Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های خلاقانه خوشبو کننده

پوستر های خلاقانه می توانند به عنوان ابزار های بزاریابی موثری در رونق کسب و کار نقش مهمی ایفا کنند. طراحی پوستر تبلیغاتی به جهت ثبت یک شعار تبلیغاتی در ذهن مخاطب و یا تحریک او به انجام فعالیت و یا خرید کالایی خاص می باشد. ایده پردازی در طراحی هر کار تبلیغاتی اولین بخشی است که یک طراح باید به آن توجه کند. برای داشتن پوستری خلاقانه و جذاب نیازی نیست تا از پیچیدگی خاصی بهره ببرید. به خاطر داشته باشید که بسیاری از آثار موفق در عین سادگی با داشتن ایده ای ناب توانسته اند تا با مخاطب خود ارتباط برقرار کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مجموعه پوستر های خلاقانه تبلیغ خوشبو کننده آشنا سازیم.

 همانطور که مشاهده خواهید کرد طراح این اثر موفق شده است تا با استفاده از تصاویر صحیح رایحه خوش طبیعت های مختلف را در ذهن مخاطبان خود متصور کند. طراح به طور ماهرانه ای بینندگان اثر را مجاب کند تا برای داشتن لحظاتی لذت بخش در منزل و محل کار خود این محصول را خریداری کرده و رایحه طبیعت مورد نظر خود را همیشه با خود به همراه داشته باشند. رنگ و طرح هر اسپری دقیقا مطابق با تصویر طبیعت پس زمینه پوستر انتخاب شده است و رایحه آن منظره خاص را در ذهن شخص بیننده شبیه سازی می کند. در تمامی پوستر های مجموع زیبایی طبیعت از نقطه ای شروع می شود که اسپری شروع به پخش شدن می کند. اصول پرسپکتیو در این آثار به خوبی رعایت شده است. توجه به این نکات زیبایی بصری این پوسترهای خلاقانه را صد چندان می نماید. شما را به تماشای این مجموعه بی نظیر دعوت می کنم.

طراحی پوستر

طراحی پوستر

طراحی پوستر

طراح پوستر: ویکتور مورا

آژانس تبلیغاتی: Mora & Moros

سفارش دهنده:  Poett

کشور: شیلی

سال طراحی: ۲۰۱۴ میلادی

طراحی پوستر های شما

طراحان خلاق لولسا با استفاده از جدیدترین نرم افزارهای طراحی و با نگاهی به روند تبلیغات جهانی، این خدمات را به شما ارائه می دهند. اگر برای تبلیغات موثرتر محصولات خانگی خود نیازمند طراحی مجموعه ای خلاقانه از پوستر ها هستید، می توانید با مراجعه به بخش طراحی پوستر سایت لولسا، این خدمات را از ما بخواهید.