Your browser does not support JavaScript!
سئو وردپرس
سئو جوملا
خدمات سئو
تولید محتوا
راه های افزایش ترافیک سایت در سئو

راه های افزایش ترافیک سایت برای کسانی که سایتی را طراحی کرده اند و می خواهند از آن سایت سودآوری نمایند بسیار اهمیت خواهد داشت. زیرا که ترافیک بیشتر به معنای کاربران بیشتر و در نتیجه سودآوری بیشتر خواهد بود.

پس واضح است که راه های افزایش ترافیک سایت برای افراد پر اهمیت می شود. یکی از موثرترین این روش ها انجام سئو سایت و بهینه سازی سایت می باشد.

سئو در افزایش ترافیک سایت

سئو سایت در معنای نمایش سایت در صفحه اول به واسط کلمه کلیدی مشخص می باشد. ۹۰ درصد کاربران پس از درج کلمه و یا عبارت کلیدی خود تنها صفحه اول را چک می کنند و مابقی صفحات را مشاهده نمی کنند و نیز همچنین آمارها نشان می دهد که بیشترین ترافیک ورودی سایت ها از سمت موتورهای جستجو می باشد. پس تمامی این دلایل می تواند دلایلی بر اهمیت و توجه بر موضوع سئو سایت و بهینه سازی سایت باشد.

کلمه کلیدی چیست

بنرهای تبلیغاتی در سایت

شاید بسیار دیده باشید که افراد در سایت های پربازدید و یا سایت های درج آگهی بنرهای تبلیغاتی خود را می گذارد که به واسط اطلاعات تماس و یا کلیک، به سمت سایت و ارتباط با آنها هدایت شود. سایت های پر ترافیک و نیز سایت های درج آگهی که در بخش بندی های مختلف خود نیازمندی افراد را قرار داده است.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی که پرطرفدارترین آنها فیس بوک ، توییتر ، لینکداین و گوگل پلاس می باشد میلیون ها نفر را در کنار هم جمع نموده است و حال اشتراک گذاری محتوا در این شبکه های اجتماعی می تواند هدایت ترافیک را به سمت سایت شما منجر شود. شبکه های اجتماعی بسته به نوع آنها کاربران متفاوتی دارد و نیز عضویت در گروه هایی که در این شبکه های اجتماعی ساخته می شود و در حوزه کاری مشابه و مرتبط با شما فعالیت می نمایند می تواند ترافیک بیشتری را برای شما به دنبال داشته باشد.

رسانه اجتماعی چیست

تبلیغات کلیکی در افزایش ترافیک

تبلیغات کلیکی که با درج بنر در سایت ها عنوان می گردد و متناسب با تعداد کلیک به پرداخت هزینه می انجامد یکی از راه های جذب ترافیک و کاربر خواهد بود که متناسب با ترافیک هدایت شده باید پرداخت انجام شود.

ویدیو مارکتینگ در افزایش ترافیک

تولید فایل ویدیویی متناسب با زمینه کاری شما و نیز درج اطلاعات تماس ، نام برند و نیز شعار تبلیغاتی شما می تواند محصولات و خدمات شما را به دیگران بشناساند و نیز در کنار آن هدایت ترافیک را به دنبال داشته باشد. انتشار فایل ویدیوای در سایت هایی با محتوای فایل ویدیوی مانند آپارات و یوتوپ می تواند جذب کننده ترافیک برای شما باشد.

ویدئو مارکتینگ

بازاریابی محتوا در افزایش ترافیک

اردیگر روش های جذب ترافیک و افزایش بازدیدکننده ، بازاریابی محتوا یا همان تولید محتوا و اشتراک گذاری آن می باشد. کاربران خود را در نظر بگیرید. حال آنها به چه محتوایی و با چه تیترهایی نیاز دارند. آنها را تولید نمایید و پس از آن در شبکه های اجتماعی و نیز فروم ها به اشتراک گذاریم. این امر هدایت ترافیک را برای شما به دنبال خواهد داشت و بعلاوه آن را پروسه سئو سایت شما اثر بسیار مثبتی خواهد داشت.

بازاریابی محتوایی چیست

مطالب مفید تکمیلی:

منبع: mcseo.ir