Your browser does not support JavaScript!
طراحی کاراکتر
طراحی پوستر
طراحی لوگو
طراحی بروشور
کاراکتر های عروسکی خلاقانه

در این مقاله قصد داریم شما را با کاراکتر های عروسکی خلاقانه ای آشنا سازیم که تمامی آنها برای به کار برده شدن در نرم افزار ادوبی Character Animator طراحی شده اند. این نرم افزار که جزو نسل جدید برنامه های طراحی به شمار می آید این قابلیت را دارد تا عروسک های ساخته شده در آن حرکت شما مقابل دوربین را تشخیص داده و آن را از شما تقلید کند. طراحی خلاقانه این عروسک ها و استفاده هوشمندانه آنها به شما کمک خواهد کرد تا تبلیغات خود را خاص تر و با کیفیت بالاتری به مخاطبان خود ارائه دهید. این نوع کاراکتر ها برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و یا انیمیشن های تبلیغاتی و آموزشی به خوبی استفاده شوند.

عروسک متحرک خیاری

این عروسک بسیار بانمک و خلاقانه با استفاده از تکنیک استاپ موشن ساخته شده است. قابل استفاده در نرم افزار Adobe Character Animator برای افزودن حرکت بر اساس حرکت شخص مقابل دوربین و افزودن صدا می باشد. 

کاراکتر های عروسکی خلاقانه

عروسک های متحرک کوکی 

این عروسک های خلاقانه اشتها برانگیز نیز با تکنیک استاپ موشن ساخته شده اند و قابلیت تحرک و صداگذاری شدن در نرم افزار Adobe Character Animator را دارند. استفاده از این کوکی ها بی شک تبلیغات شما را سرگرم کننده و جذاب خواهد ساخت.

کاراکتر های عروسکی خلاقانه

عروسک های متحرک ایوانز

عروسک  متحرک ایوانز نمایانگر شخصیت یک ربات می باشد. این عروسک که با خلاقیت بسیار طراح ساخته شده است، این قابلیت را دارد تا در نرم افزار Adobe Character Animator با حالت های مختلف راه رفته و یا دست ها و سر خود را تکان دهد.

کاراکتر های عروسکی خلاقانه

عروسک متحرک آدم برفی 

آئورا نام یک عروسک متحرک دوست داشتنی است که در حقیقت یک آدم برفی می باشد. آئورا این قابلیت را دارد تا در نرم افزار Adobe Character Animator کلاه و شال گردن ها مختلفی را سر کند و با حرکت و صدا گذاری انیمیشن خلاقانه و سرگرم کننده ای را ایجاد نماید. 

کاراکتر های عروسکی خلاقانه

عروسک متحرک آدمک خاک رسی

عروسک متحرک جذاب و پرکاربرد خاک رسی که با تکنیک استاپ موشن ساخته شده است، با قرار گرفتن در نرم افزار Adobe Character Animato و افزودن حرکت و صدا بی شک قابلیت های بسیاری در اجرا داستان های مختلف خواهد داشت. 

کاراکتر های عروسکی خلاقانه