Your browser does not support JavaScript!
سفارش
خدمات طراحی مالتی مدیا

خدمات طراحی مالتی مدیا (Multimedia) را با لولسا تجربه کنید! از آن جا که امروزه تکنولوژی به ما استفاده از رسانه های مختلفی مانند متن، صدا، ویدئو، انیمیشن، گرافیک و ... را در کنار هم را میسر ساخته است و مالتی مدیا (چند رسانه ای) در تبلیغات جایگاه ویژه ای را دارا می باشد، ما در تیم طراحی و تبلیغات لولسا بخش طراحی مالتی مدیا (چند رسانه ای) را فعال ساختیم تا بتوانیم نیاز مشتریان محترم را به بهترین شکل پاسخگو باشیم. 

خدمات طراحی مالتی مدیا

مالتی مدیا چه به صورت آنلاین و آفلاین قابل طراحی است. بدیهی است با توجه به رشد تکنولوژی، دیگر هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از مالتی مدیا به صورت آنلاین وجود نداشته و مالتی مدیای آنلاین هیچ کمبودی نسبت به آفلاین نداشته، بلکه از جهت آنلاین بودن نیز دارای نقطه قوت بیشتری نیز می باشد.

این خدمات دارای امکانات نامحدودی است. میتوانید از مالتی مدیا برای کارهای مختلف بهره ببرید. این خدمات می توانند به صورت طراحی یک پاورپوینت برای پرزنتیشن تجاری، تا طراحی فلش برای سی دی های نرم افزاری و یا کاتالوگ دیجیتال و ... گستردگی داشته باشد. از میان این اشکال کاتالوگ دیجیتال جدیدتر بوده و به دو صورت وب بیس و پی دی اف قابل طراحی است. در حالت وب بیس شما یک سایت به صورت کاتالوگ خواهید داشت که در آن می توانید از هر مدیایی استفاده کنید. شکل پی دی اف کمی محدودیت بیشتری دارد اما بدون نیاز به اینترنت قابل مشاهده خواهد بود.

ابزار های چند رسانه ای بهترین شیوه برای ارائه مطالب می باشند و هیچ تجارت موفقی امروزه بدون استفاده درست از این ابزار ها، قادر نخواهد بود معارفه و پرزنتیشن موفقی داشته باشد.

توجه: خدمات طراحی مالتی مدیا تنها برای موارد اعلام شده انجام می پذیرد.

هزینه طراحی مالتی مدیا (قیمت، تعرفه طراحی چند رسانه ای)

هزینه خدمات مالتی مدیا به صورت آنلاین محاسبه می شود. جهت اطلاع از تعرفه های اعلام شده، به صفحه این خدمات در پرتال فروش لولسا مراجعه کنید. در این بخش می توانید با توجه به نیاز نوع مالتی مدیا و اطلاعاتی همچون ابعاد، تعداد صفحات و ... را انتخاب کرده و هزینه نهایی را مشاهده کنید.

سفارش خدمات طراحی مالتی مدیا

سفارش خدمات طراحی مالتی مدیا به صورت اینترنتی است. جهت سفارش وارد پرتال فروش لولسا شوید. در آنجا یک حساب کاربری بسازید. سپس اطلاعات مورد نظر برای طراحی مالتی مدیا را ارسال کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید. کلیه مراحل سفارش در کمتر از چند دقیقه انجام خواهد شد. ما فرم های سفارشی تهیه کرده ایم که کلیه اطلاعات مورد نیاز برای طراحی را از شما دریافت می کنید. این فرم ها اجازه می دهد تا بتوانیم با دقت تمام و بنا به نیاز شما طراحی کنیم.

سوالات سفارش از طریق ایمیل: جهت سوالات درباره سفارش خدمات از طریق ایمیل می توانید با آدرس پست الکترونیک info[a]agerin.ir با ما در تماس باشید.

ساعات تماس: 

شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

مشاوره خدمات طراحی  مالتی مدیا

مشاوره طراحی مالتی مدیا به صورت اختصاصی ارائه می شود. جهت درخواست مشاوره به بخش مشاوره مراجعه، و از خدمات ارائه داده شده استفاده فرمایید. جهت استفاده از خدمات مشاوره نیاز هست ابتدا وقت مشاوره دریافت کرده باشید.

نمونه کارهای طراحی مالتی مدیا (چند رسانه ای)

برخی از نمونه کارهای انجام شده توسط تیم لولسا در بخش نمونه کارها برای مشاهده قرار داده شده اند. می توانید پیش از سفارش این نمونه کارها را مشاهده کنید.

زمانبدی تحویل پروژه

زمانبندی طراحی خدمات چند رسانه ای (مالتی مدیا) بر اساس پروژه تعیین می شود. می توانید زمانبندی انواع خدمات را در پرتال فروش لولسا مشاهده کنید.

چرا خدمات طراحی مالتی مدیا (چند رسانه ای) لولسا؟

  • ما به هنر در طراحی اهمیت فوق العاده می دهیم.
  • از هنرمندان گرافیست برای طراحی استفاده می کنیم.
  • طراحان ما با اصول برندینگ آشنایی کامل دارند.
  • قیمت های مناسب برای طراحی ارائه کرده ایم.
  • خلاقیت در طراحی، ویژگی اصلی ما است.
  • طراحی زیبا، شیک و مدرن به شما ارائه می دهیم.
  • سرعت در ارائه خدمات در کنار کیفیت بالا از خصوصیات ما است.
  • ما از افراد تحصیل کرده در شاخه کاری خودشان استفاده می کنیم و خدمات تخصصی به مشتریان خود ارائه می کنیم.
  • موفقیت مشتری برای ما اهمیت دارد.