Your browser does not support JavaScript!

طراحی استند های تبلیغاتی حرفه ای را با لولسا تجربه کنید. استند های تبلیغاتی یکی از بهترین شیوه های تبلیغات فیزیکال هستند. در نمایشگاه ها، غرفه ها، دفتر کاری و بسیاری جاهای دیگر کاربرد دارند و یک راهکار معرفی بسیار موثر به شمار می روند. طراحان خلاق لولسا، این خدمات را برای شما به ارمغان آورده اند.

خدمات طراحی استند تبلیغاتی

خدمات طراحی استند تبلیغاتی لولسا در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت ارائه می شوند. شما می توانید این خدمات را سفارش داده و استند تبلیغاتی شکیل و خاص برای خود داشته باشید. این خدمات تنها شامل طراحی استند می باشد و خدمات مربوط به چاپ از سوی تیم طراحی و تبلیغات لولسا انجام نمی شود. برای این منظور ما به شما چاپخانه هایی را معرفی می کنیم که می توانند بهترین کیفیت چاپ را در اختیارتان قرار دهند. همچنین می توانید فایل آماده به چاپ را از ما دریافت کرده و به چاپخانه مورد اعتماد خود بسپارید. ما در این زمینه هیچ گونه محدودیتی را قائل نیستیم و باز بودن دست مشتری در انتخاب برایمان در اولویت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

هزینه، تعرفه و قیمت طراحی استند تبلیغاتی

هزینه طراحی استند های تبلیغاتی بر اساس ابعاد، نوع طرح و تعداد اتود های مورد نظر مشتریان محاسبه می شوند. ما به این منظور پکیج های مختلف با قیمت های متفاوت را برای شما تهیه کرده ایم.

سفارش خدمات طراحی استند

سفارش خدمات طراحی استند به شیوه های اعلام شده زیر امکان پذیر بوده و امکان سفارش حضوری این خدمات وجود ندارد.

سفارش تلفنی: جهت سفاش خدمات می توانید با شماره تلفن ۴۴۸۹۷۳۶۴ تماس حاصل فرمایید.

سفارش از طریق تلگرام و واتس اپ: جهت سفارش خدمات از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره ۰۹۲۱۸۸۷۰۳۶۳ با ما در ارتباط باشید.

سفارش از طریق ایمیل: جهت سفارش خدمات از طریق ایمیل می توانید با آدرس پست الکترونیک info[a]agerin.ir خدمات را سفارش دهید.

ساعات تماس: 

شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

شرایط پرداخت

۵۰ درصد هزینه در زمان ثبت سفارش و به جهت اعلام شروع کار.

۵۰ درصد در زمان تکمیل طراحی وب سایت.

روند سفارش و طراحی استند تبلیغاتی

روند سفارش این خدمات به ترتیب به صورت زیر می باشد:

  1. ارسال اطلاعات مورد نیاز جهت طراحی
  2. پرداخت ۵۰ درصد هزینه خدمات به عنوان پیش پرداخت
  3. طراحی اتود اولیه استند و ارسال آن برای مشتری
  4. اعلام تغییرات مورد نظر مشتری تا میزان ۲۵ درصد (حداکثر در ۲۴ ساعت کاری پس از ارسال اتود)
  5. اصلاح طراحی استند تبلیغاتی و ارسال پیش نمایش آن جهت بررسی نهایی مشتری
  6. پرداخت ۵۰ درصد باقی مانده هزینه
  7. ارسال طرح آماده چاپ

مشاوره خدمات طراحی استند

مشاوره طراحی استند پس از ثبت سفارش امکان پذیر می باشد. مشاوره اولیه پیش از سفارش تا ۱۵ دقیقه و با هماهنگی قبلی امکان پذیر می باشد. پس از ثبت سفارش و ارائه خدمات ۴۵ دقیقه مشاوره تلفنی برای مشتریان محترم در نظر گرفته می شود. در صورت نیاز به ارائه خدمات بیش از زمان های مشخص شده، می توانید با مراجعه به بخش مشاوره طراحی سایت از خدمات ارائه داده شده استفاده فرمایید.

خدمات مرتبط با طراحی استند

در کنار خدمات طراحی استند، ما خدمات دیگری جهت برآورده سازی کامل نیاز های مشتریان خود آورده ایم. این خدمات شامل: طراحی بروشور، طراحی کاتالوگ، طراحی ست اداری و طراحی پوستر می باشند. در صورت نیاز می توانید این خدمات را نیز از ما بخواهید.

نمونه کار طراحی استند تبلیغاتی

نمونه کار طراحی استند های تبلیغاتی ما را می توانید در این بخش مشاهده بفرمایید. ما در این بخش تنها نمونه های خاص طراحی خود را قرار داده ایم و از آوردن تمامی طراح ها خودداری کرده ایم تا مشتریان محترم، تنها بهترین نمونه ها را مشاهده کنند.

اطلاعات مورد نیاز جهت سفارش طراحی استند تبلیغاتی

اطلاعات مورد نیاز برای سفارش این خدمات شامل موارد زیر می باشند:

  • کلیه متونی که نیاز دارید در استند تبلیغاتی شما به کار روند. (متون در فایل ورد ارسال شوند، از پذیرش متن به شیوه های دیگر معذور هستیم)
  • تصاویر و اطلاعات مورد نیاز جهت قرار گرفتن بر روی استند تبلیغاتی شما
  • ابعاد استند تبلیغاتی مورد نیاز
  • اعلام محل مورد استفاده استند
  • در صورت آنکه به طراحی خاصی علاقه مند هستید، می توانید چند نمونه از طرح های مورد پسند خود را برای ما ارسال کنید تا طراحی بر اساس سلیقه انجام شود.

زمانبندی طراحی استند تبلیغاتی

طراحی استند های تبلیغاتی بین ۲ الی ۵ روز کاری طراحی می شوند. این زمان با توجه به ارسال به موقع و کامل اطلاعات، اعلام نظر و تغییرات مورد نیاز در زمان مشخص شده ممکن است قابل کاهش باشد. در صورت اینکه اعلام تغییرات مورد نیاز مشتری در زمان مشخص انجام نشود، به علت اختلال در روند کاری ممکن است پروژه طراحی تا دو برابر زمان بیشتری جهت طراحی نیاز پیدا کند. همچنین در نظر داشته باشید اگر نیاز به طراحی اتود های بیشتر داشته باشید، برای هر اتود جدید دو روز کاری به زمان کلی کار خواهد افزود.

فرمت فایل های ارسالی طراحی استند

فایل ارسالی برای چاپ به صورت JPG و یا TIFF می باشد. در صورت نیاز مشتری می توانید درخواست ارسال فایل لایه باز طرح را نیز بدهد (ده درصد به هزینه مشتری افزوده خواهد شد). فایل ها تنها با استفاده از ایمیل برای مشتریان محترم ارسال می شوند.

استند چیست؟

استند ابزاری مناسب جهت تبلیغات خاموش در نمایشگاه ها، مطب های دکتر و فروشگاه ها به شمار می رود. تیم طراحی لولسا، در زمینه طراحی استند های تبلیغاتی تخصص داشته و استند هایی با ابعاد مورد نظر شما را برایتان طراحی خواهد نمود. شما می توانید با درج اطلاعات مورد نظر روی استند خود، خلاصه ای از خدمات خود را به مشتریان معرفی نمایید.

قوانین و مقررات طراحی استند تبلیغاتی

قوانین مربوط به این خدمات را می توانید در بخش قوانین و مقررات وب سایت مشاهده بفرمایید. در نظر داشته باشید سفارش خدمات به منزله مطالعه و تایید این قوانین از سوی مشتری می باشد.

سوالات متداول خدمات طراحی استند تبلیغاتی

آیا امکان سفارش خدمت به صورت حضوری وجود دارد؟

  • خیر، سفارش تنها به شیوه های اعلام شده امکان پذیر می باشد.

آیا امکان کاهش هزینه و یا تخفیف در ارائه خدمات وجود دارد؟

  • خیر، تمامی هزینه های اعلام شده برای همه کاربران یکسان می باشد و امکان هیچ گونه تخفیفی میسر نیست. ما بهترین قیمت را به نسبت کیفیت ارائه می دهیم.

در صورت نیاز به طراحی اتود های اضافی هزینه اضافه دریافت می شود؟

  • بله، ۳۰ درصد که مشتریان محترم به عنوان پیش پرداخت واریز می کنند هزینه طراحی اتود می باشد. در صورت نیاز به طراحی اتود های جدید، باید هزینه طراحی اتود های جدید را پرداخت نمایند تا باقی مراحل طراحی آنها اجرا شود.

در صورت سفارش تعداد این هزینه کاهش پیدا خواهد کرد؟

  • در صورت سفارش بیش از ۱۰ استند در هر مرحله تخفیف برای مشتریان در نظر گرفته می شود.

چه میزان اصلاح در کارها قابل درخواست می باشد؟

  • حداکثر تا میزان ۲۵ درصد اتود قابل اصلاح می باشد، در صورت نیاز به اصلاح بیشتر مشتری موظف به پرداخت هزینه اتود جداگانه خواهد بود تا ادامه روند طراحی انجام شود.

آیا امکان مشاوره حضوری برای این خدمات وجود دارد؟

  • مشاوره برای حضوری تنها برای مواردی که تعداد سفارش مشتری بیش از ۱۰ مورد باشد امکان پذیر است.

امکان تغییر در شیوه ها و زمان های پرداخت وجود دارد؟

  • خیر، امکان تغییر در شیوه ها و زمان های پرداخت وجود ندارد.

چرا خدمات طراحی سایت سازمانی لولسا؟

- قیمت و تعرفه های مناسبی را برای این خدمات به شما ارئه می کنیم.
- موفقیت مشتریان برای ما اهمیت بالایی دارد.
- سرعت بالا در ارائه خدمات.
- ما از طراحان خلاق برای طراحی استفاده می کنیم.
- طراحان و برنامه نویسان ما آشنا به جدیدترین تکنولوژی های طراحی روز دنیا هستند.
- طراحان ما به سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) اشراف کامل دارند.

بخش فروش: 44897364