Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های مدرن و خلاقانه شرکت Audi

پوستر های مدرن بر خلاف پوستر های سنتی، از عناصر و ابزارهای بسیار گسترده تری برخوردار هستند. ابزار هایی که در طراحی پوستر های مدرن استفاده می شوند، هیچگاه قابل مقایسه با ابزارهای طراحی پوستر سنتی نمی باشند. نرم افزار ها و سخت افزار هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند، قدرت و امکاناتی را برخوردار هستند که شاید یک هنرمند پوستر ساز چند دهه پیش، حتی فکر داشتن چنین امکاناتی هم برایش مقدور نبود. اما امروز با توجه به امکانات بسیار زیادی که در دستان گرافیست ها و طراحان پوستر است، پوستر سازی مدرن، بیش از همیشه با قدرت پیش می رود. در این مجموعه، قصد داریم پوسترهای شرکت AUDI که یک برند بسیار شناخته شده در شاخه تولید اتومبیل می باشد را به شما معرفی کنیم.

ایده پردازی حرف اول و آخر را می زند

همان طور که در ادامه و در پوستر های این مجموعه مشاهده خواهید کرد، ایده پردازی همان اتفاقی است که می تواند منجر به موفقیت یک پوستر شود. یک ایده پردازی قدرتمند، خلاقیت پوستر ساز و استفاده از ابزارهای نوین و مدرن طراحی توانسته اند، آثاری را مقابل مخاطب خود بگذارند که او را بارها وادار خواهد کرد که به پوستر ها نگاه کند. موضوعی که قرار است در این پوستر ها مطرح شوند موضوع بسیار پیچیده ای نیست. موضوع دوربین قدرتمند پشت ماشین است. این برند برای نمایش قدرت و میدان دید قدرتمندی که دوربین های ماشین های AUDI دارد، با طنزی جذاب با استفاده از طولانی بودن گردن حیوانات به نمایش می گذارد. دیگر نیاز نیست گردن خود را بسیار کج کنید و آنرا بکشید، دوربین های این ماشین، این کار را برای شما انجام می دهند و دیدی مناسب از پشت ماشین به شما ارائه خواهند داد.

ایده پردازی، در چنین کارهایی، خیلی پیچیده نیست، اما مهم نو بودن و جدید بودن این ایده پردازی است. زمانی که مخاطب اولین بار با این ایده روبرو می شود، آن پوستر به خوبی در ذهنش باقی خواهد ماند و این یعنی موفقی تبلیغات. همین موضوع مهم را متاسفانه بسیاری از برندها رعایت نمی کنند و قصد دارند با کپی برداری از ایده های دیگر برند ها، پوستر ها و تبلیغاتشان را به مخاطبین ارائه کنند. به خوبی می توان دید نتیجه این گونه کپی برداری ها شکست است. در دنیایی که می توان هر تبلیغ و تصویری را در سراسر دنیا به صورت زنده و آنلاین دید، دیگر کپی برداری های این چننینی از چشم مخاطب دور نخواهد ماند. صاحبان این برند ها باید بدانند که با این کپی برداری، به مخاطبینشان می گویند که اورجینال نیستند، یکتا نیستند، منحصر به فرد نیستند و تنها کپی هستند. هیچ کس وقتی بتواند کالایی اصل بخرد، به سمت کپی آن نخواهد رفت. تبلیغات شما بسیار مهم است. به مخاطب نشان می دهد کپی هستید و یا کالا و خدمات شما اصل و اصطلاحا اورجینال می باشد.

پوستر های مدرن دوربین های ماشین AUDI

پوستر های مدرن دوربین های ماشین AUDI

پوستر های مدرن دوربین های ماشین AUDI

پوستر های مدرن دوربین های ماشین AUDI

مدیر هنری: کارپات پالوت

آژانس طراحی کننده: DDB

سفارش دهنده: AUDI

کشور: ترکیه

دسته بندی: حمل و نقل و ماشین

سال طراحی: 2014

اگر شما هم با دیدن این پوستر ها به وجد آمده اید و می خواهید روزی پوستر های شما هم بتوانند خلاقانه و با مخاطبین زیادی روبرو شوند، باید از تیمی آشنا به امور تبلیغات، آشنا به هنر و گرافیک و خلاق بهره ببرید. به یاد داشته باشید، هر فردی که نرم افزار گرافیکی بر روی سیستم خود دارد، یک گرافیست قدرتمند نیست. اگر نیازمند تیمی خلاق هستید، لولسا می تواند بهترین گذینه برای شما باشد. کافی است جهت آشنایی با خدمات ما به بخش طراحی پوستر سایت لولسا مراجعه کنید. سفارش خود را به صورت آنلاین در لولسا ثبت کنید.