Your browser does not support JavaScript!

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 
دیجیتال مارکتینگ و پرهیز از خطاهای آن

دیجیتال مارکتینگ مدتی است که جای راه و روش های قدیمی و سنتی تبلیغاتی را گرفته است. با توجه به داشتن مخاطبانی که تقریبا برای تمامی سوالات خود به اینترنت مراجعه می کنند، توجه ویژه به دیجیتال مارکتینگ می تواند یک تجارت خاموش را دوباره فعال کند. یا بالعکس، اهمیت ندادن به اصول دیجیتال مارکتینگ ممکن است یک تجارت قدیمی و موفق را به شکست برساند.

بنابراین بسیار ضروری است که خود را دائما با روش های جدید دیجیتال مارکتینگ به روز نگه دارید. و تا جای ممکن از خطاهای مربوطه پرهیز نمایید. در ادامه قصد داریم راه هایی برای پرهیز از این اشتباهات بیان کنیم. جلوگیری از این اشتباهات، مانع به بیراهه رفتن بیزینس شما خواهد شد.

شما هیچ گاه به هدف هایی که تعیین نکرده اید نخواهید رسید

شاید این امر کاملا واضح و بدیهی به نظر برسد! اما کسب و کار های بی شماری هستند که تنها می خواهند با استفاده از هر روشی وارد دیجیتال مارکتینگ بشوند و صرفا بدون هدف و برنامه خاصی حجم بالایی از محتوا های تصویری، متنی، ویدیویی و ... گاها غیر مرتبط و غیر استاندارد را با هشتگ های نامرتبط به فضای مجازی وارد می کنند. شاید این کار در ابتدا ترافیک سایت را افزایش دهد. اما بدون داشتن برنامه و هدف مشخص، به نتایج سودمندی نخواهد رسید. به علاوه این کار می تواند سایت شما را پنالتی کند.

با داشتن یک برنامه اصولی که با توجه به ظرفیت های کارمندان دیجیتال مارکتینگ کسب و کار شما طراحی گردیده است، می توان حداکثر بازدهی ممکن را دریافت  نمود. اگر از اصول دیجیتال مارکتینگ اطلاعات زیادی ندارید، یا مایلید توسعه کار خود را به تیمی حرفه ای واگذار کنید، می توانید به تیم لولسا اعتماد کنید. 

نیاز های مخاطبان خود را بشناسید

معنای اصلی رونق کسب و کار، جذب مخاطب مرتبط است. شما هر چقدر هم که در رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ موفق عمل کنید، اگر نتوانید مخاطب مناسب خود را جذب نمایید، به جایی نخواهید رسید. بنابراین خیلی مهم است که علائق و نیاز های مخاطبان خود را بررسی کنید و متناسب با آن ها کار را جلو ببرید. تمامی جزئیات، از لحن محتوا های شما، تا نحوه استفاده مشتریان فرضی از مدیا های دیجیتال، باید در مارکتینگ بیزینس شما منطبق بر نیاز های مشتریان باشد.

محتواهای هدفمند تولید کنید

درست است که تولید محتوا به صورت منظم می تواند ترافیک سایت یا صفحه مجازی شما را افزایش دهد. اما قصد شما از تولید این محتوا ها باید جذب مشتری باشد. بنابراین باید با تنظیم یک استراتژِی خاص، توجه بیننده یا خواننده محتوا را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به خدمات خود جلب کنید. 

در محتواهایی که بارگذاری می کنید، نام خود را بگنجانید یا به صورت غیر مستقیم خود را معرفی کنید. به مشتری اطلاع دهید که شما هم خدمات مورد نیاز وی را انجام می دهید. بدین ترتیب قادر خواهید بود از تولید محتوا در جهت رونق کسب و کار خود استفاده نمایید. تولید یک محتوای بهینه که بتواند برای مارکتینگ مفید واقع شود، کاری تخصصی است. مجموعه لولسا متشکل از متخصصان تولید محتواست که قادرند تمامی نکات لازم برای نتیجه گیری را در محتوای مورد نیاز شما بگنجانند. برای اطلاعات بیشتر از این خدمات تیم لولستا می توانید به این بخش مراجعه نمایید.

 نرخ بازگشت سرمایه (ROI) دیجیتال مارکتینگ خود را ثبت کنید

آگاهی داشتن از هزینه هایی که در جهت توسعه دیجیتال مارکتینگ خود انجام می دهید، و این که چه مقدار از این هزینه برای شما تبدیل به سود می شود، امری ضروری است که بدون توجه به آن ممکن است سرمایه گذاری در زمینه های نامناسب صورت گیرد. بدین ترتیب نه تنها این سرمایه گذاری مفید واقع نخواهد شد، بلکه ضرر مالی نیز به همراه خواهد داشت. 

این هزینه ها ممکن است در بخش های گوناگونی صورت گیرد. برای مثال می توان به هزینه مربوط به انواع تولید محتوا، یا هزینه به کار گیری استراتژی AdWords (ادورز) اشاره داشت. سایت های گوناگونی وجود دارند که آنالیز اقدامات صورت گرفته در مقایسه با نتیجه ای که به آن نائل شده اید را در اختیارتان قرار خواهند داد. بنابراین می توان در بخش هایی که نتیجه بخشی بالاتری دارند، انرژی و هزینه بیشتری صرف کرد.

نویسنده و مترجم: زینب عاشوری

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش فروش: 44897364