Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

پیش از اینکه وب سایت خود‫ را بهینه سازی نمایید،‬ باید بدانید که چه چیزی را میخواهید بهینه سازی کنید.‬ پیدا کردن کلیدواژه های درست برای‬ تمرکز بر اهداف سئو میتواند دشوار باشد‬ ولی خوشبختانه، داده های زیادی وجود‬ دارد که ما میتوانیم از آن برای‬ جستجوی کلیدواژه استفاده نماییم.

کلیدواژه چیزی است که جستجو‬ کنندگان در موتورهای جستجو قرارش میدهند.‬ موتورهای جستجویی همچون گوگل و‬ بینگ مرتبط ترین نتایج‬ را برای کوئری جستجوی شما را‬ مبتنی بر هر چیزی که در مورد شما‬ و تمامی محتویات اینترنت میدانند پیدا می نمایند،‬ ولی باید به یاد داشته باشید‬ که موتورهای جستجو به سختی‬ میتوانند مقوله مورد جستجوی کاربر را‬ درک کنند جز اینکه به خوبی آن را مطر‫ح کرده باشید.‬‬ به همین علت است که شما‬ جستجوهای خود را تغییر میدهید‬ و از جستجوهای توصیف کننده تری استفاده می نمایید.‬

شما کلیدواژه ای را امتحان میکنید‬ ولی به آن چیزی که میخواهید نمی رسید،‬ بنابراین دقیقتر آن را مطرح میکنید‬ و یا اینکه به شکل دیگری آن را مینویسید.‬ اصل ماجرا این است که افراد‬ زیادی در جهان وجود دارند که کلیدواژه ها را‬ هر لحظه و هر ساعت و‫ هر روز وارد میکنند‬ و باید ما بتوانیم بفهمیم که چه چیزی را تایپ میکنند‬ تا صفحات خود را برای بودن در نتایج جستجو‬ برای آن واژه ها بهینه سازی نماییم.

کلمات کلیدی

برنامه ریزی تحقیق کلمات کلیدی

جستجوی کلیدواژه ای یک بخش اساسی‬ در سئو است که میتواند‬ شما را در درک چیزی که مردم مینویسند، فراوانی آن،‬ ارتباط آن با اهداف کسب و‬ کاری و رقابتی بودن آن برای دریافت رتبه یاری نماید. مثالی میزنم. فروش‬ ماشین !!‬ شما ممکن است فکر کنید که‬ کلیدواژه ” ماشین ” رنک را دریافت میکند‬ ولی وقتی که کمی بررسی انجام دهید‬ میفهمید که لیستتان ساخته نمیشود، چرا؟‬ خب، با وجودی که واژه در‬ موتورهای جستجو با فراوانی بالایی تایپ میشوند‬ ولی باید مرتبط بودنشان را نیز در نظر بگیرید‬. به چند دلیل یک فرد واژه‬ ماشین را در موتورهای جستجو می نویسد؟‬

ممکن است آنها به دنبال ماشینهای‫ اسباب بازی باشند، ممکن است به‬ دنبال جایی برای تعمیر ماشینها باشند، یا ماشینهای اجاره ای.‬ اینها چند نمونه از صدها چیزی‬ است که ارتباطی به خرید ماشین ندارد‬ و همچنین به تمامی افرادی فکر‬ کنید که میخواهند رتبه ای برای‬ واژه ماشین در موتورهای جستجو کسب کنند‬.‬ عبارت ” یک تویوتا کمری 2010‬ آبی بخرید” کمتر تایپ میشود‬ ولی همچنان به آن مربوط است ولی چندان رقابتی نیست.‬ کلیدواژه هایی مانند این ممکن است‬ برای بهینه سازی در لیست شما قرار بگیرد‬. حال که درک بیشتری از کلیدواژه ها‬ و جستجوی کلیدواژه ای بدست آوردیم‬ باید به برنامه ریزی بپردازیم‬.

یک جستجوی کلیدواژه ای موثر باید‬ رویکردی منطقی و منظم داشته باشد‬ که منجر به پیدا کردن کلیدواژه هایی‬ میشود که شما میتوانید از آن در‬ محتویات وب سایت خود استفاده نمایید.‬ در نهایت برنامه ی جستجوی کلیدواژه‬ داده های مورد نیازتان را در اختیارتان قرار میدهد‬ که با آن میتوانید در‬ مورد کلیدواژه هایی که بیشترین بازده‬ و ارتباط و سود برای کسب‬ و کارتان دارد تصمیم گیری کنید.‬ هر ماه میلیونها کوئری جستجو میشود، ما باید اهداف‬ فرایند جستجو کلیدواژه ای را درک‬ کنیم و چگونگی گردآوری و‬ تحلیل داده ها برای تصمیم گیری‬ در مورد وب سایت را بفهمیم‬‬‬‬‬‬.

منبع: فست سئو

نویسنده: علی عطازاده

تلفن تماس: 22081502