Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر خلاقانه دارو و قرص

پوستر خلاقانه دارو و قرص را برای این بخش از تبلیغات خلاق انتخاب کرده ایم. این مجموعه پوسترها توسط طراحان مختلف در سراسر جهان طراحی شده اند. امیدواریم مشاهده آنها بتواند به شما کمک کند تا ایده های خوبی به دست بیاورید.

پوستر دارو و قرص

طراحی پوستر کار چندان ساده ای نیست. مهمترین موضوع داشتن یک ایده جذاب برای مخاطب است. در این مجموعه با وجود شباهت های ظاهری می توان به خلاقیت طراح پی برد. برای داشتن یک ایده خوب لزومی ندارد حتما به دنبال چیزی باشید که قبلا طراحی نشده است. نمونه این موضوع را در این مجموعه می توانید مشاهده کنید. با اینکه شباهت میان کارها فراوان است، اما هر کدام جذابیت خاص خودشان را دارند. ابتدا پوسترها را مشاهده کنید تا بیشتر به آنها بپردازیم.

پوستر خلاقانه دارو و قرص

پوستر خلاقانه دارو و قرص

پوستر خلاقانه دارو و قرص

پوستر خلاقانه دارو و قرص

جالب است بدانید پوستر بالا توسط آقای پیمان ارفع نیا در آتلیه هودیس پارس طراحی شده و طراح آن یک ایرانی است.

پوستر خلاقانه دارو و قرص

شاید شکل ظاهری داروها تفاوت زیادی نداشته باشد. اکثر قرص ها در شکل های معمول تولید می شوند. اما طراح های این مجموعه چه چیزی را به صورت مشترک در نظر داشته اند؟ آنها به ما نشان می دهند درون قرص ها و داروها چه چیزهایی وجود دارد. این موضوع می تواند باعث تاثیر بسیار خوبی در مخاطب شود. فرض کنید می خواهید یک قرص ویتامین برای فرزندتان تهیه کنید، دیدن پوستری که درون قرص میوه ها و سبزیجات احتمالا در شما اثر خواهد داشت.

اما یک نکته را هم نباید فراموش کنیم: ایده چگونه اجرا می شود؟ اجرای ایده بسیار مهم است. شاید ایده اولیه به ذهن اکثر ما برسد، اما آیا همه می توانیم یک پوستر جذاب با آن ایده طراحی کنیم؟ تجربه نشان می دهد که خیر، تنها افراد محدودی موفق به طراحی پوستر جذاب و دیدنی برای مخاطبین خود می شوند.

اگر قصد طراحی یک پوستر جدید دارید و طراحی برایتان دشوار است و یا دنبال یک کار حرفه ای هستید، ما در ارائه خدمت به شما آماده هستیم. این خدمات در پوسترهای شبکه اجتماعی و پوسترهای چاپی به شما عزیزان ارائه می شود.