Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های خلاقانه مک دونالدز

پوسترهای خلاقانه یکی از بهترین ابزارهای موجود برای آشنایی مردم با برندی خاص می باشد. طراحی پوستر یک راه موثر و مقرون به صرفه به منظور برقراری ارتباط با یک بازار هدف خاص فراهم می کند. از طرفی دیگر خلاقیت یک ابزار قدرتمند به شمار می آید که قادر است الهام بخش باشد و مردم را به انجام کاری، استفاده از محصولات و یا خدماتی خاص مقاعد سازد. افرادی که پوسترهای خلاقانه کسب و کار شما را مشاهده می کنند، احتمالا در فروشگاه ها در حال خرید کردن هستند، در ایستگاه اتوبوس در حال انتظار کشیدنند و یا در حال گشت و گذار در فضای مجازی می باشند. مردم برای جدا شدن از روزمرگی خود احتمالا متوجه پوسترهای خلاقانه شما خواهند شد. یک پوستر هوشمندانه، دارای یک شعار ماندگار در ذهن و یک زیبایی بصری منحصر به فرد می باشد که باعث می گردد تا بیننده را تشویق به عملی خاص نماید. این عمل می تواند به شکل برقراری تماس تلفنی، بازدید از یک فروشگاه و یا یک وب سایت خاص باشد.

طراحی پوستر برای مک دونالدز

رستوران های زنجیره ای مک دونالدز یکی از شناخته شده ترین برندهای جهان می باشد. علاوه بر طعم خوب و کیفیت بالا غذاها عامل دیگری که سبب جذب مشتری ها به این رستوران ها می شود، تبلیغات خلاق و موثر می باشد که کمک می کند تا این برند در هر زمانی بر سر زبان ها بوده و روز به روز بر تعداد مشتریان آن افزوده گردد. در این مجموعه پوسترهای خلاقانه ای که برای تبلیغ رستوران های زنجیره ای طراحی شده اند به شما نشان داده خواهد شد. در این پوستر ها هنرمند با به کارگیری هوشمندانه تیرگی و روشنی رنگ ها نشان می دهد که این رستوران ها ۲۴ ساعته باز بوده و فرقی نمی کند که شما چه ساعتی برای میل غذا به آنجا روید. هر ساعتی که غذاهای این رستوران را نوش جان کنید، انرژی یک روز دلپذیر به شما انتقال داده می شود و سرزنده و خوشحال خواهید گردید.

     

طراح پوستر: رندون فرناندس

آژانس تبلیغاتی: Leo Burnett

سفارش دهنده: McDonald's

کشور: امارات متحده عربی

سال طراحی: ۲۰۱۵ میلادی

اگر شما هم قصد طراحی یک مجموعه جدید پوستر خلاقانه  برای برند خود را داشته و قصد دارید تا در یاد مخاطبان خود جاودانه شوید، تنها کافی است به بخش طراحی پوستر سایت ما مراجعه و سفارش خودتان را آنلاین ثبت کنید.