Your browser does not support JavaScript!
سئو وردپرس
سئو جوملا
سئو کار
مشاوره رایگان
هفت دلیل برای آنکه سئوی سایت و وبلاگتان را به متخصص سئو بسپارید

مدت ها است که سئو یکی از استراتژی های مهم موفقیت مارکت بوده است و این موضوع روز به روز مهم تر می شود. تصور پیدا کردن یک بازار فروش خوب بدون استراتژی سئو، این روز ها بیشتر شبیه به یک توهم می ماند تا یک واقعیت و حتی یک رویا. نیازی به توضیح در مورد اهمیت و جایگاه سئو نیست، چرا که همه از اهمیت آن با خبر هستند. اما کسب رتبه سئو چیزی نیست که راحت به دست بیاید و مانند هر کار دیگری نیازمند افراد حرفه ای دارد. گاهی برخی از افراد تصور می کنند هزینه کردن برای خدماتی مانند سئو را ذخیره کنند و خودشان این کار را انجام دهند. اما این یک اشتباه بزرگ است! اگر شما خودتان این کار را انجام دهید شاید این هزینه را به کسی پرداخت نمی کنید اما خودتان دیگر زمانی برای کارهای دیگر نخواهید داشت و به سادگی یک نیرو را از دست داده اید.

سئو چیست

بگذارید این موضوع را کمی بازتر کنیم، ما برای شما هفت دلیل مهم ارائه می کنیم که باید سئو را به فردی حرفه‌ای بسپارید:

۱– سئو آسان نیست!

ممکن است دانش نگهداری از وب سایت را داشته باشید و چند مقاله در مورد سئو بخوانید و از آنها برداشت کنید می توانید خودتان این کار را انجام دهید؛ اما در واقعیت باید بدانید استراتژی سئو موضوع بسیار وسیع و گسترده است. مسائل تکنیکی و برنامه نویسی وب سایت، بررسی محتوا، تجربه کاربری، بک لینک های با ارزش، به روز رسانی، نوشتن محتوای جدید، و ... تنها بخشی از کار است. در این مورد می توانید مقاله بلند بالای چک لیست سئو را مطالعه کنید. اینها تنها تیتر های چک لیست شما هستند.

چک لیست سئو 2017

چک لیست سئو چیست

۲- قوانین سئو همواره تغییر می کنند!

اگر همین امروز شروع کنید و بر فرض ۵ کتاب نیز بخوانید، زمانی که خواندن کتاب ها تمام شد، احتمالا بسیاری از چیزهایی که خوانده اید دیگر تا آن زمان تغییر کرده اند. گوگل به صورت متناوت تغییرات کوچک و بزرگ در الگوریتم خود می دهد و این موضوع خود باعث تغییر در فاکتور ها می شود. این تغییرات الگوریتم گوگل تمام موضوع نیست، بسیاری از بخش ها را گوگل هیچ گاه اعلام نمی کند و متخصصان سئو این فاکتور ها را در ضمن کار و با تجربه به دست می آورند. همچنین باید بدانید، دانش خودتان را در مورد سئو همواره باید به روز کنید و نمی توان با خواندن های اولیه برای همیشه انتظار موفقیت در سئو داشت.

۳– اشتباهات می توانند به شما ضربه های بزرگی بزنند!

بسیاری از تاکتیک های سئو اشتباه می توانند به سایت شما ضربه بزنند و یا حتی منجر به پنالتی سایت شما بشوند. به عناوین زیر توجه کنید:

  • گرفتن بک لینک های مصنوعی
  • استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی
  • استفاده از کلمات کلیدی غیر مرتبط
  • پنهان کردن بخشی از سایت
  • متن های کپی شده
  • اسنیپیت های غیر استاندارد
  • و ...

یک متخصص سئو می داند که از این اشتباهات خود داری کند و اگر شما مرتکب آنها شدید چگونه این مشکلات را بر طرف کند.

برای آشنایی با مواردی که در این بخش مطرح شد، می‌توانید به مقاله‌های زیر مراجعه کنید:

بک لینک چیست؟

کلمه کلیدی چیست؟

۴– حرفه ای ها ابزار های درست دارند!

راه اندازی هر کمپینی سئو موثر نیازمند ابزار است. برخی از این ابزار ها ممکن است حتی از بودجه سئوی شما نیز بیشتر باشد. متخصصین حرفه ای سئو این ابزارها را به عنوان ابزار کار خودشان و برای کارهای متعددی تهیه می کنند و برای آنها صرف این هزینه به صرفه است. و به علاوه آنها به خوبی می دانند کدام ابزار برای شما نیاز است و درست هزینه می کنند.

۵– آنها آنالیز قدرتمندی به دست می آورند!

ابزارهای سئو به شما کمک می کنند نتایج کارهایتان را مشاهده کنید. به شما نشان می دهند کدام تلاش ما موثر بوده و کدام تلاش بی فایده و گاهی مضر. این ابزار ها بسیار پیچیده بوده و اطلاعات بسیار وسیعی به شما می دهند. این اطلاعات زیاد ممکن است برای شما گیج کننده باشند. همچنین داشتن آنالیز وب سایت به معنی این نیست که به شما گفته می شود چگونه مشکلات را حل کنید و یا هر بخشی از این اطلاعات چقدر بر سئوی شما تاثیر می گذارند. ممکن است نرخ پرش زیادی داشته باشید ولی نمی دانید این نرخ پرش زیاد به چه علت است.

۱۴ روش برای کاهش نرخ پرش (bounce rate)

متخصصین حرفه ای سئو، ارتباط اطلاعات آنالیز را به خوبی با سئوی سایت می دانند. استراتژی های مختلف را می شناسند و می توانند فعالیت های آنلاین شما را پر رنگ کنند. به صورت خلاصه می توان گفت، آنالیزی مفید و قابل استفاده در دست آنها است.

۶- متخصصین سئو، آنالیز درستی از رقبای شما به دست می آورند!

آنالیز رقبا، یکی از مهمترین بخش ها در سئو است. باید بدانید رقبای انلاین شما چه کسانی هستند و با توجه به وضعیت شما در میان آنها بهترین استراتژی را انتخاب کنند. بسیاری از متخصصین سئو می توانند با انالیز رقبا، بخش هایی که رقبای شما به انها ورود پیدا نکرده اند را به شما نشان دهند و بتوانید بیش از پیش رقبی سر سخت برای آنها باشید و آنها را پشت سر بگذارید.

۷- آنها می توانند با مخاطبان اصلی شما ارتباط بر قرار کنند!

برخلاف دیگر شیوه های فروش آنلاین و آفلاین، متخصصین سئو می توانند بر روی گروه هدف شما تمرکز کرده و سایت شما را به دست آنها برسانند. سئو این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید سایت را برای مخاطبین خاص خودتان در دسترس نمایید، مخصوصا افرادی که خدمات و محصولات شما را نیاز دارند. این ارتباط از طریق سئوی سایت انجام می شود و نیازمند تخصص زیادی است.

این هفت دلیل، تنها بخشی از دلایلی هستند که یک متخصص سئو می تواند برای شما بسیار مفید تر از این باشد که خودتان این کار را انجام دهید. پس اگر به دنبال تجارت آنلاین هستید، زمان خودتان را برای خلق ایده، محصول جدید و مدیریت کارها بگذارید و مانند هر فرد حرفه ای دیگری، هر تخصص را بر عهده متخصص آن بگذارید.

برای آشنایی بیشتر با سئو، پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله‌های آموزشی و حرفه‌ای را مطالعه کنید:

اینفوگرافیک متخصصین سئو

اینفوگرافی هفت دلیل برای آنکه سئوی سایت و وبلاگتان را به متخصص سئو بسپارید