Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

طراحی کاراکتر در تبلیغات می تواند تاثیر گذاری بسیاری داشته باشد. با یک کاراکتر موفق، می توانید تبلیغات تاثیر گزاری تولید کنید. در طراحی کاراکتر، بدن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بدن کاراکتر می تواند حرکات و شخصیت کاراکتر را مشخص کند. به همین دلیل در این مقاله راهنمای طراحی بدن برای کاراکتر را به شما آموزش می دهم، تا با استفاده از این چند شیوه موثر بتوانید کاراکتری موفق طراحی کنید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

ایمیل مارکتینگ ابزاری قدرتمند در ترغیب مخاطبان به برقراری ارتباط با محتوا کسب و کار شما به شمار می آید. جی میل به تنهایی دارای یک میلیارد کاربر در سراسر جهان می باشد و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۰ این تعداد به ۳ میلیارد نفر معادل نصف جمعیت جهان، افزایش پیدا کند.

بدون شک دوران بهره جستن از ایمیل در بازاریابی هنوز هم به قوت خود باقی مانده است و نتیجه ی موثر گرفتن از آن کاری دشوار تر از قبل به حساب می آید. در این مقاله سعی داریم تا شما را با نکاتی که به شما کمک می کند تا عملکرد موفقی در ایمیل مارکتینگ داشته باشید آشنا سازیم و از این طریق به شما بگوییم تا چگونه می توان در سال ۲۰۱۷ عملکرد خود را در بازاریابی از طریق ایمیل، بهبود ببخشید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

رنگ ها در روند فروش تاثیر گذار خواهند بود. فرقی نمی کند هدف شما چه فروش محصول باشد چه ارائه خدماتی و چه تبلیغ برای مکانی خاص، ترکیب صحیح رنگ های به کار برده شده در برند شما در حسی که مخاطب از برند شما و قدرت تاثیر گذاری آن دریافت می کند، موثر خواهد بود. بر اساس تحقیقاتی که در دانشگاه مریلند در این زمینه صورت گرفت، رنگ ها پیش از تصاویر و نوشته ها در مغز انسان ثبت می گردند. در تحقیقی دیگر ثابت شده است که رنگ ها قادر هستند شناخته شدن برند ها را تا ۸۰ درصد افزایش دهند. 

اما چه دلیلی وجود دارد که اغلب مجموعه رنگ های یک برند بر اساس ترجیحات شخصی مشتری و یا یک مدیران برند به طراح دیکته شود؟ چه مجموعه رنگی درست و مناسب محسوب می شود؟ و در آخر اینکه چگونه طراحان قادر خواهند بود تا قدرت رنگ ها را به موثر ترین شکل ممکن در پروژه های برندسازی نشان دهند؟ در این مقاله به پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

دیداری سازی داده ها می تواند به خوبی توصیف گر زمانه ای باشد که در آن زندگی می کنیم. در تمامی سایت های خبری ما شاهد گرافیک های بسیاری از جدول های مربوط به وضعیت مالی یک کشور گرفته تا آمار فقر در جهان می باشیم. 

تنها کافی است تا نگاهی به تلفن همراه خود بیندازیم تا چشممان به اپلیکیشن هایی بر بخورد که قادر هستند تا چرخه ی خواب ما را کنترل کرده و  گراف هایی را تولید کنند که به ما می گویند تا چه زمانی خواب بهتری خواهیم داشت. ما می توانیم اثرات داده پردازی های بصری را در جنبه های مختلفی از زندگی خود مشاهده کنیم، چرا که قرار دادن اطلاعات بسیار به این گونه فشرده اما موثر، کاری فوق العاده به شمار می آید. 

اما چگونه بازاریابان قادر خواهند بود تا تصاویری خلق نمایند که آنها را از آثار سایر هم صنفان خود متمایز نشان دهد؟ و چگونه می توان به بهترین نحو ممکن از این تصاویر استفاده کرد؟

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

 SVG که مخفف Scalable Vector Graphics به معنای گرافیک برداری مقیاس پذیر می باشد، که یک فرمت برداری برای تصویر های گرافیکی در XML به حساب می آید و برای استفاده در کارهای انیمیشنی و تعاملی مناسب می باشد. این فرمت توسط تمامی مرورگر های اینترنت جدید و مهم قابل پشتیبانی است، همچنین قابلیت فشرده شدن، مقیاس پذیری و  می باشد. این فرمت در تمامی دستگاه هایی که قابلیت اجرای آن را دارند زیبا و با کیفیت به نظر می رسند. ویژگی مفید دیگری که این فرمت داشته و طراحان را مجاب به استفاده از خود می کند این است که تمامی ابزار های مدرن طراحی قابل به کار گرفته شدن در آن و سپس اجرا شدن می باشند. 

تلفن تماس: 22081502