Your browser does not support JavaScript!
سئو جوملا
سئو وردپرس
خدمات سئو
سئو کار
نکات سئو سایت: آپدیت 2016

سئو سایت دانشی است که هر روز به روز می شود. موتورهای جستجو هر روز الگوریتم های خود را به روز می کنند تا نتایج جستجوی بهتری را به کاربران جستجوگر نشان دهند. بنابراین سئو سایت شما نیز باید با توجه به این به روز رسانی ها، به روز شود. در این مقاله در مورد جدیدترین آپدیت سئو سایت در سال 2016 صحبت می کنیم.

مهم ترین نکات سئو سایت: آپدیت ۲۰۱۶

پیشتر در مورد انواع رویکردهای سئو سایت صحبت کردیم. سئو سایت می تواند شامل فاکتورهای درون سایتی باشد که به اصطلاح به آن سئو سایت درون صفحه ای می گویند و یا ممکن است شامل مولفه های خارجی مانند لینک سازی و به روز رسانی در شبکه های اجتماعی و غیره باشد که به آن سئو سایت برون صفحه ای می گویند. یکی از مهم ترین نکات سئو سایت در سال ۲۰۱۶ که تاکید بیشتری به آن می شود قرار دادن کلمه کلیدی در url یا همان آدرس صفحه است.

مهم ترین نکات سئو سایت: آپدیت 2016

سئو سایت کاربرپسند

موتورهای جستجو هر روز بیشتر در تلاشند تا با توجه به هدف کاربر نتایج را نشان دهند. بنابراین شما باید مطالبی که در سایت خود قرار می دهید را از پیش مهندسی کنید. بدانید کاربر دنبال چه مطلبی خواهد بود و همان مطلب را در سایت خود قرار دهدی. سعی کنید مطالب سایت خود را چنان بنویسید که کاربر در سایت شما بماند. نکته دیگر در زمینه کاربر پسندی سایت سرعت سایت است. هیچ یک از کاربران، مخصوصا در کشور ما که سرعت اینترنت پایین است از سایت کند خوششان نمی آید. اگر سایت شما کند باشد سریع سایت را بسته و سراغ جستجوی دیگری می روند. این موضوع نه تنها کاربر را از شما دور می کند بلکهbounce rate به شما می دهد که برای سئو سایت شما منفی است.

سرعت سایت در سئو

کلمات کلیدی در سئو سایت

با این که استفاده از کلمات کلیدی در سئو سایت شما مهم است اما محتاط باشید که شورش را در نیاورید. گوگل اگر متوجه شود شما بی ربط مدام از کلمات کلیدی استفاده می کنید برای سایت شما امتیاز منفی در نظر می گیرد. کلمات کلیدی را در عنوان صفحه، در عنوان سایت و دو الی سه بار در متن مخصوصا پاراگراف اول استفاده کنید. کلمات کلیدی را می توانید در تگ آلت عکس های سایت خود نیز استفاده کنید تا در جستجوی مرتبط در عکس ها نیز بالا باشید.

کلمه کلیدی چیست

منابع برای مطالعه بیشتر:

منبع: mcseo.ir