Your browser does not support JavaScript!
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
کتاب نرخ بازگشت سرمایه (ROI) در بازاریابی محتوایی

اگر شما هم یک کسب و کاردارید، برایتان بازگشت سرمایه و رسیدن به سود بسیار مهم است. اگر یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی می کنید، برایتان مهم خواهد بود که بر اساس هزینه انجام شده، چه میزان سود به دست می آورید. بازاریابی محتوایی یکی از جاهایی است که ممکن است گاهی هزینه های فراوانی برای شما داشته باشد. اما چطور این هزینه و بازگشت آن را حساب کنیم؟

برای اینکه بتوانید اینکار را انجام دهید بهترین راه کسب دانش است. در این کتاب شما می توانید در مورد نرخ بازگشت سرمایه (به انگلیسی ROI) بیشتر بدانید.

داشتن یک محتوا اثربخش بسیار مهم است. اما چطور می توانید خودتان را به عنوان یک مدیر عامل و یا مدیر مالی راضی کنید که برای محتوا بودجه بیشتری اختصاص دهید؟ چطور میتوانید بررسی کنید که کدام محتوا اثر بخش است و کدام محتوا کم اثر؟ در این کتاب شما با اصطلاحات و تعاریف مربوط به اینکار آشنا می شوید. سپس روش هایی برای اندازه گیری ROI به شما ارائه می شود. در پایان می توانید با خیال راحت برای بودجه برنامه ریزی داشته باشید. اختصاص بودجه زمانی که شما از موفقیت کمپین محتوایی اطمینان داشته باشید کار چندان سختی نخواهد بود.

زمانی که به نرخ بازگشت توجه کنید، اعداد برایتان بسیار مهم است. باید بتوانید هزینه ها، سود و درآمد را در طول مسیر کمپین بررسی کنید.

این کتابچه کوچک تمام چیزی است که برای شروع به آن نیاز دارید. به زبان ساده و روان اما کاربردی تمامی مطالب برای مخاطب گفته شده است. زبان کتاب به صورت انگلیسی بوده و نویسنده آن را در ۱۳ صفحه نوشته است.
در حال حاضر می توانید این کتاب را به صورت کاملا رایگان از سایت تیم طراحی و تبلیغات لولسا دانلود کنید. ما در بخش دانلود تلاش کرده ایم مجموعه ای از بهترین کتاب ها را در حوزه تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برای شما عزیزان گردآوری کنیم.

نویسنده: محمد علی عاشوری

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید