Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوسترهای خلاقانه مبلمان

یک پوستر قدرتمند پوستری است که دارای ایده پردازی خلاقانه باشد. برای خلاقانه بودن طرح پوستر نیازی نیست تا از المان های زیاد و یا پیچیدگی بیش از حد در تصویرسازی کمک بگیریم. اغلب پوسترهای موفق و جذاب در عین سادگی دارای ایده پردازی های خلاقانه ای هستند. پوستر سازی مدرن با حدود بیش از یک قرن سابقه، تبدیل به یکی از ارکان اساسی تبلیغات شده است.  بنابراین بسیاری از اصناف برای موفقیت هر چه بیشتر تبلیغات خود از هنر پوستر سازی بهره می جویند. یکی از این اصناف فروشندگان لوازم خانگی می باشند. در این مقاله پوسترهای خلاقانه مبلمان را به شما نشان خواهیم داد و به شما خواهیم گفت که این پوسترهای خلاقانه چگونه در عین سادگی بینندگان خود را به خرید مبلمان تشویق می نمایند.

پوسترهای مینیمال مبلمان

یکی از جذاب ترین سبک ها در طراحی پوستر، طراحی مینیمال می باشد. طراحی مینیمال با این که ظاهری بسیار ساده دارد و المان های آن بسیار محدود می باشد، اما طراحی آن بسیار دشوار است. یک صفحه که باید با چند المان محدود، تمام حرف شما را بزند باید از هوشمندی خاصی برخوردار باشد. در این مجموعه پوستر های مینیمال، طراح با در نظر گرفتن نیاز مشتری ها در عین سادگی آثار تبلیغاتی خلاقانه ای را ایجاد نموده است. مبلمان منزل یکی از وسایل خانگی بسیار پر کاربرد به شمار می آید. هر فرد از مبلمان منزل خود یک انتظاری دارد. در این مجموعه نیز هر ست مبلمان با توجه به نوع طراحی آنها که نیاز خاصی را برطرف می سازد. بهترین استفاده ای که از هر یک از ست های مبلمان می توان کرد در بالای تصویر آن در پوستر آورده شده است. این پوسترها مینیمال خلاقانه به راحتی با مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده و آنها را مجاب به انتخاب مبلمان مناسب با منزلشان خواهد کرد.

طراحی پوستر

طراحی پوستر

طراحی پوستر

طراح پوستر: گیلبرت شر

آژانس تبلیغاتی: Les Gaulois

سفارش دهنده: Ligne Roset

کشور: فرانسه

سال طراحی: ۲۰۱۵ میلادی

طراحی پوستر های شما

اگر برای تبلیغات موثرتر مبلمان خود نیازمند طراحی مجموعه ای خلاقانه از پوستر ها هستید، می توانید با مراجعه به بخش طراحی پوستر سایت لولسا، این خدمات را از ما بخواهید.