Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های خلاقانه تبلیغاتی نخ دندان

پوستر های خلاقانه تبلیغاتی یکی از موثرترین راه های شناساندن برندها به مخاطبان می باشد. طراحی پوستر یکی از رشته های هنری بسیار جذاب به شمار می آید. طراحی پوستر همانند طراحی وب سایت این فضا رو ایجاد می نماید تا هنر گرافیک به خلاقانه ترین شکل ممکن خود را در عرصه ی ظهور قرار دهد. امروزه با توجه به حجم بالای کار های گرافیکی، داشتن ایده ای نو یکی از اساسی ترین ملزومات طراحی است. عنصر طنز یکی از مهم ترین و موثر ترین شیوه های بیان مطلب به مخاطب است. خصوصا اگر ابزار انتقال مطلب، ابزار بصری باشد. دراین مقاله قصد آن داریم تا شما را با مجموعه ای از پوستر های خلاقانه تبلیغاتی نخ دندان که با بهره جستن از عنصر طنز و تصویرپردازی قوی خوش درخشیده است آشنا سازیم.  به خاطر داشته باشید که بسیاری از آثار موفق در عین سادگی با داشتن ایده ای ناب توانسته اند تا با مخاطب خود ارتباط برقرار کنند. این مجموعه نیز از این امر مستثنی نبوده و توانسته است در عین سادگی موفق عمل کند.

پوستر تبلیغاتی نخ دندان با شعار و ایده پردازی مناسب

یکی از راه های تاثیرگذاری بیشتر یک پوستر انتخاب شعاری مناسب برای آن می باشد. همانطور که در مجموعه پوستر های زیر مشاهده می کنید طراح از شعاری بسیار ساده اما مرتبط با تصویر پیام تبلیغاتی موردنظر را در ذهن مخاطب تثبیت می کند. از طرفی دیگر شعار پنهان لبخند مهم ترین عنصر زیبایی در چهره است در تصویر به خوبی نمایش داده شده است. این همان ایده پردازی قوی بوده که با تصویر پردازی مناسب به خوبی اجرا شده است. عواملی که موجب می شود تا شما برای رهایی از آنها نخ دندان بخرید بسیار زننده و مخل زیبایی تصویر نشان داده می شود. تمامی عناصر این پوستر شما را مجاب می کند تا برای رهایی از شر مواد غذایی باقی مانده در لابه لای دندان های خود و داشتنی لبخند زیباتر از نخ دندان استفاده نمایید.

طراح پوستر: رویی برانکینیو

آژانس تبلیغاتی:  Young & Rubicam

سفارش دهنده:  Colgate Dental Floss

کشور: برزیل

سال طراحی: 2012 میلادی

 

پوستر های خلاقانه تبلیغاتی نخ دندان

پوستر های خلاقانه تبلیغاتی نخ دندان

طراحی پوستر های شما

در صورتی که برای محصولات آرایشی و بهداشتی خود به دنبال تبلیغات موثر می باشید، تیم طراحی و تبلیغات لولسا برای شما بهترین گزینه خواهد بود. شما به آسانی می توانید با مراجعه به بخش طراحی پوستر از این خدمات ما بهره مند شوید.