Your browser does not support JavaScript!
هزینه: ۲۰۰,۰۰۰ الی ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان
زمان تحویل: ۴ الی ۸ روز کاری
نمونه قرارداد
سفارش
محاسبه هزینه
نمونه‌کار
طراحی ست اداری

ست اداری یکی از ملزومات اساسی تمامی شرکت ها، سازمان ها و افرادی که به کسب و کار مشغول هستند می باشد. داشتن کارت ویزیت، پاکت های نامه و سربرگ موضوعی است که همه به آن برخورده ایم و نیاز آن به خوبی برای همه ما مشخص است. یک ست اداری می تواند در کسب و کار شما نقش بسیار پر رنگی بازی کند. کارت ویزیت، سربرگ و یا پاکت نامه شما نشان دهنده شخصیت کاری شما است. اگر می خواهید حرفه ای باشید، طراحی را جدی بگیرید. ما در تیم طراحی و تبلیغات لولسا با ارائه خدمات طراحی ست اداری نیاز شما را برآورده خواهیم ساخت.

سفارش ست اداری

هزینه طراحی ست اداری  (تعرفه و قیمت خدمات طراحی ست اداری)

هزینه طراحی ست اداری (قیمت و تعرفه خدمات) به شرح زیر می باشد. این مبالغ تنها بابت طراحی بوده و شامل هزینه چاپ نمی شوند. کلیه محاسبه قیمت ها در لولسا به صورت آنلاین انجام می شود.

نوع طراحی

خدمات طراحی ست اداری هزینه
سربرگ A4 و A5 تومان
پاکت نامه و پاکت A4 تومان
کارت ویزیت یک رو تومان

ساده و ارزان: ۱ اتود و ۱۵ درصد تغییرات.
عمومی: ۲ اتود و ۲۰ درصد تغییرات در اتود انتخابی.
حرفه ای: ۴ اتود و ۳۰ درصد تغییرات در اتود انتخابی.
ویژه: ۸ اتود و ۵۰ درصد تغییرات در اتود انتخابی.

برای شروع فقط به یک کامپیوتر یا موبایل برای ثبت سفارش نیاز هست!

چطور طراحی ست اداری سفارش دهیم؟

برای ثبت سفارش طراحی ست اداری در لولسا به کمتر از ۳ دقیقه زمان نیاز دارید. همه مراحل به صورت آنلاین و هوشمند انجام می شوند.

ثبت نام در سایت: در مرحله اول نیاز است در سایت ثبت نام کنید.

ثبت سفارش آنلاین: اطلاعات ست اداری مانند متن ها، رنگ بندی مورد نظر، نوع، ابعاد و ... را در فرم سفارش ثبت می کنید. سپس از طریق درگاه پرداخت هزینه خدمات را واریز می کنید.

طراحی اتود/اتودها ست اداری: طراحان لولسا شروع به طراحی ست اداری بنا به سفارش شما می کنند. تعداد اتودها در زمان ثبت سفارش مشخص می شود.

مشاهده اتود و درخواست اصلاحات: اتودهای طراحی شده از طریق سیستم تیکت پشتیبانی برای شما ارسال خواهد شد. اتود مورد نظر را انتخاب کرده و همراه با اصلاحات از طریق همان تیکت پشتیبانی برای طراحی ارسال کنید. توجه کنید همه خدمات دارای اتود و یا اصلاح نیست.

تحویل ست اداری: در این مرحله طراح ست اداری را با توجه به اصلاحاتی که در تیکت پشتیبانی ارسال کردید اصلاح می کند و فایل از شیوه ای که در زمان سفارش درخواست داده بودید برایتان ارسال می شود.

سفارش خدمات طراحی ست اداری

سفارش خدمات طراحی ست اداری به صورت آنلاین صورت می گیرد.

سوالات پیش از سفارش: در صورتی که هرگونه سوال پیش از سفارش دارید، با ما از طریق سیستم تیکت پشتیبانی در تماس باشید.

سوالات سفارش از طریق ایمیل: جهت سوالات درباره سفارش خدمات از طریق ایمیل می توانید با آدرس پست الکترونیک info[a]agerin.ir با ما در تماس باشید.

ساعات تماس: 

شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

خدمات طراحی ست اداری

 تیم طراحی و تبلیغات لولسا، با استفاده از متخصصین و هنرمندان، خدمات طراحی انواع ست اداری را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه می کند. از آن جایی که ست اداری برای ارتباط خارجی مورد استفاده قرار می گیرد، باید از ساختار و طراحی بسیار خوبی بهره مند باشد. پس اگر نیازمند طراحی یک ست اداری شکیل، با کیفیت و طراحی مناسب هستید، نیازمند تیم طراحی بسیار قدرتمندی می باشید. تیم طراحی و تبلیغات لولسا، تمام آن چیزی است که شما نیاز دارید.

شرایط پرداخت خدمات طراحی ست اداری

پرداخت هزینه خدمات طراحی ست اداری به صورت آنلاین و در زمان ثبت سفارش می باشد.

روند انجام پروژه ست اداری

  1. ارسال اطلاعات مورد نیاز پروژه از سوی مشتری
  2. پرداخت هزینه خدمات طراحی
  3. طراحی ست اداری
  4. تحویل فایل آماده چاپ به مشتری

مشاوره طراحی ست اداری

مشاوره طراحی ست اداری می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید. اما این موضوع تنها زمانی صادق است که از یک مشاوره حرفه ای بهره ببرید. خدمات مشاوره در لولسا به صورت حرفه ای انجام می شود. جهت درخواست، به بخش  خدمات مشاوره مراجعه کنید. مشاوره بدون دریافت وقت قبلی امکان پذیر نیست.

خدمات مرتبط با طراحی ست اداری

در کنار خدمات طراحی ست اداری، ما خدمات دیگری جهت برآورده سازی کامل نیاز های مشتریان خود آورده ایم. این خدمات شامل: طراحی کاتالوگ، طراحی پوستر و طراحی بروشور می باشند. در صورت نیاز می توانید این خدمات را نیز از ما بخواهید.

نمونه کارهای طراحی ست اداری

برای مشاهده برخی از نمونه کارهای طراحی ست اداری انجام شده توسط تیم طراحی و تبلیغات لولسا می توانید به بخش نمونه کارها مراجعه فرمایید.

نمونه قرارداد خدمات طراحی ست اداری

پیش از ثبت سفارش می توانید با مراجعه به بخش نمونه قرارداد طراحی ست اداری از شرایط آن مطلع شوید. این قرارداد برای تمامی کاربران به صورت یکسان اجرا می شود. لزومی به تکمیل قرارداد برای ثبت سفارش از نظر لولسا نیست. در صورتی که نیاز به قرارداد دارید، این موضوع را می توانید در تیکت پشتیبانی و یا در توضیحات فرم سفارش اعلام کنید.

زمانبندی تحویل پروژه طراحی ست اداری

تحویل پروژه های طراحی ست اداری بین 4 الی 8 روز کاری انجام می شود.

نوع فایل های ارسالی

فرمت فایل ارسالی برای مشتری در ابتدای سفارش مشخص می شود. فایل ها در یکی از فرمت های JPG، Ai، PSD، CDR و یا Tiff قابل ارسال می باشند. فرمت درخواستی در ابتدای سفارش مشخص شده و امکان تغییر آن وجود ندارد.

ست اداری چیست؟

ست اداری در اصل مجموعه ای از اوراق مورد استفاده در دفاتر، سازمان ها و شرکت هاست که دارای طرحی مشابه و لوگوی شرکت مربوطه می باشند. ست اداری شامل سربرگ A4 و A5، کارت ویزیت، پاکت نامه و پاکت A4 است.

قوانین و مقررات اختصاصی خدمات طراحی ست اداری

  1. سفارش به منزله پذیرش تمامی قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی مشتریان می باشد و عواقب ناشی از عدم مطالعه و اطلاع از این قوانین و مقررات بر عهده مشتری می باشد.
  2. مشتری موظف به پرداخت به موقع هزینه ها می باشد.
  3. جهت سفارش خدمات از طرف لولسا نیازی به پر کردن قرارداد وجود ندارد، اما تمامی موارد ذکر شده در نمونه قرار داد برای تمامی سفارشات اجرا خواهد شد. مشتری تعهد می کند که پیش از سفارش کلیه موارد آن را مطالعه کرده و مورد تایید ایشان می باشد.

سوالات متداول خدمات طراحی ست اداری

  • آیا امکان سفارش خدمت به صورت حضوری وجود دارد؟

خیر، سفارش تنها به شیوه های اعلام شده امکان پذیر می باشد.

  • آیا امکان کاهش هزینه و یا تخفیف در ارائه خدمات وجود دارد؟

خیر، تمامی هزینه های اعلام شده برای همه کاربران یکسان می باشد و امکان هیچ گونه تخفیفی میسر نیست. ما بهترین قیمت را به نسبت کیفیت ارائه می دهیم.

  • چه میزان اصلاح در کارها قابل درخواست می باشد؟

حداکثر  میزان تغییرات با توجه به نوع سفارش در فرم سفارش قید شده است، در صورت نیاز به اصلاح بیشتر مشتری موظف به پرداخت هزینه اتود جداگانه خواهد بود تا ادامه روند طراحی انجام شود.

  • امکان تغییر در شیوه ها و زمان های پرداخت وجود دارد؟

خیر، امکان تغییر در شیوه ها و زمان های پرداخت وجود ندارد.

چرا خدمات طراحی ست اداری لولسا؟

  • ما به هنر در طراحی اهمیت فوق العاده می دهیم.
  • از هنرمندان گرافیست برای طراحی استفاده می کنیم.
  • طراحان ما با اصول برندینگ آشنایی کامل دارند.
  • قیمت های مناسب برای طراحی ارائه کرده ایم.
  • سرعت در ارائه خدمات در کنار کیفیت بالا از خصوصیات ما است.
  • خلاقیت در طراحی، ویژگی اصلی ما است.
  • طراحی زیبا، شیک و مدرن به شما ارائه می دهیم.
  • ما از افراد تحصیل کرده در شاخه کاری خودشان استفاده می کنیم و خدمات تخصصی به مشتریان خود ارائه می کنیم.
  • موفقیت مشتری برای ما اهمیت دارد.