Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های خلاقانه خطوط هوایی لن

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که برای انتخاب خط هوایی سفر خود میان چند شرکت و خط هوایی دچار تردید شده باشید. اما باید بدانید این موضوع تنها شما را درگیر خود نکرده است و خود صاحبان ایرلاین ها هم از این موضوع چندان راضی نباشند. قطعا آنها دوست دارند تا مسافرین از خطوط هوایی آنها استفاده کنند و این تعدد شرکت ها و خطوط هوایی بازار رقابت میان آنها را افزایش داده است. در این بخش از تبلیغات خلاق، مجموعه ای از پوستر های یک خط هوایی که برای کشور پرو طراحی شده است را برای شما در نظر گرفته ایم. این مجموعه پوستر ها در سال ۲۰۱۳ میلادی طراحی و اجرا شده اند.

پوسترهای زیبای خطوط هوایی lan

در طراحی یک پوستر موفق عوامل متعددی نقش دارند، خلاقیت طراح، ابزار مورد استفاده، موضوع طراحی، باز بودن دست گرافیست و … . اما مهمترین عامل در این میان خلاقیت طراح می باشد. هر چقدر هم سایر عوامل دست طراح را ببندند، ذهن هنرمند باز جای بروز خلاقیت دارد. بسیاری از طراحان هستند که به صورت مینیمال طراحی می کنند، یعنی با کمترین المان بیشترین حرف را می زنند. این موضوع دلیلی است برای اینکه ذهن هنرمند محدودیتی در بروز خلاقیت در خود ندارد. به مجموعه زیر نگاهی بیاندازید، اگر کمی تخصصی به پوستر ها نگاه بیاندازینم، نه از ابزار خاصی استفاده شده است و نه تکنیک پیچیده ای در طراحی به کار گرفته شده است. البته قطعا همین موارد به کار رفته نیز زمان زیادی را از طراح رفته است و به معنی کم ارزش بودن کار طراح نیست. بلکه برعکس آن است. طراح توانسته با ابزاری که در دست همه طراحان است،‌ مجموعه ای بسیار زیبا و خلاقانه را طراحی و اجرا کند. 

لزومی ندارد همیشه از بیشترین ابزار در طراحی استفاده شود، بلکه مهم این است که با ابزار های در دسترس بتوان بهترین اثر را خلق کرد. نگاهی به این مجموعه بیاندازید و خودتان قضاوت کنید!

پوستر های خلاقانه خطوط هوایی لن

پوستر های خلاقانه خطوط هوایی لن

پوستر های خلاقانه خطوط هوایی لن

پوستر های خلاقانه خطوط هوایی لن

پوستر های خلاقانه خطوط هوایی لن

پوستر های خلاقانه خطوط هوایی لن

طراح پوستر: فلاویو پانتیگوسو

آژانس تبلیغاتی: Young & Rubicam

سفارش دهنده: خطوط هوایی LAN

کشور: پرو

تاریخ طراحی و انتشار: ۲۰۱۳ میلادی

شعار تبلیغاتی در پوستر

همانطور که شما هم مشاهده کردید،‌ پوستر ها از یک شعار تبلیغاتی واحد استفاده می کنند:

درون ما را بشناسید!
هیچ کس پرو را بهتر (از LAN) نمی شناسد!

شعار تبلیغاتی بکار رفته در این مجموعه ناخودآگاه در ذهن مخاطب حس اعتماد به نفس این خطوط هوایی را به وجود می آورد. همین موضوع نوعی حس اعتماد از سوی مخاطب را نیز به وجود می آورد. همیشه به مشتریانم پیشنهاد می کنم به خودشان و کارشان اعتماد داشته باشند و این اعتماد را نشان دهند (البته نه اعتماد کاذب بلکه واقعی و برگرفته از حقیقت). اگر شما به خودتان و کارتان اعتماد نداشته باشید، چگونه از مخاطب انتظار دارید به شما اعتماد کند؟ هر مخاطبی پیش از اقدام به هر خریدی نیازمند نوعی اعتماد به فروشنده و عرضه کننده کالا و خدمات است. اعتماد سازی کاری است که فروشنده و صاحب آن کسب و کار باید برای مخاطب خود ایجاد کند.

طراحی پوستر خلاقانه

طراحی پوستر یکی از تخصص های ما در تیم طراحی و تبلیغات لولسا است. اگر نیازمند طراحی مجموعه پوستر جدیدی برای کسب و کار خودتان هستید،‌ لولسا بهترین انتخاب شما است. تنها کافی است به بخش خدمات طراحی پوستر سایت مراجعه و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.