Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های خلاقانه آژانس مسافرتی

طراحی پوستر یکی از رشته هایی به شمار می آید که هنرمند در آن آزاد است تا خلاقیت خود را به بهترین نحو ممکن شکوفا سازد. اهمیت پوستر در تبلیغات و تثبیت نام های تجاری در ذهن مخاطبان را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت. بسیاری از کمپین های تبلیغاتی موفق برای اثربخشی هر چه بیشتر کار خود از مجموعه پوستر های خلاقانه با شعاری قدرتمند و به یاد ماندنی بهره می برند. یکی از این مجموعه پوستر های خلاقانه را در این بخش از تبلیغات خلاق برای شما گردآوری کرده ایم. این مجموعه شامل سه پوستر بسیار زیبا و جذاب می باشد که در سال ۲۰۱۳ توسط یکی از بزرگترین آژانس های تبلیغاتی جهان طراحی و اجرا شده است. 

شعار تبلیغاتی اثربخش در طراحی پوستر

استفاده از شعار تبلیغات مناسب و مرتبط با موضوع تصویر سبب می گردد تا پیام پوستر بیش از بیش ذهن مخاطب را درگیر خود سازد. طراح این مجموعه از پوستر ها با خلاقیت بسیار خود با استفاده به جا از تصویر، علامت و نوشته شعار توانسته است تا احساسات مخاطب را تحت تاثیر کار خود قرار داده و بسیار اثربخش واقع شود. تو اینجا نیستی! دقیقا بر روی علامت لوکیشن (مکان یابی) در تصویری قرار گرفته شده است که نمایش دهنده مکان بسیار زیبایی است که مقدمات سفر به آن مکان توسط آژانس مسافرتی مهیا گردیده است. مخاطب با دیدن این تصویر این حس را دریافت می کند که آن مکان شگفت انگیز با تمامی رمز و راز هایی که در خود پنهان دارد حضور آن شخص را طلب می کند. علامت مکان یاب با شعار تو اینجا نیستی عنصر ثابت این مجموعه پوستر می باشد که در مکان های گوناگون و در فصل های مختلف به تنهایی انتظار مسافران را می کشد. این موضوع مخاطب را به این فکر وا می دارد که او می توانست اکنون در آن مکان باشد.

پوستر های خلاقانه آژانس مسافرتی

پوستر های خلاقانه آژانس مسافرتی

پوستر های خلاقانه آژانس مسافرتی

طراح پوستر: دامیان مونتانیز

آژانس تبلیغاتی: BBDO

سفارش دهنده: آژانس مسافرتی Viajes Éxito

کشور: کلمبیا

سال طراحی: ۲۰۱۳

اگر شما نیز قصد دارید تا برای تاثیر گذاری هر چه بیشتر تبلیغات خود مجموعه پوستر خلاقانه خاص داشته باشید، تنها کافی است تا به تیم طراحی و تبلیغات لولسا  اعتماد کرده و به بخش طراحی پوستر سایت مراجعه کنید و به جمع مشتریان ما بپیوندید.