Your browser does not support JavaScript!

قوانین و مقررات تیم طراحی و تبلیغاتی آگرین برای تمامی کار های تبلیغاتی و طراحی به شرح زیر می باشد و در صورت عدم مطالعه از سوی مشتری بروز هرگونه مشکل بر عهده ایشان می باشد، لذا پیش از هرگونه سفارش لطفا قوانین و مقررات را به صورت کامل مطالعه فرمایید. این قوانین و مقررات برای تمامی خدمات ما می باشد. این قوانین و مقررات تنظیم شده اند تا ما بتوانیم کار تمامی مشتریان را در زمان های اعلام شده انجام دهیم و مشتریان نیز از خدماتی با کیفیت استفاده کنند.

عمومی

1. قوانین و مقررات بصورت عمومی بر تمامی قرارداد ها اعمال می شود و هرگونه تغییر این قوانین منوط به ذکر در قرار داد می باشد.

2. قرارداد در دو نسخه تهیه شده و یک نسخه آن به مشتری تحویل داده می شود. مشتری موظف است قرار داد را تا پس از تحویل کار در نزد خود محفوظ بدارد. (در مواردی که نیاز به قرار داد مکتوب از سوی مشتری پیش از سفارش اعلام شده باشد)

3. مطالعه کامل قرار داد و قوانین و مقررات بر تمامی مشتریان الزامی می باشد و در صورت عدم مطالعه، عواقب ناشی از آن بر عهده ی مشتری خواهد بود.

4. قوانین و مقررات اعلام شده در این بخش برای تمامی سفارش ها اعمال می شود و اطلاع و رعایت این قوانین و مقررات بر عهده مشتری بوده و عواقب ناشی از عدم آگاهی و مطالعه قوانین بر عهده ایشان (مشتریان) می باشد.

5. کلیه جلسات (سفارش، مشاوره، امضای قرارداد، تحویل و آموزش) در صورت لزوم برقرای، در محل مشتری برگذار خواهد شد.

6. ساختار های اعلام شده برای سفارشات، پرداخت ها و کلیه موارد بر اساس امکان خدمات رسانی بیشینه از سوی آگرین تنظیم شده اند. هر نوع تغییری منجر خواهد شد تا روند کاری ما با اختلال روبرو شود و نتوانیم به درستی به همه مشتریان خود خدمات دهی داشته باشیم. لذا این قوانین برای همه سفارشات یکسان بوده و درخواست تغییر و یا استثنا در آنها از سوی مشتریان قابل انجام نمی باشد.

7. ثبت سفارش به منزله توافق مشتریان با کلیه قوانین و مقررات ذکر شده می باشد.

 

مالی

1. پس از انتخاب پک، مشتری موظف است 30 درصد از هزینه ذکر شده در قرار داد اولیه را به عنوان پیش پرداخت، پرداخت نماید تا هر گونه کار طراحی و برنامه نویسی شروع شود.

2. باقی هزینه باید حداکثر تا روز تحویل کار و (پیش از جلسه آموزشی برای موارد دارای آموزش) به صورت کامل پرداخت شود.

3. در صورتی که زمان تحویل کار از طرف مشتری به تعویق افتد، مشتری موظف است مابقی هزینه (70% باقی مانده) را هم زمان با تحویل کار به صورت کامل پرداخت نماید.

4. مشتری موظف است در صورت پرداخت از طریق بانک، اینترنت و یا دستگاه خودپرداز شماره پرداخت خود را نگهداری نماید.

6. توجه داشته باشید در زمان انجام کار افزودن هر بخش به هزینه ذکر شده در قرار داد اولیه مبلغی اضافه خواهد کرد، لذا در افزودن بخش ها و امکانات پس از نوشته شدن قرار داد توجه فرمایید هزینه ها بیش از امکان پرداخت شما نشوند.

7. پس از تایید افزودن هر بخش امکان حذف مالی آن بخش میسر نمی باشد چرا که برنامه نویس و یا طراح برای شما فعالیتی انجام داده که قابل بازگشت نمی باشد و شما موظف به پرداخت آن هزینه می باشید. پس در انتخاب خود دقت نمایید. 

8. در صورت وجود بدهی قبلی امکان سفارش جدید وجود نخواهد داشت.

9. در زمان سفارش در نظر داشته باشید که عدم امکان تامین مالی هزینه در زمان مقرر بر عهده مشتری می باشد و باید پیش از ثبت سفارش از امکان پرداخت به موقع خود اطمینان داشته باشد.

10. شیوه های پرداخت در زمان ثبت سفارش اعلام می شوند و امکان تغییر آنها وجود ندارد.

 

طراحی سایت

در نظر داشته باشید در زمان سفارش، کلیه اطلاعات مورد نظر خود را به صورت کامل و در قالب یک فایل ورد و یا pdf ارسال فرمایید. ما طراحی سایت را بر اساس همان فایل انجام می دهیم و اگر آنجا درخواست خود به صورت کامل، دقیق، روشن و با جزئیات بیان نکرده باشید هیچ گاه طراح نمی تواند نیاز شما را به درستی برآورده سازد.

1. مشتری موظف است کلیه موارد مربوط به طراحی که در نظر دارد را در قالب یک فایل ورود و یک جا ارسال نماید. امکان ارسال موارد به شیوه های دیگر وجود ندارد.

2. امکان اصلاح (در مواردی که سفارش شامل اصلاح می باشند)، حداقل یکبار امکان ارسال اصلاحات درخواستی و حداکثر تا ۲۵ درصد طرح امکان پذیر می باشد.

3. کلیه موارد اصلاح در یک فایل و یکجا از سوی مشتریان ارسال می شوند. فایل اصلاحات درخواستی تنها به صورت ورد و یا pdf قابل پذیرش می باشد.

4. کلیه موارد درخوساتی مشتری (در سفارش و اصلاح) باید به صورت کامل و مشخص بیان شود. خصوصیات مانند زیبایی، شیک بودن، مدرن بودن و ... قابل پذیرش نبوده و کلیه عواقب ناشی از عدم ذکر دقیق موارد بر عهده مشتریان می باشد.

5. در صورت سفارش سایت با قالب های آماده، مشکلات مربوط به قالب بر عهده آگرین نمی باشد.

6. ارسال اطلاعات اولیه وب سایت، پیش از انجام سفارش بر عهده مشتری می باشد و امکان ارسال آنها پس از سفارش وجود نخواهد داشت.

7. در صورتی که مشتری اطلاعات اولیه ارسال نکند، محتوای نمونه بر روی وب سایت او قرار می گیرد. ویرایش، حذف و یا تغییر در محتوا نمونه بر عهده مشتری می باشد.

8. به روز رسانی جزو خدمات طراحی سایت نمی باشد و در صورت نیاز باید مشتری آنرا سالیانه سفارش دهد.

9. در خدمات به روز رسانی، تنها به روز رسانی پلاگین ها و سیستم مدیریت محتوا بر عهده آگرین می باشد و سایر موارد مانند ایرادیابی و رفع مشکلات شامل خدمات نمی شود.

10. در صورتی که خدمات سفارش داده شده شامل آموزش باشند، این آموزش ها تنها به صورت حضوری در محل مشتری امکان پذیر هستند. امکان ارسال فایل های آموزشی و موارد مشابه وجود ندارد. به جهت راحتی کار مشتریان، بخش دانلود راه اندازی شده است و می توانید از کتاب های این بخش برای آموزش استفاده نمایید.

11. کلیه اطلاعات مورد نیاز مشتری تنها یکبار و پس از پرداخت هزینه نهایی امکان پذیر می باشد. در نظر داشته باشید این اطلاعات تنها یک بار برای شما ارسال خواهد شد و نگهداری از آن بر عهده مشتری می باشد.

12. امنیت وب سایت از تاریخ تحویل به مشتری بر عهده خود او خواهد بود و هیچ گونه مسئولیتی بر عهده طراح آن نمی باشد.

13. ایده پردازی و ساختار مورد نظر از سوی مشتری اعلام می شود و این کار بر عهده تیم آگرین نمی باشد.

14. در صورت طراحی سایت با قالب و یا پلاگین های آماده مشتریان می توانند خودشان اقدام به خرید کنند و فایل آنرا برای ما ارسال نمایند. امکان دسترسی به پنل دانلود و یا ارسال فایلهای مربوط به قالب ها و پلاگین هایی که توسط آگرین خریداری می شوند وجود ندارند.

15. کلیه موارد مربوط به وب استی پس از تحویل بر عهده مشتری می باشد و آگرین هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها نخواهد داشت.

16. آدرس وب سایت آگرین در بخش فوتر تمام سایت های طراحی شده به نمایش در خواهد آمد و مشتری حداقل تا دو سال پس از تحویل سایت و یا تا زمان استفاده از قالب دیگر امکان تغییر و یا حذف آنرا نخواهد داشت.

 

امنیت وب سایت

1. امنیت سایت شما در زمان طراحی و برنامه نویسی و تا پیش از زمان مشخص شده برای تحویل کار بر عهده ی ما می باشد.

2. مشکلات امنیتی و هک در صورت آن که مربوط به سرور باشد بر عهده ی ما نیست و باید با شرکتی که هاستینگ را از آن تهیه کرده اید تماس بگیرید.

3. پس از تحویل کار، نگهداری بر عهده مشتری می باشد و در صورت نگهداری درست، بک آپ گیری به موقع و رعایت مطالبی که در جلسه آموزشی توضیح داده می شوند و به روز رسانی به موقع مشکلی برای شما رخ نخواهد داد.

4. بک آپ گیری بر عهده مشتری می باشد مگر آنکه در قرار داد ذکر شده باشد.

5. افزودن فایل ها و سایت های دیگر در هاستینگ شما مسئولیت امنیت را از عهده ما خارج کرده و به عهده مشتری خواهد بود.

 

پایان کار

1. در زمان نوشتن قرار داد زمان پایان کار ذکر خواهد شد.

 

تحویل کار

1. در زمان تحویل کار یک عدد لوح فشرده که شامل طرح گرافیکی کار و قالب سایت است (در صورت آنکه زمان سفارش این مورد قید شده باشد و هزینه آن پرداخت شده باشد) به مشتری تحویل داده می شود.

2. در صورت به تاخیر انداختن زمان تحویل کار از سوی مشتری عواقب ناشی از تاخیر در تحویل کار بر عهده خودش می باشد.

3. تحویل کار و آموزش (درصورت نیاز به جلسه آموزشی و قید در زمان سفارش) در یک روز صورت می گیرد. 

 

آموزش

جلسات آموزش مختص سایتهای دینامیک می باشد و برای سایتهای استاتیک تنها در صورت ذکر در قرارداد و پرداخت هزینه آموزش امکان پذیر می باشد. در سایر موارد مشتریان می توانند با مراجعه به بخش دانلود سایت، از کتاب های آموزشی قرار داده شده در این بخش استفاده کنند. 

1. هر جلسه آموزش حداکثر ۱ ساعت به طول خواهد انجامید.

2. آموزش بصورت فردی می باشد مگر آنکه در قرار داد "آموزش گروهی" ذکر شده باشد.

3. ضبط صوتی و یا تصویری جلسات آموزشی توسط یاد گیرنده بلامانع می باشد.

4. فرد یاد گیرنده باید دارای حداقل آشنایی متوسط با سیستم عامل و اینترنت باشد.

5. دقت فرمایید عدم توجه مناسب و کافی شما و یا آشنایی نداشتن با سیستم عامل و اینترنت ممکن است زمان جلسات را طولانی تر کرده و هزینه ی شما افزایش دهد.

6. در جلسات آموزشی تمام تمرکز یادگیرنده باید به آموزش بوده تا بتواند در زمان مقرر یادگیری را به پایان برساند.

7. در صورت آن که زمان جلسات آموزشی بیشتر از میزان تعیین شده (در قرار داد) شود و علت آن مشتری باشد جلسات آموزشی اضافی تشکیل خواهد شد و مشتری باید برای هر جلسه آموزشی اضافی پرداخت نماید.

8. پیش از آموزش مشتری نیاز است فرد دفتری برای ثبت مطالب آموزشی تهیه کرده باشد.

9. مطالب آموزشی بسیار ساده و قابل فهم می باشد لذا مشتری در صورت تمرکز به سادگی قادر خواهد بود در جلسه یا جلسات آموزشی ذکر شده در قرارداد کلیه مطالب را بیاموزد.

10. زمان جلسات محدود می باشد لذا توجه فرمایید کارهای دیگرتان را به زمان دیگری موکول کرده تا زمان آموزش شما برای انجام فعالیت های دیگر از بین نرود. 

11. پیش از جلسه آموزشی مشتری باید سیستمی متصل به اینترنت و دارای حداقل سرعت اتصال به اینترنت Mbps512 برای آموزش تهیه کند.

12. آموزش در محل کاری شما صورت خواهد گرفت.

14. امکان آموزش از راه دور وجود ندارد.

15. حفظ و نگهداری از اطلاعاتی که در جلسه آموزشی ذکر شده است بر عهده مشتری می باشد. در صورتی که در جلسه آموزشی فایلی به شما تحویل داده شود باید از آن نگهداری کنید و امکان ارسال دوباره آن ممکن نمی باشد.

 

محتوا

1. مشتری موظف است تمامی مطالب اولیه ی نوشتاری را به صورت فایل های ورد (word) و با فونت Tahoma در اختیار ما بگذارد.

2. کلیه ی فایل های عکس باید توسط مشتری به سایز مورد نظر در بیاید، مگر آن که در قرار داد غیر از آن آمده باشد.

3. رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در مطالب منتشر شده الزامی می باشد. عواقب ناشی از تخلف بر عهده مشتری می باشند و هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای سایت بر عهده ی ما نمی باشد.

4. هر گونه محتوای اولیه که بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد از طرف ما پذیرفته نشده و منتشر نخواهد شد. 

5. مشتری مسئول صحت مطالب و نداشتن ایرادات نگارشی و املایی بوده و کارفرما هیچ گونه مسئولیتی در قبال اصلاح فایل های ارسالی ندارد مگر آنکه سفارش اصلاح و نگارش از سوی مشتری داده شده باشد که هزینه آن جداگانه محاسبه خواهد شد.

 

گرافیک

1. برای هر مورد کارهای گرافیکی برای موارد دارای اتود، 3 اتود برای مشتری ارسال خواهد شد، در صورت نیاز به اتود های بیشتر هزینه هر اتود اضافه 10 درصد مبلغ طرح می باشد.

2. مشتری در هر اتود می تواند حداکثر تا 30 درصد تغییر داده و هزینه تغییرات بیش از آن جداگانه محاسبه خواهد شد.

3. مشتری می تواند برای هر طرح تا یک بار اصلاحات مورد نظر خود را ارسال نماید و در صورت ارسال اصلاحات در نوبت های بیشتر هزینه جداگانه بابت اصلاح باید بپردازد.

4. کلیه متن های به کار رفته تا زمان ارسال کار نهایی پیش از چاپ به صورت لورم اپسوم می باشد.

5. هزینه های مربوط به تصویر سازی، عکاسی، اسکن، ترجمه، ترمیم تصاویر و تایپ جداگانه محاسبه می شوند.

6. کلیه کارهای مربوط به چاپ بر عهده مشتری می باشد.

7. کلیه هزینه های چاپی اعمم از نمونه و یا کار نهایی و هزینه های ارسال بر عهده مشتری می باشد.

8. تمامی حق الزحمه پیش از ارسال فایل نهایی باید از سوی مشتری پرداخت شود و در غیر اینصورت فایل قابل چاپ برای او ارسال نخواهد شد.

9. فایل های ارسالی برای مشاهده مشتری پیش از پرداخت کامل هزینه به صورت سه بعدی  و غیر قابل چاپ برای او ارسال می شود.

 

تولید محتوا

1. امکان تغییر و ویرایش در محتوای ارسال شده وجود ندارد.

2. فایل های ارسالی برای شما به صورت نهایی می باشد.

3. هزینه آپلود فایل ها جداگانه محاسبه خواهد شد.

4. هزینه تنظیمات مربوط به پلاگین هایی که در صفحات شما هستند بر عهده مشتری می باشد.

5. امکان درج منابع به کار رفته در محتوای تالیفی وجود ندارد.

6. انتخاب لیست عناوین بر عهده مشتری می باشد.

7. انتخاب تعداد کلمات محتوا بر عهده مشتری می باشد.

8. در صورتی که در سفارش تولید محتوا، انتخاب عکس نیز قید شده باشد، امکان تغییر و یا ویرایش تصاویر وجود ندارد.

9. تحویل محتوا به مشتری به منزله اتمام کار می باشد و مواردی هچون بررسی، ویرایش و موارد مشابه از سوی مشتری در این خدمات پشتیبانی نمی شوند. به جهت اطمینان مشتریان می توانند یک محتوا سفارش داده تا از کیفیت خدمات اطمینان حاصل نمایند.

10. امکان سفارش محتوای نمونه در این خدمات وجود ندارد.

تلفن تماس: 88590065