Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های خلاقانه اهدا اسباب بازی

بی شک نمی توان این واقعیت را کتمان کرد که هنر نقش به سازایی در فرهنگ سازی جوامع ایفا می کند. یکی از رسالت های هنرمند به کارگیری مهارت و خلاقیت خود در جهت آگاه سازی مردم و دعوت آنها به فعالیت های نیک و پسندیده می باشد. در پوستر های خلاقانه انسان دوستانه، طراح با هوشمندی خاص خود باید قادر باشد تا طرح های خلاقانه ایجاد کند که ضمن برقراری ارتباط احساسی با بیننده او را به کمک رسانی و یا انجام عملی نیک ترغیب کنید.

پوستر اسباب بازی های قدیمی خود را اهدا کن!

تمامی ما در دوران کودکی خود اسباب بازی های داشته ایم که به آنها بسیار علاقه مند بوده ایم. اما با گذشت زمان عملا دیگر از آنها استفاده نمی کنیم. در این مجموعه پوسترهای خلاقانه ای که در این مقاله برای شما گردآوری کرده ایم، طراح با ذکاوت خاص خود احساسات ما را هدف قرار گرفته است و به ما خاطر نشان می کند که اگر اسباب بازی های خود را به حال خود بسپاریم به گونه ای حیات را از آنها گرفته ایم. همانطور که در پوستر ها شاهد این موضوع هستیم که اگر اسباب بازی های خود را اهدا کنیم به آنها زندگی دوباره خواهیم بخشید.

فضا سازی خلاقانه و داستان سرایی خوب این پوستر ها سبب جذابیت بسیار  آنها شده است. کاراکتر های محبوب کودکانه ای که به دست صاحبانی که فراموششان کرده اند چال شده اند، دست خود را از قبر بیرون آورده اند و به همگان نشان می دهند که این قدرت را دارند تا برای کودکی دیگر لحظات به یادماندنی ایجاد کنند. به این ترتیب است که یک مجموعه از پوستر های خلاقانه می تواند کمک کند تا همزمان یادگار دوران کودکی ما از بین نرفته و از سوی دیگر کودکانی که به اسباب بازی نیاز دارند به آرزوی خود دست پیدا کنند.

پوستر های خلاقانه اهدا اسباب بازی

پوستر های خلاقانه اهدا اسباب بازی

پوستر های خلاقانه اهدا اسباب بازی

طراح پوستر: کارلوس والاداو

آژانس تبلیغاتی: Eugenio

سفارش دهنده: موسسه اهدا اسباب بازی ParkShopping São Caetano

کشور: برزیل

سال طراحی: ۲۰۱۳ میلادی

خدمات طراحی پوستر

اگر شما هم قصد طراحی یک مجموعه جدید پوستر خلاقانه را برای خود دارید، تنها کافی است به بخش طراحی پوستر سایت ما مراجعه و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.