگر شما هم یک طراح گرافیک باشید، بارها از مشتریان خودتان شنیده اید مخاطبین ما افراد خاصی هستند و باید پوستری بسیار رسمی طراحی کنید. اگر طراح خلاقی باشید، احتمالا پس از اتود زدن و ارسال اتودهای اولیه برای کارفرما و مشتری خود با پاسخ هایی مانند این کار خیلی قشنگ است، اما ما کاری مانند این پوستر (پوستری به شما نشان می دهند که از طراح گرافیکی که آنرا طراحی کرده است بسیار نا امید می شوید) می خواهیم. و کار در نهایت به یک پوستری ضعیف از نظر شما بدل خواهد شد.

پوستر چیست

اما اشتباه این مشتریان و کارفرماها عموما در این است که فراموش کرده اند مخاطب در هر مقامی که باشد، باید جذب پوستر شما شود. اگر محتوا به تنهایی برای مخاطب کفایت می کرد و طراحی نقشی نداشت، می شد به سادگی آن محتوا را در یک صفحه سفید با فونتی بسیار ساده بنویسند و در مقابل مخاطب قرار داد. این افراد فراموش کرده اند که خلاقیت جایی است که تفاوت یک تبلیغ با تبلیغات دیگران را به وجود می آورد.

اگر شما در تبلیغاتتان تفاوتی با دیگران نداشته باشید، نتوانید نوآوری داشته باشید، مخاطب آگاهانه و یا به صورت نا خود آگاه، شما را یک کپی کننده ای که خودش نمی تواند رهبر باشد خواهد شناخت. جذاب ترین پوستر شاخه کاری شما، روزی نوآوری و خلاقیت بسیار زیادی داشته است و امروز توانسته است دیگران را هم صدای خود کند و همه مانند او طراحی کنند. کسی می تواند پیشگام شاخه کاری شما باشد که از گذشته قدم به جلو بردارد و با خلاقیت خود، دیگران را پشت خود بکشد. پس ترس را کنار بگذارید و نفر اول باشید.