تولید محتوای شبکه های اجتماعی بدل به یکی از چالش های بزرگ بسیاری از شرکت ها، برند ها و موسسات شده است. تولید محتوایی که بتواند باعث جذب مخاطب شده، کار بسیار دشواری است. نیازمند صرف زمان و هزینه بسیاری می باشد. جای تعجب نیست که بسیاری از برند ها، امروزه بیشترین هزینه مربوط به تبلیغات خود را صرف تولید محتوا می کنند.
در این راستا، تیم طراحی و تبلیغات لولسا، ارائه خدمات تولید محتوای شبکه های اجتماعی را به یکی از اصلی ترین خدمات خود بدل کرده است.
انواع تولید محتوای شبکه های اجتماعی
پوستر های تبلیغاتی
پوستر های تبلیغاتی یکی از رایج ترین انواع محتوای مورد استفاده در شبکه های اجتماعی می باشد. پوستر های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی می توانند در دو بخش اساس منجر به جذب مخاطبین بیشتر شوند.
- پوستر های آموزشی: این نوع پوستر ها با این که بیشتر جنبه آموزشی دارند، مخاطبین بیشتری را به خود جذب می کنند و به صورت غیر مستقیم می توانند به فروش کمک کنند. با توجه به باز نشر این گونه محتوا توسط دیگر کاربران بازخورد تبلیغاتی بسیار مناسبی را به ارمغان خواهد آورد.
- پوستر های تبلیغاتی: این نوع پوسترها به صورت مستقیم محصولات و یا خدمات شما را برای کاربران معرفی می کنند.
تولید محتوای اینفوگرافیک
اینفوگرافیک ها قابلیت بسیار بالایی برای جذب مخاطبین در شبکه های اتماعی را دارا می باشند. بازنشر آنها توسط کاربران بسیار زیاد بوده و به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند.
تولید محتوای موشن اینفوگرافیک
موشن اینفوگرافیک ها با توجه به قابلیت موشن، مخاطبین بسیار زیادی را برای شما جذب خواهند کرد.
هزینه (قیمت و تعرفه تولید محتوا شبکه های اجتماعی)
برای راحتی شما در تصمیم گیری و مشاهده هزینه مربوط به تولید محتوای شبکه های اجتماعی، پک های پیشنهادی ماهیانه ما را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.
هزینه خدمات برای سفارش ۱۰ مورد در ماه



هزینه خدمات برای سفارش تا ۳۰ مورد در ماه



هزینه خدمات برای سفارش بیش از ۳۰ مورد در ماه



سایر هزینه ها به شرح زیر می باشند:
خدمات | هزینه |
---|---|
واترمارک تصاویر | ۱۰۰۰ تومان |
انتخاب هشتگ و کپشن تا ۱۵۰ کاراکتر | ۱۵۰۰ تومان |
طراحی اتود جدید | ۵۰ درصد |
سفارش خدمات تولید محتوای شبکه های اجتماعی
سفارش خدمات به صورت کاملا آنلاین است.
سوالات سفارش از طریق ایمیل: جهت سوال درباره سفارش خدمات از طریق ایمیل می توانید با آدرس پست الکترونیک info[a]agerin.ir با ما در تماس باشید.
نمونه کارهای تولید محتوای شبکه های اجتماعی
نمونه کارهای طراحی پوستر تیم طراحی و تبلیغات لولسا را می توانید در بخش نمونه کار سایت مشاهده بفرمایید.
روند انجام پروژه تولید محتوای شبکه های اجتماعی
- ارسال اطلاعات مورد نیاز پروژه از سوی مشتری
- پرداخت هزینه
- تولید محتوا
- تحویل فایل های قابل انتشار به مشتری
مشاوره خدمات تولید محتوای شبکه های اجتماعی
اگر برای تولید محتوای شبکه های اجتماعی نیازمند مشاوره تخصصی هستید، ما برای شما راهکار ویژه ای داریم. تنها کافی است به بخش مشاوره مراجعه کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید.
سوالات متداول خدمات تولید محتوای شبکه های اجتماعی
آیا امکان ارائه خدمات در زمان کوتاهتر وجود دارد؟
- خیر. امکان کاهش زمان تولید محتوا به جهت حفظ کیفیت وجود ندارد.
آیا امکان تخفیف در قیمت های اعلام شده وجود دارد؟
- خیر، تمامی قیمت های اعلام شده مقطوع می باشند و امکان کاهش آنها وجود ندارد.
آیا می توان نحوه پرداخت هزینه را تغییر داد؟
- خیر نوع و نحوه پرداخت ها برای تمامی مشتریان یکسان می باشد.
آیا فایل لایه باز نیز ارسال خواهد شد؟
- فایل لایه باز جزو خدمات نبوده و امکان ارسال آن وجود ندارد. مگر در مواردی که درخواست ارسال در ابتدای سفارش ارائه شده باشد.
چرا خدمات تولید محتوای شبکه اجتماعی لولسا؟
- ما به هنر در طراحی اهمیت فوق العاده می دهیم.
- از هنرمندان گرافیست برای طراحی استفاده می کنیم.
- طراحان ما با اصول برندینگ آشنایی کامل دارند.
- قیمت های مناسب برای طراحی ارائه کرده ایم.
- خلاقیت در طراحی، ویژگی اصلی ما است.
- طراحی زیبا، شیک و مدرن به شما ارائه می دهیم.
- سرعت در ارائه خدمات در کنار کیفیت بالا از خصوصیات ما است.
- ما از افراد تحصیل کرده در شاخه کاری خودشان استفاده می کنیم و خدمات تخصصی به مشتریان خود ارائه می کنیم.
- موفقیت مشتری برای ما اهمیت دارد.
مقالات مفید
- بازاریابی محتوایی چیست؟
- تولید محتوا چیست؟
- ترند چیست؟
- بازاریابی B2B و شبکه های اجتماعی
- شش نوع محتوای بصری برای استفاده در وبلاگ و شبکه ی اجتماعی
- ده قانون اساسی بازاریابی شبکه های اجتماعی
- فروش در شبکه های اجتماعی مرده است؟
- پنج کمپانی که با استفاده از تصویر سازی در استراتژی شبکه های اجتماعی موفق زیادی کسب کردند
- برندسازی در عصر رسانه های اجتماعی
- ده قانون اساسی بازاریابی شبکه های اجتماعی
- انواع محتوای بصری برای تقویت سایت و شبکه های اجتماعی
- ترس از دست دادن fomo چیست و چگونه می توان از آن برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی استفاده کرد؟
- انتخاب بهترین زمان فروش و بازاریابی در شبکه های اجتماعی
ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ عصر (به جز ایام تعطیل)
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید