Your browser does not support JavaScript!
کتاب راهنمای مقدماتی بازاریابی محتوایی

آیا با اصول بازاریابی محتوایی آشنایی کافی دارید؟ آیا با اتمسفر این فضای بازاریابی آشنایی کافی دارید؟ می دانید چطور بازاریابی محتوایی را آغاز کنید؟ اصلا معنی دقیق بازاریابی محتوایی چیست؟ اگر در پاسخ به سوالات قبل دچار مشکل شدید، نیاز به مطالعه این کتاب دارید.

بازاریابی محتوایی چیست

اطلاعات کتاب

عنوان کتاب: An Introductory Guide to Content Marketing

زبان کتاب: انگلیسی

تعداد صفحات: ۳۸ صفحه

سطح آشنایی: مقدماتی

نویسنده: Circle Studio

نویسنده با ۱۵ سال سابقه بازاریابی اقدام به نوشتن این کتاب کرده است. در نوشتن این کتاب او از مهارت های ارتباطی، استراتژی ها و تجزیه و تحلیل و فناوری های جدید یاد کرده است. اطلاعاتی که می تواند به شما برای دست یابی به نتایج قابل قبول و منجر به رشد کسب و کار بدهند را در اختیار مخاطبین قرار داده است.

در جهان دیجیتال، اشتهای سیری ناپذیر یادگیری به شما کمک می کند بتوانید به موفقیت دست بیابید. طراحی وب، بازاریابی محتوایی، استراتژی محتوا، شبکه های اجتماعی و بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو - SEO) نیاز به دانش به روز است.

حوزه بازاریابی محتوایی با توجه به اثربخشی رو به رشد آن مورد توجه اکثر بازاریاب ها قرار گرفته است. تقریبا تمامی کسب و کارها از این نوع بازاریابی بهره می برند. کسب و کارهایی که هنوز وارد این حوزه نشده اند به سرعت از رثبای خود عقب می مانند.

اما برای شروع پیش از هر چیز آشنایی با اصول اولیه اهمیت دارد. برای این منظور این کتاب را برای دانلود در سایت قرار داده ایم. ابتدا با بازاریابی محتوایی به خوبی آشنا شده و سپس شروع کنید. در این کتابچه علاوه بر آشنایی با اصول مقدماتی، با راهکارهای عملیاتی نیز آشنا خواهید شد. حتی اگر مدتی است که وارد حوزه بازاریابی محتوایی شده اید اما هنوز فکر می کنید در این کار تبحر لازم را به دست نیاورده اید، خواندن این کتاب را به شما توصیه می کنم.

می توانید این کتاب را به صورت رایگان دانلود کنید.

نویسنده: محمد علی عاشوری