Your browser does not support JavaScript!
سئو جوملا
سئو وردپرس
خدمات سئو
سئو کار
پنالتی و سئو سایت

گاهی وقت ها سایت شما به خاطر لینک دادن به یا لینک گرفتن از یک سایت اسپم، پنالتی می شود. گاهی حتی ممکن است از نتایج جستجو ناپدید شود. این کابوس سئو سایت در سالهای پیش بود. اما با مرور زمان و پیشرفت دانش و تکنولوژی، تجربه لینک سازی بهتر شده و همه سئوکاران روی این موضوع اتفاق نظر دارند.

پنالتی شدن لینک و سئو سایت

امروز برداشتن پنالتی حاصل از یک لینک اسپم سخت اما ممکن است. در وهله اول باید مراقب سایت خود باشید که پنالتی نشود. باید همیشه لینک های سایتتان را چک کنید و لینک های اسپم را بردارید. شا منز که یک متخصص لینک بردای در سایت  rmoov.com است می گوید اگر پنالتی لینکی دارید فکر نکنید در امان می مانید. سریع لینک را بردارید و لینک های کم کیفیت را نیز حذف کنید حتی اگر سایت شما را پنالتی نکنند. اما اگر خیلی دیر شد و سایت شما پنالتی شد چه؟

مطالب مفید برای حل این مشکل:

پنالتی گوگل چیست

پنالتی سایت و سئو

اگر سایت شما پنالتی شد به این معنا نیست که باید سایتتان را فراموش کنید و سایت دیگری روی یک دامین یا دامنه جدید بسازید. می توانید با پاکسازی لینک ها سایت خود را اصطلاحا ریکاوری کنید. به یاد داشته باشید که در حذف پنالتی، نمیشود یک بام و دو هوا داشت. باید از شر تمام لینک های مضر راحت شوید. نمی توانید در سئو، الگوریتم پنگوئن گوگل را گول بزنید.

سایت بررسی بک لینک برای سئو

در SEO SPYGLASS که برای بررسی لینک سایت است می توانید تمام اقدامات مربوط به مدیریت لینک های سایت تان را انجام دهید. برای حذف لینک اسپم و رفع پنالتی می توانید گزینه disavow backlink  را انتخاب کرده یا لینک ها را remove کنید. اگر این مقاله برای سئو سایت تان مفید بود ما از به اشتراک گذاری آن با ذکر منبع خوشحال می شویم.

بک لینک در سئو

منبع: mcseo.ir