Your browser does not support JavaScript!
سئو وردپرس
سئو جوملا
طراحی انجمن گفتگو
چگونه از پست های انجمن های گفتگو برای تقویت سئو استفاده کنیم

فروم ها و انجمن های گفتگو یکی از پر بازدید ترین بازدید ها را در اینترنت دارند. فروم کاربران و بازدیدکنندگان سایت را به گردانندگان و مدیران سایت ها نزدیکتر می کنند. با یک فروم به سادگی می توانید بنا به درخواست بازدیدکنندگان خودتان محتوا تولید کنید. فروم ها (انجمن های گفتگو) جامعه ای است از افراد و متخصصینی که علایق مشابه دارند و می خواهند اطلاعات و سوالاتشان را به اشتراک بگذارند و مشکلات یکدیگر را حل کنند.

استفاده از فروم ها (انجمن های گفتگو) حتی زمانی که برای سایت شما نباشند نیز می توانند برای سئوی سایت شما موثر باشند. پاسخ دادن به سوال یکی از کاربران با محتوایی که شما تولید کرده اید و لینک سایت شما تاثیرات بسیار زیادی برای بازار کاری شما دارد. فردی که سوالات دیگران را پاسخ می دهد و می تواند مشکلات دیگران را حل کند، همواره در نظر کاربران به عنوان یک فرد خبره در کار خود به چشم می آید. بازدید از سایت شما به واسطه لینک مطلب زیاد می شود و بدون صرف هیچ هزینه ای لینکی برای سایت خودتان تهیه کرده اید؛ لینکی با کیفیت و موثر در سئو!

انجمن گفتگو چیست

تشابهات پست در فروم (انجمن گفتگو) و ثبت آنلاین مقالات و محتوا

پست گذاری در فروم ها (انجمن های گفتگو) شباهت های زیادی به ثبت آنلاین مقالات و محتوا دارد، اگر چه میان آن ها تفاوت هایی نیز وجود دارد. بگذارید با ذکر تشابهات انجمن های گفتگو و ثبت آنلاین محتوا شروع کنیم:

  1. هم ثبت مقالات و محتوای در دایرکتوری ها و هم پست گذاشتن در فروم شامل تولید محتوایی می شود که بازدید کنندگان خود را دارد و در هر دو ترافیک به سمت سایت شما افزایش می یابد.
  2. در هر دو محتوای تولید شده نیازمند انتخاب کلمات کلیدی ماسب و تهیه اطلاعات جانبی می باشد. مقالات و محتوای تولید شده باید از کلمات کلیدی درستی تهیه شده باشد تا بتواند در نتایج جستجو سریعا کاربران را به آن مطلب و یا پست راهنمایی کنند.
  3. در پست های انجمن های گفتگو مانند ثبت انلاین محتوا نیاز است از ثبت محتوای بی ارزش خودداری کنید. در فروم ها نیز با این مشکل روبرو خواهید شد که اگر محتوای شما نا مربوط باشد به سادگی مدیر آن انجمن گفتگو پست شما را پاک خواهد کرد.
  4. مانند تولید محتوا، در پست گذاشتن در انجمن های گفتگو نیز باید توجه داشته باشید مخاطب شما چه افرادی هستند و محتوا را برای آنها تولید کنید.

تفاوت فروم (انجمن گفتگو) و مقالات و محتوای سئو

ابعاد محتوا

منظور از ابعاد محتوا کوتاهی و بلندی مطلب می باشد. معمولا پست های انجمن های گفتگو کوتاه تر از محتوای تولید شده در سایت شما هستند.

تعامل با بازدیدکنندگان

در انجمن های گفتگو تعامل با بازدیدکنندگان مطالب بسیار بیشتر است. اگرچه در محتوایی که برای وب سایت تهیه می کنید با تکنیک هایی مانند امکان گذاشتن نظرات (کامنت) و یا راه های دیگر می توانید با مخاطبین خود تماس داشته باشید، اما اساس انجمن گفتگو (فروم) بر روی تعامل است و میزان این موضوع در آنجا بسیار بیشتر می باشد.

چگونگی در انجمن های گفتگو پست بگذاریم؟

ابتدا جستو کنید و انجمن گفتگویی که بیشترین نزدیکی با موضوع کاری شما دارد را پیدا کنید. سپس با عضویت در این انجمن ها به عنوان یکی از کاربران آنها در بیایید. پروفایلی که برای این انجمن ها تهیه می کنید معمولا به شما اجازه ثبت برخی موارد مانند آدرس وب سایت، عکس پروفایل، امضای زیر پست ها و شل را به شما می دهد. از تمامی این فیلد ها استفاده کنید و آنها را با بهترین اطلاعات خودتان پر کنید. از شلوغ کاری پرهیز کنید و صفحات اصلی خودتان را به کار ببرید، هیچ اشتباهی مانند شلوغ کردن زیاد باعث ندیده شدن اطلاعات شما نمی شود.

پستی که برای بهبود کسب و کار شما مفید باشد چندین راه برای تولید دارد. می توانید در انجمن جستجو کنید و سوالاتی که تا کنون درباره آن موضوع پرسیده نشده اند و شما جواب آنها را می دانید بپرسید و پاسخ آنرا خودتان ارائه کنید. اگر سوالی در رابطه با کسب و کار برایتان پیش آمده و پاسخ آن سوال را نمی دانید، می توانید با پرسیدن آن سوال در انجمن گفتگو در زمان خودتان صرفه جویی کرده و از تجربیات دیگران استفاده کنید. می توانید در انجمن جستجو کنید و سوالاتی که پاسخ داده نشده و یا پاسخ انها نادرست و یا ناکافی هستند را با اطلاعات خودتان پاسخ دهید. تمامی اینکار ها حداقل به شما امضایی در زیر آن پست که می تواند حاوی لینک سایت شما باشد به شما می دهند و این می تواند به سادگی سئوی سایت یا وبلاگ شما را تقویت کند. 

علاوه بر اینها در انجمن های گفتگو می توانید مشتریان تازه برای خدمات و محصولات و محتوای تولید شده خودتان بیابید. اگر می توانید و قادر به مدیریت انجمن گفتگو هستید، این بخش را به سایت خودتان اضافه کنید و مرجعی برای پاسخ گرفتن مخاطبان شوید.

طراحی فروم (انجمن گفتگو)

می‌خواهید یک فروم راه‌اندازی کنید؟ ما برای شما اینکار را انجام خواهیم داد. می‌توانید یک انجمن گفتگوی حرفه‌ای و سئو شده را از ما بخواهید. برای سفارش، مشاهده هزینه‌ها و اطلاعات تکمیلی، به صفحه این خدمات مراجعه کنید: