Your browser does not support JavaScript!
طراحی ست اداری

ست اداری یکی از ملزومات اساسی تمامی شرکت ها، سازمان ها و افرادی که به کسب و کار مشغول هستند می باشد. داشتن کارت ویزیت، پاکت های نامه و سربرگ موضوعی است که همه به آن برخورده ایم و نیاز آن به خوبی برای همه ما مشخص است. یک ست اداری می تواند در کسب و کار شما نقش بسیار پر رنگی بازی کند. کارت ویزیت، سربرگ و یا پاکت نامه شما نشان دهنده شخصیت کاری شما است. اگر می خواهید حرفه ای باشید، طراحی را جدی بگیرید. ما در تیم طراحی و تبلیغات لولسا با ارائه خدمات طراحی ست اداری نیاز شما را برآورده خواهیم ساخت.

خدمات طراحی ست اداری

 تیم طراحی و تبلیغات لولسا، با استفاده از متخصصین و هنرمندان، خدمات طراحی انواع ست اداری را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه می کند. از آن جایی که ست اداری برای ارتباط خارجی مورد استفاده قرار می گیرد، باید از ساختار و طراحی بسیار خوبی بهره مند باشد. پس اگر نیازمند طراحی یک ست اداری شکیل، با کیفیت و طراحی مناسب هستید، نیازمند تیم طراحی بسیار قدرتمندی می باشید. تیم طراحی و تبلیغات لولسا، تمام آن چیزی است که شما نیاز دارید.

هزینه طراحی ست اداری  (تعرفه و قیمت خدمات طراحی ست اداری)

هزینه طراحی ست اداری (قیمت و تعرفه خدمات) به شرح زیر می باشد. این مبالغ تنها بابت طراحی بوده و شامل هزینه چاپ نمی شوند.

طراحی ست اداری
تومان 500000
طراحی اوراق اداری
پنج مورد
شامل سربرگ A4 و A5، پاکت بزرگ و پاکت کوچک و کارت ویزیت
طراحی ست اداری
LevelsA

 

سفارش خدمات طراحی ست اداری

سفارش خدمات طراحی ست اداری به شیوه های اعلام شده زیر امکان پذیر بوده و امکان سفارش حضوری این خدمات وجود ندارد.

سفارش تلفنی: جهت سفاش خدمات می توانید با شماره تلفن ۸۸۵۹۰۰۶۵ تماس حاصل فرمایید.

سفارش از طریق تلگرام و واتس اپ: جهت سفارش خدمات از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره ۰۹۲۱۸۸۷۰۳۶۳ با ما در ارتباط باشید.

سفارش از طریق ایمیل: جهت سفارش خدمات از طریق ایمیل می توانید با آدرس پست الکترونیک info[a]agerin.ir خدمات را سفارش دهید.

ساعات تماس: 

شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

شرایط پرداخت خدمات طراحی ست اداری

شرایط پرداخت خدمات طراحی ست اداری به صورت عمومی و به شرح زیر می باشد.

۵۰ درصد هزینه در زمان سفارش از سوی مشتریان محترم پرداخت می شود.

۵۰ درصد باقی مانده پس از تکمیل طراحی (پیش از ارسال فایل نهایی) پرداخت خواهد شد.

روند انجام پروژه ست اداری

  1. ارسال اطلاعات مورد نیاز پروژه از سوی مشتری
  2. پرداخت ۵۰ درصد از فاکتور به عنوان پیش پرداخت و اعلام شروع پروژه
  3. ارائه اتود اولیه به مشتری
  4. اعلام تغییرات مورد نظر مشتری تا 25 درصد در طرح ارسالی اتود ها
  5. اعمال تغییرات مورد نظر مشتری بر روی اتود
  6. ارسال تصویر طرح اصلاح شده به مشتری
  7. پرداخت ۵۰ درصد باقی مانده از فاکتور
  8. تحویل فایل آماده چاپ به مشتری

مشاوره طراحی ست اداری

مشاوره طراحی ست اداری می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید. لذا مشاوره رایگان پیش از سفارش به مدت ۱۰ دقیقه و با هماهنگی قبلی امکان پذیر می باشد. پس از ثبت سفارش برای خدمات ۴۵ دقیقه مشاوره تلفنی برای مشتریان محترم در نظر گرفته شده است. در صورت آن که نیازمند به مشاوره بیش از این زمان هستید، می توانید از خدمات مشاوره استفاده نمایید.

نمونه کارهای طراحی ست اداری

برای مشاهده برخی از نمونه کارهای طراحی ست اداری انجام شده توسط تیم طراحی و تبلیغات لولسا می توانید به بخش نمونه کارها و یا گالری تصاویر مراجعه فرمایید.

زمانبندی تحویل پروژه طراحی ست اداری

تحویل پروژه های طراحی ست اداری بین 4 الی 8 روز کاری انجام می شود.

نوع فایل های ارسالی

فرمت فایل ارسالی برای مشتری در ابتدای سفارش مشخص می شود. فایل ها در یکی از فرمت های JPG، Ai، PSD، CDR و یا Tiff قابل ارسال می باشند. فرمت درخواستی در ابتدای سفارش مشخص شده و امکان تغییر آن وجود ندارد.

قوانین و مقررات اختصاصی خدمات طراحی ست اداری

  1. سفارش به منزله پذیرش تمامی قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی مشتریان می باشد و عواقب ناشی از عدم مطالعه و اطلاع از این قوانین و مقررات بر عهده مشتری می باشد.
  2. مشتری موظف به پرداخت به موقع هزینه ها می باشد.
  3. جهت سفارش خدمات از طرف لولسا نیازی به پر کردن قرارداد وجود ندارد، اما تمامی موارد ذکر شده در نمونه قرار داد برای تمامی سفارشات اجرا خواهد شد. مشتری تعهد می کند که پیش از سفارش کلیه موارد آن را مطالعه کرده و مورد تایید ایشان می باشد.

چرا خدمات طراحی ست اداری لولسا؟

  • ما به هنر در طراحی اهمیت فوق العاده می دهیم.
  • از هنرمندان گرافیست برای طراحی استفاده می کنیم.
  • طراحان ما با اصول برندینگ آشنایی کامل دارند.
  • قیمت های مناسب برای طراحی ارائه کرده ایم.
  • سرعت در ارائه خدمات در کنار کیفیت بالا از خصوصیات ما است.
  • خلاقیت در طراحی، ویژگی اصلی ما است.
  • طراحی زیبا، شیک و مدرن به شما ارائه می دهیم.
  • ما از افراد تحصیل کرده در شاخه کاری خودشان استفاده می کنیم و خدمات تخصصی به مشتریان خود ارائه می کنیم.
  • موفقیت مشتری برای ما اهمیت دارد.
تلفن تماس: 88590065