Your browser does not support JavaScript!
خدمات سئو وردپرس
خدمات سئو جوملا
خدمات سئو
سئو کار
سئو سایت و بازاریابی بین المللی

اگر موتور جستجوی گوگل در منطقه ی ما پرکاربردترین است سئوکار باید سایت مشتری را با توجه به موتورجستجوی گوگل به روز و بهینه سازی کند. بنابراین اگر تجارتی در ایران دنبال بازاریابی در کشور دیگری مثلا فرانسه باشد.

باید سئو کار ابتدا بررسی کند که بهترین و پرکاربردترین موتور جستجو در کشور مقصد یا همان بازار مقصد چیست و سپس سئو سایت را با توجه به الگوریتم های همان موتور جستجو انجام دهد. هر بازاری موتور جستجوی خاص خود را دارد.

موتور جستجو چیست

سئو سایت: گوگل و بازاریابی

در سال ۲۰۰۳ دنی سولیوان گفت که گوگل حدود ۷۵% همه ی جستجوها را به خود اختصاص داده است. در بازارهایی خارج از امریکا، سهم گوگل معمولا حتی بیشتر نیز هست. از سال ۲۰۰۷ گوگل در تمام دنیا محبوب ترین و پرکاربردترین موتور جستجو است. تنها در سال ۲۰۰۶ در آلمان حدود ۸۵ الی ۹۰ درصد تمام جستجوها توسط موتور جستجوی محبوب گوگل انجام می شد. این در حالی است که در آن زمان بیش از صدها شرکت سئو در آمریکا بود و در آلمان تنها پنج شرکت سئو وجود داشت. در ماه ژوئن ۲۰۰۸، سهم بازاریابی گوگل در بریتانیا ۹۰ درصد بود. این درصد در بسیاری از کشورهای دیگر نیز به همین سهم هستن.

سئو سایت و بازاریابی بین المللی

سئو سایت: موتور جستجو و بازاریابی

در سال ۲۰۰۹، تنها چند بازار بزرگ وجود داشت که گوگل موتور جستجوی اصلی نبود. در بیشتر موارد، وقتی گوگل موتور جستجوی اصلی یک بازار نیست، یک مهره ی منطقه ای سعی به کمرنگ کردن گوگل و جایگزین کردن موتورجستجوی دیگری دارد. مهمترین مثالها را می توان در کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی، روسیه و جمهوری چک دید که به ترتیب مهم ترین موتورهای جستجو در بازار این کشورها عبارتند از: بایدو، یاهو، ژاپن، ناور، یاندکس و سزنام.

برای اطلاعات بیشتر، به مقاله های زیر مراجعه کنید:

منبع: mcseo.ir