Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوسترهای خلاقانه مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری جاده جهان در ریچموند

پوستر سازی یکی از قدیمی ترین هنرهای بشریت می باشد که از سالیان دور برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گرفت. با توجه به قدرت بالای این نوع تبلیغات هیچ گاه پوستر سازی کنار نرفت و همیشه عضو ثابت تبلیغات بوده است. در این مقاله قصد دارم شما را با پوستر های یکی از مسابقات ورزشی جهان آشنا کنم که شاید یادآور پوستر های قدیمی برای بسیاری از مخاطبین باشد.

طراحی پوسترها به شیوه‌ای نوستالژیک

طراحی پوستر با توجه به گسترش ابزار های طراحی، تغییرات بسیار زیادی را شاهد بوده است. امروزه با توجه به ورود ابزارهای دیجیتال، دست طراحان گرافیک و پوستر ساز برای تبلیغاتی بسیار بازتر ار گذشته است. متاسفانه در بسیاری از موارد با وجود این امکانات زیاد، طراحانی را مشاهده می کنیم که عملکر بسیار ضعیفی را از خود نشان می دهند.

در این مجموعه از تبلیغات خلاق، پوستر هایی برای شما به نمایش گذاشته ایم که طراح آنها با استفاده از نوستالژی توانسته است یک مجموعه موفق را در مقابل چشمان مخاطب قرار دهد. نوستالژی یکی از عواملی است که در تبلیغات بسیار تاثیر گذار می باشد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از نوستالژی در تبلیغات هستند، به شما پیشنهاد می کنم حتما مقاله زیر را مطالعه کنید:

نمونه پوسترها

پوسترهای خلاقانه مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری جاده جهان در ریچموند

پوسترهای خلاقانه مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری جاده جهان در ریچموند

پوسترهای خلاقانه مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری جاده جهان در ریچموند

طراح: مارک بریه

آژانس تبلیغاتی: The Brand Agency

سفارش دهنده: مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری جاده جهان

سال طراحی: ۲۰۱۵ میلادی

همان طور که در بالا مشاهده کردید، طراح با استفاده از طرح پوستر های قدیمی، یک رویداد مدرن را به نمایش درآورده است. یکی از دلایل بکار گیری این موضوع، نشان دادن قدمت مسابفات می باشد. استفاده از طرح هایی که تم های قدیمی دارند، نا خود آگاه مخاطب را به این فکر وا می دارند، که احتمالا موضوع مطرح شده ریشه تاریخی زیادی دارد.

اگر شما هم برای طراحی مجموعه جدید پوستر های خودتان نیازمند طراحان خلاقی دارید که به تبلیغات اشراف کامل داشته باشند، می توانید با مراجعه به بخش طراحی پوستر سایت لولسا به جمع مشتریان ما بپیوندید.