Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 
کتاب چک لیست بازاریابی محتوایی

چک لیست بازاریابی محتوایی می تواند به موفقیت شما کمک کند. داشتن یک چک لیست بسیار سودمند است. اما شاید تهیه آن بسیار سخت و دشوار باشد. اما یک راه آسان استفاده از چک لیست های آماده و قابل اتکا است. برای همین منظور این کتابچه به شما کمک خواهد کرد.

اطلاعات کتاب

عنوان کتاب: Content Marketing Checklist

نویسنده: Semrush

زبان: انگلیسی

تعداد صفحات: ۱۵

سال انتشار: ۲۰۲۰

در این کتاب شما با ۲۵ نکته مهم برای داشتن یک چک لیست بازاریابی محتوایی آشنا می شوید. این نکات هر کدام در دو الی سه پاراگراف به زبانی بسیار ساده توضیح داده شده اند. 

چرا کتاب چک لیست بازاریابی محتوایی؟

از سال ۲۰۱۸ به بعد ۸۴ درصد از شرکت های آمریکایی بزرگ از تاکتیک های بازاریابی محتوایی استفاده می کنند. ورود به حوزه بازاریابی محتوایی آسان است. بازاریاب های محتوایی معمولا یک روند همیشگی و معمول دارند. آنها در این روند از بهترین روش هایی که می شناسند برای تولید، توزیح و تجزیه و تحلیل محتوا استفاده می کنند.

اما هیچ روندی نباید به مدت طولانی استفاده شود. هر روندی در طول زمان نیاز به تغییر دارد. هر چک لیست پس از مدت زمانی تاریخ انقضای آن فرا می رسد و باید به دنبال چک لیست جدید بود.

نویسندگان این کتاب یک چک لیست برای سال ۲۰۲۰ تهیه کرده اند. در این کتاب از تاکتیک ها، ایده ها و ابزارهای تقویت استراتژی محتوایی گفته شده است. با توجه به اینکه Semrush در حوزه بازاریابی محتوایی و سئو بسیار شناخته شده است، این چک لیست قابل توجه است.

اگر تا کنون یک چک لیست نداشته اید و یا نیاز به به روز رسانی چک لیست قدیمی دارید، حتما کتاب را دانلود و مطالعه کنید. توجه داشته باشید تمامی بخش های این چک لیست ممکن است برای همه مفید نباشد و تنها نیاز به استفاده از چند بخش آنرا داشته باشید.

این کتابچه را می توانید به صورت رایگان از سایت لولسا دانلود کنید.

نویسنده: محمد علی عاشوری

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید