Your browser does not support JavaScript!
سئو وردپرس
سئو جوملا
خدمات سئو
سئو کار
سئو سایت پیشرفته

در این مقاله قصد دارم راهنمای سئو سایت پیشرفته را در اختیار شما قرار دهم. اما چرا تصمیم گرفتم یک راهنمای پیشرفته برای سئو سایت بنویسم؟

چون دوست داشتم خوانندگان سایتم به جای این که ده ها سایت را زیر و رو کنند، با خواندن همین یک سایت بتوانند آنچه از سئو می خواهند بدانند را به دست بیاورند. چیزی که من در این مقاله در اختیارتان قرار می دهم به شما کمک می کند سریع رنکینگ سایت خود را بهتر کنید و ترافیک بیشتری به دست بیاورید. همه چیز را در این مقاله خواهید یافت، از لینک سازی تا جستجو موبایل تا سرعت سایت. دوست دارم شما همه در سئو سایت خود موفق باشید.

سئو پیشرفته

سئو سایت پیشرفته: خودآموز سئو

اول ازهمه بگذارید بگویم این مطلب برای چه کسانی مفید است؟ این مطلب برای کسانی مفید است که مقدمات سئو سایت را می دانند و می خواهند سئو سایت پیشرفته تر را بیاموزند. این مطلب برای وبلاگ نویسان، صاحبان تجارت های مختلف و بازاریاب ها مناسب است تا ترافیک بیشتر و بیشتری در جستجوی ارگانیک وب به دست بیاورند، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سئو پیشرفته

سئو سایت پیشرفته: ایندکس گذاری

ممکن است بهترین تولید کننده محتوا در دنیا باشید اما اگر موتورهای جستجو به محتوای شما دسترسی نداشته باشند زحماتتان بی فایده است. موتورهای جستجو باید در صفحات شما بخزند و سایت شما را ایندکس گذاری کنند. پس باید بتوانید به سایت خود از زاویه دید موتورهای جستجو نگاه کنید.

ایندکس چیست

سئو و سرعت سایت

معمولا این جمله را همه شنیدیم که سرعت سایت تنها یک درصد عامل موثر در رنکینگ سایت شما را تشکیل می دهد. اما نباید از همین یک درصد بسیار تاثیرگذار غافل شد چرا که شاید گوگل درصد مهمی را به آن اختصاص ندهد اما کاربران درصد مهمی را به سرعت سایت اختصاص می دهند و اگر سایت شما خیلی کند باشد سریع سایت شما را می بندند.

سرعت سایت در سئو

سئو سایت و وردپرس

بیشتر سایت ها امروز توسط وردپرس نوشته می شوند. همه افراد نکات ابتدایی وردپرس را سریع یاد می گیرند اما باید بتوانید سرعت و کیفیت و عملکرد وردپرستان را بهبود ببخشید. مثلا بخش نظرات وردپرس را نوفالو کنید. و لینک سازی داخلی کنید.

وردپرس

آموزش سئو - لینک nofollow

سئو و لینک سازی

از زمان الگوریتم های پاندا و پنگوئن، روش های قدیمی لینک سازی دیگر کارامد نیستند. روش های کلاه سیاه دیگر رنک سایت شما را بالا نمی برند. یکی از راه های لینک سازی استفاده از لینک در تصاویر یا در پی دی اف است.

بک لینک

مطالب مفید تکمیلی:

منبع: mcseo.ir