Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های خلاقانه برند تولید کننده چسب

در این مجموعه به سراغ پوستر های خلاقانه ی برند Pattex می رویمه که تولید کننده چسب می باشد. محصولی که تقریبا تمامی افراد از آن بارها و بارها استفاده می کنند و بازار مصرف بسیار بزرگی دارد، اما به همان نسبت برند های بسیار زیادی هستند که هر کدام می خواهند سهم بیشتری از بازار مصرف را به دست آورد. این موضوع به خوبی نشان می دهد گسترده بودن بازار مصرف تنها عامل مهم در فروش یک برند نیست، بلکه باید در نظر داشت این بازار مصرف میان چه تعداد برند تولید کننده محصول و با چه نسبتی تقسیم می شوند. تمام این توضیحات به خوبی نشان می دهند که تبلیغات در این شاخه از کسب و کار با دشواری های زیادی روبرو است.

در بازار رقابتی، عوامل بسیار مهمی برای پیروزی وجود دارد که یکی از مهمترین فاکتور های آن تبلیغات است. اما وقتی رقبای کاری زیاد هستند، تبلیغات بسیار سخت تر است. به عنوان مثال طراحی یک پوستر با این موضوع کار  بسیار سختی است. ایده پردازی نیز در این بازار بسیار سخت است. ایده هایی که به ذهن شما می آیند، ممکن است پیشتر به ذهن رقبای شما آمده باشد و آنها قبل از شما پوسترشان را طراحی کنند. یک ایده ضعیف هم در بازارهای رقابتی این چنینی، می تواند صدمات بسیار زیادی به بار آورد.

به سادگی بدل به دستاویز رقبا، برای کم کردن نقش شما در بازار شده و همان نقاط ضعف و اشتباهات را آنها به نقاط قوتشان بدل کنند و این موضوع را با پوستری خلاق، به مخاطب نمایش دهند. در چنین شرایطی راه باز گشت و به دست آوردن دوباره سهم برند شما از بازار بسیار سخت خواهد بود. در این مجموعه پوستر ها، برند Pattex به عنوان نمونه انتخاب شده است. این برند تولید کننده چسب، مجموعه ای چهارتایی از پوستر خود را در سال 2011 منتشر کرد که توانست به به دست آوردن سهم بسیار بیشتری در بازار رقابت برای این برند شود.

پوسترهای خلاقانه چسب Pattex

پوستر های خلاقانه چسب Pattex

پوستر های خلاقانه چسب Pattex

پوستر های خلاقانه چسب Pattex

پوستر های خلاقانه چسب Pattex

کارگردان هنری: امیر کسایی

آژانس تبلیغاتی: DDB

سفارش دهنده: Pattex

کشور: استرالیا

سال طراحی: 2011

شعار: یک کابوس برای ابزار آلات

یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی پوسترهای خلاقانه می توان مشاهده کرد این است که هیچ کدام این پوستر ها توسط گرافیستی در درون برند طراحی نشده اند. کارگردان هنری و طراح آنها مبتدی نبوده و همه از افراد خبره می باشند. پس اگر شما هم قصد دارید بتوانید مانند یکی از این برند ها پوستری خلاق و ماندگار داشته باشید، تیم طراحی و تبلیغات لولسا این خدمات را به شما ارائه می دهد. کافی است به بخش خدمات طراحی پوستر سایت مراجعه کرده و پس از آشنایی با نحوه ارائه این خدمات، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.