Your browser does not support JavaScript!
هزینه: ۷ الی ۱۶.۵ میلیون تومان
زمان تحویل: ۷ الی ۲۰ روز کاری
مشاوره رایگان
سفارش
محاسبه هزینه
نمونه‌کار
طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی، نیازمند تخصص و توانایی فراوانی است. هر شرکتی برای ارتباط با مشتریان و مراجعین خود نیازمند راه‌های ارتباطی و فروش متفاوتی است. یکی از محبوبترین راه‌های ارتباطی و فروش وب‌سایت است. وب‌سایت به کاربران و بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که پیش از مراجعه به شرکت از محصولات، خدمات و راه‌های دیگر ارتباطی با شرکت مطلع شوند. شما هم اگر به دنبال شرکتی باشید، اولین کاری که انجام می‌دهد، جستجو در موتورهای جستجو است. شرکت‌هایی که در موتورهای جستجو حظور نداشته و سایت ندارند، از بازار رقابت به شدت عقب خواهد افتاد. پس اگر می‌خواهید برای شرکت خود یک سایت جدید راه اندازی کنید، باید طراحی سایت شرکتی را به افرادی بسپارید که اهمیت موضوع را به خوبی درک کنند.

هزینه طراحی سایت شرکتی (قیمت، تعرفه طراحی وب سایت شرکتی)

هزینه طراحی سایت شرکتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. این هزینه‌ها متاسفانه در بسیاری از مواقع به صورت واقعی از سوی طراحان ارائه نمی شوند. برخی از طراحان سایت‌های شرکتی مبالغ بسیار پایینی برای طراحی به مشتریان خود اعلام می‌کنند که این موضوع در عمل به ضرر مشتری تمام می‌شود. چرا که قادر به ارائه خدمات با کیفیت و طراحی توسط نیروی متخصص را ندارند. در این شرایط وب سایتی به دست مشتری تحویل داده می‌شود که عملا پاسخگوی نیازهای او نیست. در مقابل برخی از طراحان، هزینه‌های بسیار بالایی برای خدمات طلب می‌کنند که هیچ سنخیتی با خدمات ارائه شده ندارد. ما معتقدیم که قیمت اعلام شده باید با توجه به ارائه کیفیت محاسبه شود. به همین دلیل هزینه این خدمات در لولسا به صورت آنلاین محاسبه می‌شود. شما می‌توانید با توجه به کیفیت‌های گوناگون و داشتن امکانات متنوع، تعرفه طراحی سایت را مشاهده کنید.

انواع خدمات طراحی سایت شرکتی هزینه خدمات به تومان
طراحی سایت شرکتی پلن عمومی ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
طراحی سایت شرکتی پلن برنزی ۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان
طراحی سایت شرکتی پلن نقره‌ای ۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
طراحی سایت شرکتی پلن طلایی ۱۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان

جهت آسودگی خاطر مشتریان برای سفارش خدمات طراحی وب سایت، ما پلن‌های مختلفی تهیه کرده‌ایم که با توجه به بودجه و امکانات مورد نیاز می‌توانید این خدمات را سفارش دهید.

هزینه طراحی سایت شرکتی بالا آیا نشان دهنده کیفیت بالا است؟ برخی از افراد هزینه‌های بسیار بالایی جهت طراحی وب سایت اعلام می‌کنند که در بسیاری از مواقع، این ارقام هیچ تناسبی با وب سایت ارائه شده ندارد. قیمت طراحی سایت اعلام شده بر اساس امکانات، کیفیت، پشتیبانی و عملکرد آن باید محاسبه گردد تا مشتری بابت هزینه ای که پرداخت می‌کند، خدمات با کیفیت و مناسبی به دست آورد. تعرفه خدمات طراحی سایت شرکتی در تیم طراحی و تبلیغات لولسا با توجه به این موارد تعیین می‌شوند تا منجر به رضایت مشتریان محترم شود.

توجه: هزینه اعلام شده شامل خرید هاستینگ و دامنه نیست.

برای شروع فقط به یک کامپیوتر یا موبایل برای ثبت سفارش نیاز هست!

چطور طراحی سایت شرکتی سفارش دهیم؟

برای ثبت سفارش طراحی سایت در لولسا به کمتر از ۳ دقیقه زمان نیاز دارید. همه مراحل به صورت آنلاین و هوشمند انجام می شوند.

ثبت نام در سایت: در مرحله اول نیاز است در سایت ثبت نام کنید.

ثبت سفارش آنلاین: اطلاعات سایت مانند متن ها، رنگ بندی مورد نظر، لوگو، دسترسی به هاستینگ و ... را در فرم سفارش ثبت می کنید. سپس از طریق درگاه پرداخت هزینه خدمات را واریز می کنید.

طراحی سایت: طراحان لولسا شروع به طراحی سایت شرکتی بنا به سفارش شما می کنند.

تحویل سایت: در این مرحله سایت شرکتی طراحی شده به شما تحویل داده می شود.

سفارش خدمات طراحی سایت شرکتی

سفارش خدمات طراحی سایت شرکتی به صورت کاملا آنلاین است. در عرض کمتر از چند دقیقه می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

مشاوره رایگان تلفنی: پیش از سفارش از مشاوره رایگان تلفنی لولسا استفاده کنید. در این مشاوره کلیه سوالات شما پاسخ داده خواهد شد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

سوالات پیش از سفارش: در صورتی که هرگونه سوال پیش از سفارش دارید، با ما از طریق سیستم تیکت پشتیبانی در تماس باشید. در سیستم تیکت پشتیبانی، سوالات شما مستقیما توسط متخصصین طراح سایت پاسخ داده می‌شوند.

سوالات سفارش در ایمیل: جهت سوال درباره سفارش خدمات از طریق ایمیل می توانید با آدرس پست الکترونیک info[a]agerin.ir در ارتباط باشید.

خدمات طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی تخصص ما است! تیم طراحی و تبلیغات لولسا با شناخت بازار رقابتی اینترنت و با به کارگیری متخصصین آشنا به جدیدترین شیوه‌های تبلیغاتی، اقدام به طراحی سایت‌های شرکتی برای مشتریان خود می‌کند. پلن‌های طراحی سایت شرکتی لولسا با توجه به نیازهای مختلف مشتریان محترم طراحی شده‌اند. در ارائه این خدمات تلاش شده است پلن‌هایی تهیه شوند که بتوانند تمام نیازها را برطرف کنند.

طراحی سایت شرکتی حرفه‌ای را تجربه کنید. ارائه وب‌سایتی با جدیدترین تکنولوژی های تحت وب، امنیت بالا، طراحی یکتا و ریسپانسیو، ماژول‌های مختلف بر اساس نیازهای مختلف زیر نظر متخصصین طراحی وب را به شما ارائه خواهیم داد. هم اکنون اقدام کنید و شرکت و خدمات خود را در اینترنت معرفی کنید. لولسا تمام آن چیزی است که برای این کار نیاز دارید.

شرایط پرداخت

پرداخت هزینه مربوط به خدمات به صورت آنلاین است. پرداخت هزینه سفارش به معنی ثبت نهایی آن است.

روند انجام پروژه طراحی سایت شرکتی

  • تکمیل فرم سفارش و ارسال کلیه موارد مورد نیاز جهت طراحی سایت.
  • پرداخت هزینه به صورت آنلاین و ثبت نهایی سفارش.
  • طراحی سایت شرکتی بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی مشتری.
  • تحویل وب سایت به مشتری.

مشاوره خدمات طراحی سایت شرکتی

مشاوره خدمات طراحی سایت شرکتی می‌تواند به شما برای راه‌اندازی کمک شایانی کند. ما یک جلسه مشاوره رایگان تلفنی در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهیم. در این مشاوره، شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید یک سایت موفق را راه‌اندازی کنید. با توجه به اینکه مشاوره اختصاصی و تخصصی برای شما انجام می‌شود، نیاز است ابتدا وقت مشاوره را دریافت کنید. جهت دریافت وقت مشاوره به لینک این بخش در بالای صفحه مراجعه کنید.

خدمات مرتبط با طراحی سایت شرکتی

به جهت ارائه خدمات با کیفیت در کنار طراحی سایت، خدمات تکمیلی دیگری نیز برای مشتریان محترم در نظر گرفته‌ایم. در صورت نیاز می‌توانید از خدمات سئو جوملا، سئو وردپرس، امنیت وردپرس، امنیت جوملا، تولید محتوا، امنیت و نگهداری سایت و پست محتوا در سایت استفاده کنید.

طراحی سایت شرکتی فروشگاهی

طراحی سایت های شرکتی فروشگاهی از جمله دیگر خدمات لولسا می باشد. به جهت اینکه وب سایت های فروشگاه آنلاین نیازمند خدماتی متفاوت هستند، برای ارائه خدمات تخصصی تر این بخش به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است. لذا برای استفاده از این خدمات می توانید به بخش طراحی وب سایت فروشگاهی مراجعه کنید.

نمونه کار طراحی سایت شرکتی

نمونه کارهای طراحی وب سایت شرکتی انجام شده توسط تیم طراحی و تبلیغات لولسا را می‌توانید با مراجعه به بخش نمونه کارها مشاهده کنید. ما نمونه‌کارها را همیشه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم تا پیش از ثبت سفارش بتوانند با خیال آسوده‌تر تصمیم‌گیری کنند.

نمونه قرارداد خدمات طراحی سایت شرکتی

به جهت یکسان سازی و افزایش کیفیت ارائه خدمات، قرارداد عمومی و یکسانی برای تمامی مشتریان در نظر گرفته شده است. امکان تغییر در بندهای این قرارداد وجود نداشته و برای تمامی مشتریان محترم ثابت است. می‌توانید با مراجعه به بخش نمونه قرارداد طراحی سایت شرکتی از کلیه بندهای آن مطلع شوید. سفارش خدمات به معنی پذیرش کلیه موارد مطرح شده در این نمونه قرارداد است. لذا الزامی به پر شدن قرار داد از سوی لولسا وجود ندارد.

اطلاعات اولیه مورد نیاز جهت طراحی سایت شرکتی

اطلاعات اولیه مورد نیاز جهت انجام خدمات طراحی سایت شرکتی به شرح زیر است که در فرم آنلاین سفارش مشتری وارد خواهند شد:

  • دسترسی به پنل هاستینگ
  • ارسال مطلب اولیه در فایل ورد (در صورت آنکه مطالب در دسته‌بندی‌های جداگانه قرار بگیرند، اطلاعات مربوط به دسته‌بندی هر محتوا به همراه آن ارسال خواهد شد)
  • ارسال فایل لوگو به صورت لایه باز و یا ترنسپرنت با ابعاد ۱۰۰۰ در ۱۰۰۰ پیکسل
  • دسترسی به یک اکانت گوگل
  • ارسال دسته‌بندی‌های مطالب سایت
  • ارسال اطلاعات تماس سایت
  • آدرس شبکه‌های اجتماعی
  • یک پاراگراف (حداکثر ۷۰۰ کلمه) توضیح در مورد وب سایت، که اهداف شما برای راه‌اندازی و توضیحات را شامل شود
  • ارسال اطلاعات طراحی بنرها با مشخص نمودن محل قرار گیری آنها (در صورت آنکه سایت شامل طراحی بنر است)

توجه: انتخاب قالب از میان موارد اعلام شده بر عهده مشتری است. هر قالب دارای چندین دمو می باشد. ضمن انتخاب قالب مشتری موظف به اعلام دموی درخواست خود است. در بیشتر موارد امکان استفاده از بخش‌هایی که در سایر دموها هستند وجود نخواهد داشت. لذا قالب و دمویی را انتخاب فرمایید که تمامی موارد مورد نیاز شما را داشته باشد.

توجه: لطفا مطالب اولیه در فایل های ورد و مجزا ارسال شوند (از دریافت تمامی محتوا در یک فایل معذوریم).

تغییرات درخواستی در طراحی سایت

در صورت آنکه مشتری بیش از یک روز کاری تغییرات درخواستی را اعلام کند، زمان تحویل پروژه به تعویق خواهد افتاد و تمامی مسئولیت مربوط به دیر کرد برعهده مشتری است.

تغییرات درخواستی تنها در بخش تیکت پشتیبانی قابل دریافت است.

تغییرات درخواستی تنها مربوط به طراحی بوده و برای مواردی که قالب تنظیمات مربوط به بخش مورد نظر را نداشته باشد قابل انجام نیست.

تغییرات متون شامل این بخش از روند پروژه نمی‌باشند.

زمانبندی خدمات طراحی سایت شرکتی

زمان طراحی وب سایت شرکتی با توجه به پلن انتخابی و امکانات مورد نظر مشتری بین ۷ الی ۲۰ روز کاری زمانبر است.

سیستم مدیریت محتوا طراحی سایت شرکتی

ما با توجه به نیاز های مشتریان از دو سیستم مدیریت محتوای قدرتمند دنیا یعنی جوملا و وردپرس استفاده می‌کنیم. این دو سیستم مدیریت محتوا با هزاران توسعه دهنده امکانات بسیار گسترده ای را برای صاحبان وب سایت ها فراهم می‌کنند. وب سایت‌های مطرح دنیا از این دو سیستم استفاده می کنند. وب‌سایت‌های دولتی، شرکتی و سازمانی بسیار مهمی از این دو سیستم مدیریت محتوا استفاده می‌کنند این موضوع نشان از امنیت بسیار بالای جوملا و وردپرس است.

سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت شرکتی

رتبه یک گوگل سایت شرکت

به دست آوردن رتبه یک گوگل برای بسیاری از وب‌سایت‌ها بسیار تاثیر گذار و مهم است. برای به دست آوردن رتبه یک گوگل راه‌های مختلفی وجود دارند. برخی از این راه‌ها، درست، تاثیر گذار و همیشگی هستند و بسیاری از روش‌ها می‌توانند به سئو سایت ضربه‌های بزرگی بزنند. ما هیچ گاه قول رتبه یک را به مشتریانمان نمی‌دهیم. رسیدن به رتبه یک گوگل نیازمند طی شدن زمان، تولید محتوای با کیفیت و رعایت اصول سئو (سئو داخلی و سئوی بیرونی) است. همواره وب سایت‌های مختلفی وارد عرصه اینترنت می‌شوند و مدیران وب سایت های زیادی هم دست به تغییرات در وب سایتشان می‌زنند.

این مسائل منجر به این می‌شوند که هیچ گاه نتوان رتبه یک گوگل را پیش‌بینی کرد. از آنجایی که صداقت با مشتریان از اصول همیشگی ما است، لذا هیچ گاه قول چیزهایی که خارج از کنترل باشند را به مشتریانمان نمی‌دهیم (همانطور که گوگل بارها اعلام کرده است رتبه یک تضمین شده برای هیچ وب سایت وجود ندارد). در عوض با ارائه راه‌کارهای مناسب و به روز سئو آنها را برای رسیدن به رتبه یک گوگل یاری می‌دهیم. برای همین منظور در کنار پلن‌های ارائه شده، خدمات سئو را گنجانیده‌ایم. با استفاده از این خدمات، وب سایت شما بر اساس اصول سئو طراحی و راه اندازی می‌شوند.

موتورهای جستجو و سایت شرکتی

هاستینگ مناسب برای طراحی سایت شرکت

هاستینگ از مهمترین موضوعاتی است که برای راه‌اندازی یک سایت به آن نیاز است. شما می‌توانید هاستینگ وب سایتتان را از هر شرکتی که مورد نظر شما است تهیه کنید و طراحی آن را به ما بسپارید. در زمان خرید هاستینگ توجه کنید که قیمت فاکتور اولیه نیست، بلکه کیفیت است که حرف اول و آخر را می‌زند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم از شرکت هایی این خدمات را تهیه کنید که هاستینگ با کیفیت و با پشتیبانی ۲۴ ساعته به شما ارائه می‌دهند.

توجه: ارائه خدمات تنها برای هاستینگ های لینوکسی با پنل CPanel است.

دامنه مناسب برای طراحی سایت شرکت

بسیاری از افراد برای راه اندازی وب سایت شرکت خود دچار مشکل برای انتخاب دامنه می شوند. ثبت دامنه را با دقت باید انجام داد چرا که می تواند منجر به مشکلات فراوانی شود. پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت دامنه برای وب سایت شرکت، این مقاله را به دقت مطالعه بفرمایید: نکات امنیتی که در هنگام ثبت دامنه باید رعایت کرد.

دامنه چیست

سئو سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی در کنار  پلن‌ها گنجانده شده است. با توجه به اینکه بهینه سازی موتورهای جستجو امروزه نقش بسیار مهمی در موفقیت یک وب سایت دارد، پیشنهاد می‌کنیم از پلن‌هایی سئویی حتما استفاده کنید. جزئیات این خدمات را می‌توانید در بخش سئو جوملا و سئو وردپرس مشاهده کرده تا از چک لیست ارائه شده اطمینان حاصل فرمایید. در پلن‌هایی که این خدمات گنجانده شده‌اند سایت بر اساس مهمترین فاکتورهای موتورهای جستجو طراحی می‌شود. این خدمات شامل بهینه‌سازی ساختار سایت است تا پس از آن بتوانید از محتوا، بیشترین نتیجه را در سئو بگیرید. بدون اینکه یک سایت، ساختار درستی داشته باشد، دستیابی به رتبه خوب در موتورهای جستجو، با تولید محتوا امکان‌پذیر نیست.

سئو طراحی سایت شرکتی

امنیت سایت شرکتی

امنیت سایت شرکتی هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سیستم های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا همواره دارای به‌روزرسانی‌های فراوانی هستند. هزاران توسعه دهنده بر روی امنیت آنها کار می‌کنند و میلیون‌ها سایت با استفاده از این دو سیستم مدیریت محتوا در جهان مشغول به کار هستند. لذا به صورت عمومی یک وب سایت وردپرسی و یا جوملایی بسیار ایمن‌تر از وب سایتی است که ۱۰ نفر برنامه نویس بر روی آن تمرکز دارند. چرا که بارها و بارها تست شده و به روزرسانی‌های مداوم آنها جای هیچ گونه نگرانی باقی نمی‌گذارد. اما این به معنی امنیت کامل یک وب سایت نیست.

امنیت وب سایت شرکتی اما می‌تواند به سطحی بالاتر نیز تنظیم شود. لذا با استفاده از پلن‌های خدمات امنیت، وب سایت شما بالاترین میزان امنیت را به دست می آورد و می‌توانید آسوده خاطر باشید. برای آشنایی با چک لیست و موارد امنیتی ارائه شده می توانید به بخش امنیت وردپرس و امنیت جوملا مراجعه فرمایید. هیچ گاه امنیت سایت را به فردا موکول نکنید. از ابتدا سایتی ایمن راه‌اندازی کرده و نگران هکرها نباشید.

تولید محتوا وب سایت شرکتی

تولید محتوا نقش بسیار مهمی در موفقیت وب سایت یک شرکت در دنیای اینترنت بازی می‌کند. بسیاری از شرکت‌ها امکان تولید محتوا برای وب سایت خود را ندارند و همین موضوع باعث می‌شود نتوانند مخاطب مناسب برای وب سایتشان به دست بیاورند. اگر شما هم نیازمند تولید محتوا برای وب سایت شرکتتان هستید، ما مشکل شما را به سادگی حل خواهیم کرد. می‌توانید از خدمات تولید محتوای تیم طراحی و تبلیغات لولسا استفاده کنید و شاهد موفقیت کسب و کارتان در دنیای اینترنت شوید.

تولید محتوا سایت شرکتی

برای این منظور تنها کافی است به بخش خدمات تولید محتوا سایت ما مراجعه کرده و به جمع مشتریان تولید محتوای ما بپیوندید. نویسندگان ما با آشنایی به اصول سئو محتوایی بهینه و مناسب برای وب سایت به شما ارائه می‌کنند.

قوانین و مقررات اختصاصی خدمات طراحی سایت شرکتی

سفارش به منزله پذیرش تمامی قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی مشتریان است و عواقب ناشی از عدم مطالعه و اطلاع از این قوانین و مقررات بر عهده مشتری می‌باشد.

مشتری موظف به پرداخت به موقع هزینه ها است.

جهت سفارش خدمات از طرف لولسا نیازی به پر کردن قرارداد وجود ندارد، اما تمامی موارد ذکر شده در نمونه قرار داد برای تمامی سفارشات اجرا خواهد شد. مشتری تعهد می‌کند که پیش از سفارش کلیه موارد آن را مطالعه کرده و مورد تایید ایشان می‌باشد.

ارسال اطلاعات اولیه جهت ثبت سفارش و موارد مورد نیاز جهت اصلاح از سوی مشتری در یک مرحله امکان‌پذیر است.

تغییرات درخواستی مشتری در طراحی تنها برای مواردی که خود قالب امکان انجام تنظیمات را داشته باشد قابل انجام می‌باشد. در صورت آنکه قالب این امکان را نداشته باشد هزینه جداگانه برای این تغییرات از مشتریان محترم دریافت می‌شود. این هزینه همزمان با ارسال درخواست تغییرات پرداخت شده و به پایان پروژه موکول نخواهند شد.

مواردی که بر عهده مشتری می باشند را باید ایشان انجام دهند. در صورت نیاز به انجام آنها از سوی لولسا موارد شامل هزینه جداگانه خواهند شد.

این خدمات شامل طراحی بنر، آیکون، لوگو، خرید فونت و موارد مشابه نمی‌باشد.

سوالات متداول طراحی سایت شرکتی

آیا نگهداری از وب سایت بر عهده تیم لولسا می باشد؟

  • خیر، نگهداری از وب سایت بر عهده مشتری است.

آیا این خدمات شامل پشتیبانی هم می شوند؟

  • برخی از پلن‌ها دارای پشتیبانی تیکتی هستند. لذا در موقع ثبت سفارش این موضوع توجه کنید. در صورتی که پلن انتخاب مشتری شامل پشتیبانی نباشد، امکان ارائه خدمات پشتیبانی وجود نخواهد داشت.

آیا رتبه سئو وب سایت تضمین شده است؟

  • با توجه به تغییرات الگوریتم‌های گوگل، امکان هیچ نوع تضمینی بابت این موضوع وجود ندارد. علاوه بر این نمی‌توان انتظار داشت رقبای کاری شما هیچ فعالیتی در وب نداشته باشند. لذا جهت دستیابی به نتایج همیشگی و مناسب سئو باید وب سایت را همواره به‌روزرسانی کنید. مطابق الگوریتم‌های گوگل آن را بهینه کنید. و تولید محتوا مفید و همیشگی داشته باشید.

آیا با طراحی یک وب‌سایت شرکتی موفقیت تضمین شده است؟

  • خیر. وب سایت شما تنها مکانی است که می‌تواند موجب جذب مشتریان بیشتر شود. اما برای این موضوع لزوم به‌روزرسانی، تولیدمحتوا و بهینه‌سازی را باید در نظر داشته باشید. تنها کسانی می‌توانند از وب سایتشان نتیجه مطلوب به دست آورند که برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند و رسیدگی به آنرا جزو اولویت های خود می دانند.

آیا امکان تخفیف در ارائه خدمات وجود دارد؟

  • خیر، تمامی قیمت‌ها مقطوع است و امکان تخفیف برای موارد اعلام شده وجود ندارد. ما به کیفیت وب سایت‌های طراحی شده اهمیت می‌دهیم. این کیفیت نیازمند صرف هزینه و تخصیص زمان کافی است. لذا برای حفظ کیفیت خدمات قیمت‌ها متناسب با کیفیت ارائه شده‌اند.

برخی شرکت‌ها و افراد قیمت‌های بالاتر و یا پایینتری برای طراحی سایت شرکتی اعلام کرده‌اند، آیا شما متناسب با آنها قیمت خود را کاهش یا افزایش خواهید داد؟

  • تعرفه اعلام شده لولسا متناسب با خدمات تعیین می‌شوند. بسیاری از شرکت‌ها و افراد بی تجربه برای جذب مشتری قیمت‌هایی اعلام می کنند که هیچ تناسبی با نوع کار ندارد و نمی‌توانند خدمات مناسبی ارائه کنند و یا پشتیبانی مناسبی ارائه نمی‌دهند. همچنان که برخی شرکت‌ها و افراد قیمت‌هایی بسیار بیش از کار انجام شده از مشتریان خود دریافت می‌کنند. ما به مشتریانمان احترام می‌گذاریم، با آنها صادق هستیم و کیفیت را فدای قیمت نمی‌کنیم و تعرفه‌های منصفانه‌‌ای اعلام کرده ایم.

آیا امکان تغییر در شیوه پرداخت وجود دارد؟

  • خیر. کلیه پرداخت ها به صورت یکسان برای تمامی مشتریان محترم است و امکان تغییر آنها وجود ندارد.

آیا امکان تحویل سایت در زمان کوتاهتر از زمان اعلام شده وجود دارد؟

  • خیر. با توجه به اینکه حقوق مشتری برای ما بالاترین اهمیت را دارد، امکان کوتاه کردن زمان برای این موضوع وجود ندارد. باید زمان کافی به تمامی کارها اختصاص داده شود و کیفیت فدای زمان نشود.

چرا خدمات طراحی سایت شرکتی لولسا؟

  1. قیمت و تعرفه‌های مناسبی را برای این خدمات به شما ارئه می‌کنیم.
  2. موفقیت مشتریان برای ما اهمیت بالایی دارد.
  3. سرعت بالا در ارائه خدمات داریم.
  4. ما از طراحان خلاق برای طراحی استفاده می کنیم.
  5. طراحان و برنامه نویسان ما آشنا به جدیدترین تکنولوژی‌های طراحی روز دنیا هستند.
  6. طراحان ما به سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) اشراف کامل دارند.