Your browser does not support JavaScript!
معرفی کتاب الکترونیکی رایگان چگونه خلاق باشیم

اگر قصد دارید تا در هنر، تجارت و کسب کار خود خلاق تر عمل کنید، به شما پیشنهاد می کنم تا کتابی را که در این قسمت قصد داریم به شما معرفی نماییم مطالعه بفرمایید. این کتاب تکنیک ها و نکاتی را به شما می آموزد که تا سال ها در زندگی خود تاثیر آنها را مشاهده خواهید کرد و ذهن شما می آموزد تا چگونه با نگاهی خلاق دست به آفرینش زده و در کار خود موفق تر عمل کند.

فراتر از یک مانیفست موجود در یک کتاب سنتی، کتاب چگونه خلاق باشیم (How to be Creative) مجموعه ای مفید از  رویکرد های مناسب برای به حداکثر رساندن خلاقیت ارائه می دهد. در این کتاب که توسط Hugh MacLeod نوشته شده است، برخی از بینش های موثر در این زمینه که به تجربه ی شخصی خود نویسنده حاصل گشته، آورده شده و علت مفید و مهم بودن هریک از تکنیک ها و یا نکاتی که در کتاب  آورده می شود به تفصیل بیان می شود. تصاویری که در این کتاب برای رساندن منظور نویسنده استفاده شده است، سیاه و سفید، کاریکاتوری وبا دست کشیده شده اند و در عین سادگی، جذاب و دوست داشتنی به نظر آمده  و انتقال مفهوم به خواننده را راحت تر می سازد. تنوع در سایز حروف و رنگ های به کار برده شده سبب می شود تا خواننده خسته نشده و از دنبال کردن مطلب لذت برده باشد.

کتاب الکترونیک رایگان چگونه خلاق باشیم

قسمتی از کتاب 

شما مسئول تجربه ی شخصی خود هستید

هیچ شخص دیگری نمی تواند به شما بگوید که چه کاری باید انجام دهید تا خوب، معنا دار و ارزشمند به شمار بیاید. متقاعد کننده ترین راه، راهی است که شما در تنهایی خود به آن دست پیدا کرده باشید. هر فرد خلاقی به دنبال ایده ای بزرگ است. طبیعی است که از خود بپرسید در چه زمانی شما موفق خواهید شد تا بالاخره به آن ایده بزرگ دست یابید؟ پس از سال ها تلاش و زحمت، درگیری و شک، از کجا خواهید فهمید که آن ایده بزرگ همان است یا نه؟

برای یافتن پاسخ این سوال و خیلی سوال های دیگر به شما پیشنهاد می کنم تا این کتاب را مطالعه بفرمایید. این کتاب شامل ۲۶ عنوان بوده که مطالعه ی آنها  شما را با تمامی راه ها و نکات مربوط به عملکرد خلاقانه آشنا می سازد. 

در صورتی که به مطالعه این کتاب علاقه دارید، می توانید با مراجعه به بخش دانلود سایت، کتاب را دانلود کنید.

نویسنده و تهیه کننده مطلب: پگاه تایکندی