Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر تبلیغلتی خلاقانه کفش

طراحی پوستر های تبلیغاتی خود را دست هر کسی نسپارید! شاید این جمله به نظر شما خیلی تند باشد، اما واقعیت این هست که بسیاری از افراد دست به طراحی می زنند بدون آنکه در این زمینه از تئوری رنگ‌ها، ارجاع تصاویر، نقش شکل‌ها و قاب بندی و غیره اطلاع کافی داشته باشند. بگذارید این موضوع را با یک نمونه به شما نشان دهم. قصد دارم تا با معرفی یک مجموعه  پوسترهای تبلیغاتی کفش که توسط طراحان حرفه ای انجام شده اند تفاوت را به شما نشان دهم.

پوستر تبلیغاتی معرفی کالکشن کفش

کارگردان هنری: الکساندر جاگی

آژانس تبلیغاتی: Jung Von Matt

سفارش دهنده تبلیغاتی: MAX Shoes

کشور: سوییس

سال طراحی: ۲۰۱۳ میلادی

پوستر تبلیغلتی خلاقانه کفش

پوستر تبلیغلتی خلاقانه کفش

پوستر تبلیغلتی خلاقانه کفش

همان طور که مشاهده کردید، این مجموعه با یک ایده پردازی بسیار موفق طراحی شده است. استفاده از دهانه کفش در محل دهان افراد، در کنار چهره بهت زده، نمایشی شده است از تعجب و حیرت. نگاهی که در آن مخاطب را به هیجان وا می دارد. اینها عواملی هستند که شاید در ظاهر به نظر ساده برسند، اما رسیدن به چینین ایده ای کار هر کسی نیست. متاسفانه بسیاری از افراد پس از مشاهده یک پوستر جذاب، به جای این که از ایده به کار رفته در طرح بتوانند ایده پردازی را در خودشان تقویت کنند، رو می آورند به کپی برداری. این موضوع تفاوت اصلی کار است! یک طراح گرافیست حرفه ای همیشه به دنبال ایده پردازی های نو و جدید می باشد و می تواند یک تبلیغات نو و خلاقانه را به وجود آورد. 

با توجه به این که صنعت تولید کفش در کشور ایران سالیان دراز فعالیت دارد، بارها و بارها هر کدام از ما با تبلیغات این صنعت رو به رو شده ایم. اما تا کنون چند بار این تبلیغات توانسته اند شما را مجذوب خود کنند؟ اگر تخفیف و یا مسائلی این چنینی در پوستر هایی که از این صنعت در کشور دیده ایم حذف شوند، چند پوستر تبلیغاتی خوب بر جا می ماند که می توانید از آنها یاد کنید؟ متاسفانه این تعداد در برخی از شاخه های صنعتی بسیار اندک هستند و این موضوع نشان می دهد تولید کنندگان به سراغ افراد حرفه ای نمی روند. یک طراح گرافیک حرفه ای لزومی ندارد در بلند ترین برج شهر دفتر داشته باشد و یا شرکتی با چند صد نفر کارمند زیر نظرش داشته باشد. یک طراح گرافیک حرفه ای و قدرتمند، در آثارش است که خود را نشان می دهد.