Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های خلاقانه داروی ضد اضطراب برای سگ ها

امروزه با توجه به حجم بالای کار های گرافیکی، داشتن ایده ای نو یکی از اساسی ترین ملزومات طراحی است. البته علاوه بر ایده، توانایی در پیاده کردن ایده ی مورد نظر نیز از دیگر موارد با اهمیت است که به مهارت طراح بستگی دارد. در مجموعه پوستر های زیر طراح به خوبی توانسته ایده ی ناب و مهارت خود در پیاده سازی آن را به نمایش بگذارد.

همان طور که در مقاله های پیشین نیز بحث شد، عنصر طنز یکی از مهم ترین و موثر ترین شیوه های بیان مطلب به مخاطب است. خصوصا اگر ابزار انتقال مطلب، ابزار بصری باشد. در این مجموعه نیز مشاهده می کنید که طراح به خوبی از این عنصر بهره برده و توانسته مخاطب را مجذوب کار خود کند. 
نکته ی قابل توجه دیگری که در این پوستر دیده می شود، سادگی در عین معنادار بودن است. همان طور که مشاهده می کنید، طراح از عنصر خاصی در تصویر سازی استفاده نکرده، با این حال ترکیبی زیبا پدید آورده است و توانسته به راحتی به نتیجه ی دلخواه خود دست یابد. نگرانی مشهود در ظاهر حیوانات دقیقا هدف اصلی طراح بوده که به خوبی به آن دست یافته است.

پوستر خلاق اضطراب سگ ها

پوستر های خلاقانه داروی ضد اضطراب برای سگ ها

پوستر های خلاقانه داروی ضد اضطراب برای سگ ها

پوستر های خلاقانه داروی ضد اضطراب برای سگ ها

طراح پوستر: جیمز دنیلز (James Daniels)

آژانس تبلیغاتی :  Euro RSCG

سفارش دهنده:  Calmdog

کشور: آفریقای جنوبی

سال طراحی: 2010 میلادی

طراحی پوستر های شما

طراحان خلاق شرکت ما با بهره گیری از جدیدترین نرم افزارهای طراحی این خدمات را به شما ارائه می ده. اگر برای تبلیغات موثرتر محصولات خود نیازمند طراحی مجموعه ای خلاقانه از پوستر ها هستید، می توانید با مراجعه به بخش  طراحی پوستر سایت لولسا، این خدمات را از ما بخواهید.