Your browser does not support JavaScript!
خدمات طراحی گرافیک
پنج راه برای بهبود سریع و چشم گیر پورتفولیو در 2017

پورتفولیو که در معنای کلی اطلاعات حرفه ای، سوابق، تجربیات و نمونه کار های یک فرد، شرکت و یا سازمان تعریف می شود در سایت به دلیل نقش مهمی که در جلب اطمینان مخاطبین ایفا می کند دارای ارزش و اهمیت می باشد پورتفولیو به خصوص برای افرادی که از طریق سایت کسب درآمد می کنند بسیار مهم شمرده می شود بنابراین طراحی جذاب و درست آن بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله ۵ راه موثر، ساده و سریع به منظور بهبود پورتفولیو معرفی شده است.

تقویت پورتفولیو

1 - افزودن call to action

CTA که مخفف کلمه Call To Action می باشد تکنیکی است که به واسطه ی آن کاربر تشویق به کلیک کردن می شود. بسیاری از وب سایت های پورتفولیو مجموعه ای از کار های خیره کننده خود را در معرض نمایش قرار می دهند اما اغلب آنها فاقد متنی هستند که درباره ی اطلاعات فردی مربوط به آنها و یا انتظارشان از شما برای جستجو در سایت خود اطلاعاتی ارائه دهند. بهتر است از خود بپرسید که به دنبال دستیابی کدام هدف از سایت پورتفولیو خود هستید، آیا به دنبال پیدا کردن شغل و یا موقعیت جدیدی هستید؟ آیا به دنبال آن هستید تا مردم از پروژه های شما مطلع شوند؟ و یا در جستجوی یافتن همکاری های جدید می باشید؟ بنابراین اجازه دهید تا بازدید کننده هایتان نیز این امکان را داشته باشند تا از هدف شما از ایجاد سایت پورتفولیوتان مطلع شوند.

تقویت پورتفولیو

۲- به مردم بگوید چه توانایی هایی دارید!

دلیل عدم موفقیت بسیاری از سایت های پورتفولیو این است که آنها تنها گالری از نمونه کارهای خود را نشان داده و توضیحی از اینکه چگونه و به چه دلیل موفق به ساخت آنها شدند نمی دهند. بهتر است تا مهارت ها و توانایی های خود را به مخاطبین خود معرفی کنید و اجازه دهید تا آن ها با استعداد ها و ویژگی هایی که سبب موفقیت شما می شوند آشنا شوند.

تقویت پورتفولیو

۳- چهره ی خود را نشان دهید

بسیاری از طراحان از قرار دادن تصویر در پورتفولیو اجتناب می کنند و از انجام این کار احساس ناخوشایندی به آن ها دست می دهد اما باید بدانند که قرار دادن عکس چهره ی فرد مورد هدف سایت کار نارسیستی محسوب نمی شود بلکه چه بسا انجام این کار ساده ترین راه برای جلب اعتماد مشتری محسوب می شود چرا که هدف از گذاشتن این عکس نمایش زیبایی چهره نبوده بلکه هدف نمایش برقراری رابطه انسانی می باشد.

۴- افزودن یک رزومه

به این منظور بهترین کاری که می توان کرد این است که تمامی اطلاعاتی که فکر می کنید مفید خواهند شد را به صورتی در سایت قرار دهید که قابل دانلود شدن باشد.

۵- حذف عکس های غیر ضروری

برای این منظور استفاده از سبک مینیمالیسم می تواند کمی خسته کننده باشد اما شما همواره باید دقت داشته باشید تا تمامی متن ها و تصاویری که به کار می برید ضروری و مفید باشند چرا که سایت شما به هدف سادگی استفاده و حرکت راحت تر کاربران در جهت جستجو و کسب اطلاعات آنها طراحی شده است.

تقویت پورتفولیو

اینفوگرافیک پنج راه برای بهبود سریع و چشم گیر پورتفولیو در ۲۰۱۷

اینفوگرافیک پنج راه برای بهبود سریع و چشم گیر پورتفولیو در 2017

برای اطلاعات و مطالعه بیشتر به مقاله زیر مراجعه کنید:

پورتفولیو چیست؟