Your browser does not support JavaScript!
طراحی پوستر
سفارش
هزینه
نمونه کار
پوستر هایی که شما را وادار می کنند، آهسته برانید!

پوسترها قدرت تبلیغاتی بسیار زیادی دارند. از استفاده برای تبلیغات مربوط به کسب و کارها و برند ها گرفته، تا تبلیغات سیاسی، تبلیغات مربوط به بهداشت و سلامت و موضوعات و مسائل اجتماعی. با اینکه این شیوه تبلیغاتی، بسیار قدیمی است، اما هنوز یکی از تاثیر گذارترین شیوه ها می باشد. در این مجموعه قصد داریم تا با بررسی و مشاهده پوسترهایی با موضوع سرعت در رانندگی، قدرت و تاثیرگذاری این نوع تبلیغات را از جنبه تاثیرات اجتماعی، مشاهده کنیم. این مجموعه که در دسته پوستر های اجتماعی جای می گیرد، با موضوع سرعت در رانندگی و خطرات آن طراحی شده است.

سرعت و خطرات ناشی از آن در رانندگی یکی از مهمترین معضلات جوامع بشری است. با اینکه ماشین ها، توانستند در سرعت و رفاه بشر بسیار موثر باشند، اما خودشان به معضلی جدید بدل شدند. سالانه ها 1.3 میلیون انسان در جهان بر اثر سوانح رانندگی جان خودشان را از دست می دهند! این آمار وحشتناک نشان دهنده اهمیت موضوع و لزوم دقت و فرهنگ سازی است. آموزشی که می تواند از راه تبلیغات خلاقانه انجام شود، می تواند منجر به تغییر در فرهنگ جوامع شود. یک تصویر بارها بیش از هر متنی بر مخاطب خود تاثیر گذار است؛ اما نه هر تصویری! سالانه هزاران پوستر در مورد مسائل اجتماعی طراحی شده و به نمایش در می آیند، اما بسیاری از انها نمی توانند موفق عمل کنند و تاثیر گذار باشند. برای بررسی تاثیراتی که یک تبلیغ خلاقانه و یک ایده پردازی قدرتمند، بیایید مثال هایی از پوستر های موفق در زمینه کاهش سرعت در رانندگی را مشاهده کنیم.

پوسترهای خلاق برای تغییر عادات رانندگی

پوستر های خلاق برای تغییر عادات رانندگی

پوستر های خلاق برای تغییر عادات رانندگی

مدیر هنری: گرت کوهن

آژانس تبلیغاتی: Young & Rubicam

سفارش دهنده: Western Cape Government

کشور: آفریقای جنوبی

تاریخ انتشار پوستر: 2015 میلادی

این مجموعه دوتایی پوستر، می تواند نمونه ای بسیار موفق از ایده پردازی قدرتمند و تاثیر گذار باشد. طراح با استفاده از عکاسی و تصویر سازی، طرحی بسیار موفق را تولید کرده است. ایده آن، مانند اکثر کارهای موفق، بسیار ساده اما هوشمندانه است. گاز دادن بیشتر، می تواند منجر به مرگ یک انسان دیگر شود! تصویر پرمرد و کودک زیر کفش در صورتی که پاهای روی پدال ها فشرده شوند، له خواهند شد.

همانطور که مشاهده می کنید، با کمترین نوشته و با استفاده از المان های تصویری، تمام آن چیزی است که مخاطب نیاز دارد تا در او تاثیر گذاشته شود. نیازی نیست حتما با نوشته ای کسل کننده، بخواهیم مخاطبین را از موضوعی با خبر کنیم، بلکه در صورت آنکه پوستر هوشمندانه طراحی شده باشد، می تواند با عکاسی و تصویر سازی بسیار بهتر او را از موضوع با خبر کرده و تاثیر گذار تبلیغ کرده باشیم. هوشمندی در تبلیغات، نشان دهنده ی احترامی است که به فهم و هوش مخاطبین می گذاریم. هر چقدر محترمانه تر با مخاطبین بر خورد شود و به فهم و هوش آنها احترام بیشتری گذاشته شود، آنها نیز روی خوشتری به تبلیغات ما نشان می دهند.

اگر شما هم نیاز به طراحی پوستر هوشمندانه، خلاقانه و با ایده پردازی قدرتمند هستید، می تواند از خدمات تیم طراحی و تبلیغات لولسا بهره مند شوید. کافی است به صفحه خدمات طراحی پوستر سایت مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.