Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر های خلاقانه حشره کش

امروزه با توجه به ابزار های پیشرفته ای که پا به صنعت طراحی گذاشته اند، طراحی و تبلیغ از سویی آسان تر و از سویی دشوار تر از پیش شده است. آسان تر از این جهت که ابزار ها با امکاناتی که برای طراحان فراهم کرده اند، پیاده سازی ایده ها را سرعت بخشیده اند و سخت تر از این جهت که با توجه به توسعه ی این صنعت، یافتن ایده های جالب و خلاقانه دشوار تر از قبل است. البته همچنان طراحان بسیاری هستند که با ذهن فعال خود ایده های نابی را پیاده می کنند.

در نمونه پوستر های حشره کشی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، عنصر طنز به خوبی توانسته اثر دلخواه را در مخاطب ایجاد کند. در این مجموعه که طراح به وضوح زمان قابل توجهی صرف تولید آن کرده، حشره هایی می بینیم که با وجود حشره کش مورد نظر عزادار هستند.

در این پوسترها به ریزه کاری ها خیلی توجه شده. البته که توجه به ریزه کاری ها، بسیار زمان بر خواهد بود اما همانطور که مشاهده می کنید، طراح به خوبی به مقصود خود رسیده.

نکته ی دیگری که در رابطه با این پوستر ها قابل ذکر است، این است که تمرکز طراح بر روی طراحی اصل محصول (حشره کش) نبوده است. بلکه بیشتر روی حشرات تمرکز کرده تا اثر بیشتری روی مخاطب بگذارد و حشره کش در گوشه ی بالای پوستر جای داده شده است. پس مهمتر آن است که تاثیر گزار ترین موضوع را به عنوان اصل انتخاب کنید.

نکته ی جالب دیگر در این مجموعه رنگ پوستر ها است. این تصور در ذهن بعضی ها وجود دارد که رنگ های تیره توجه مخاطب را جلب نمی کنند. در حالی که در این نمونه ها می بینید که طراح با استفاده ی هنرمندانه از رنگ های سیاه و قهوه ای ترکیبیی جذاب به وجود آورده است.

پوستر حشره کش

پوستر حشره کش
پوستر حشره کش
پوستر حشره کش

طراح پوستر: فادی یاس

آژانس تبلیغاتی: BBDO

سفارش دهنده: Vape

کشور: امارات

سال طراحی: ۲۰۱۴ میلادی

طراحی پوستر های شما

اگر برای تبلیغات موثرتر محصولات خود نیازمند طراحی مجموعه ای خلاقانه از پوستر ها هستید، می توانید با مراجعه به بخش طراحی پوستر سایت لولسا، این خدمات را از ما بخواهید.