Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های تبلیغاتی خلاقانه ظروف آشپزخانه

پوستر های تبلیغاتی خلاقانه، می توانند عامل موفقیت یک برند باشد. در این مقاله قصد داریم تا مجموعه پوسترهای تبلیغاتی که برای ظروف آشپزخانه طراحی شده اند را مورد بررسی قرار دهیم.

یک پوستر برای جذب مخاطب خود تنها چند ثانیه فرصت دارد. این امر بدان معناست که طراح باید با ذکاوت خود در کوتاه ترین زمان نام آن برند را در ذهن مخاطب جاودانه سازد. پوسترهای تبلیغاتی زیادی هر روزه در سراسر جهان طراحی و اجرا می شوند. اما تنها تعدادی از آنها موفق می شوند در افزایش فروش محصولات تاثیر داشته باشند. اغلب پوسترهای موفق و جذاب در عین سادگی دارای ایده پردازی های خلاقانه ای هستند. در ایده پردازی تبلیغاتی طراح برای آفرینش ایده نام برند و مزیت های آن کسب و کار را در نظر گرفته و خلاقیت خود را شکوفا می سازد. یک پوستر خلاق و موفق علاوه بر زیبایی بصری باید قادر باشد احساسات مخاطب را در جهتی مناسب برانگیزاند.

پوستر تبلیغاتی بشقاب غذاخوری

پوستر های تبلیغاتی که در این مقاله آورده شده اند تاثیر به سزایی در فروش بشقاب های غذاخوری این برند داشته است. طراح به طور هوشمندانه ای کودک درون مخاطب را هدف قرار داده است. البته نمی توان کتمان کرد که خود بشقاب های غذاخوری نیز بر اساس طرح های خلاقانه و جالبی ساخته شده اند. چیدمان صحنه پیش از عکاسی، انتخاب اجزا فرعی و رنگ آمیزی به طور ماهرانه ای انجام گرفته است. ایده پردازی این آثار به گونه ای است که فرقی نمی کند مخاطب کودک باشد و یا بزرگسال، هر شخصی با دیدن تصاویر تمایل به خرید این بشقاب ها خواهد داشت.

طراح پوستر: جان کینگ

آژانس تبلیغاتی :  1 Point Size

سفارش دهنده:  Ariel

کشور: ژاپن

سال طراحی: ۲۰۱۲ میلادی

پوستر ظروف آشپزخانه  پوستر ظروف آشپزخانه  پوستر ظروف آشپزخانه 

طراحی پوستر های شما

در صورتی که برای محصولات ظروف آشپزخانه خود به دنبال تبلیغات هستید، تیم طراحی و تبلیغ لولسا برای شما بهترین گزینه خواهد بود. شما به آسانی می توانید به مراجعه به بخش طراحی پوستر از خدمات ما بهره مند شوید.