Your browser does not support JavaScript!
تولید محتوا شبکه اجتماعی
پنج کمپانی که با استفاده از تصویر سازی در استراتژی شبکه های اجتماعی موفق زیادی کسب کردند

«۵۰ میلی ثانیه طول می کشد، به اندازه یک چشم بر هم زدن» این توصیفی است از مدت زمانی که یک کاربر پست شما را در شبکه اجتماعی برای بار اول می بیند. اما نکته ی مهم و اساسی این است که آیا کاربر بر روی پست شما زمان بیشتری می گذارد و یا اینکه به راحتی از آن عبور می کند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، در ۹۴ درصد موارد، کاربر از پست های تبلیغاتی بدون سپری کردن زمان زیادی عبور می کند.

رسانه اجتماعی (شبکه اجتماعی) چیست

اگر شما و کسب و کار شما نیز در دسته ۹۴ درصدی قرار گرفته اید، علت آن می تواند دو مورد زیر باشد:

  1. شما در مقابل چشم های کاربران با حداقل ۷۰۰ میلیون رقیب دیگر که کار و هدف خود را به اشتراک می گذارند، مقایسه می شوید.
  2. ۸۶ درصد مردم وقتی با تصویری شبیه به آگهی معمولی مواجه می شوند، به سرعت از آن عبور می کنند.

بنابراین، راه حل، متفاوت عمل کردن و خلاق بودن در تبلیغات می باشد. در این مقاله برای ایده گرفتن و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، به ۷ مثال موفق از کسب و کار هایی که با تصویر سازی های قوی و خلاقانه توانسته اند در شبکه های اجتماعی عملکرد خوبی از خود نشان دهند، آشنا می شویم.

برند اسپیرمنت لاو

این برند که مربوط به پوشاک کودکان می باشد، با به کار گیری استراتژی بصری صحیح و موثر موفق گردید تا موقعیت خوبی در شبکه های اجتماعی به دست آورد. این برند که کار خود را از یک وبلاگ آغاز کرده بود موفق شد تا به سرعت به یک تجارت الکترونیک شناخته شده به داشتن تصاویر سبک خود بدل شود.

وبلاگ

این برند با شروع تبیلغات خود در شبکه ی اجتماعی فیس بوک، با استراتژی عکاسی ویژه خود و یافتن ویژگی های جامعه هدف خریدارنش توانست به سود قابل توجه ای در فروش خود دست یابد. در اینجا برخی از موارد موثر در موفقیت این برند که مدیون عکس های با کیفیت آن می باشد، آورده شده است که به قرار زیر است:

  1. امکانات عکاسی مناسب تهیه کنید: برای مثال می توانید یک دوربین DSLR مقرون به صرفه و یا یک گوشی آیفون قابل اطمینان که شما را قادر سازد تا از اپلیکیشن ها ادیت عکس رایگان خود همانند VSOCam نهایت بهره را ببرید.
  2. به بهترین نحو نور پردازی کنید: برای تحقق این منظور می توانید با پس زمینه بازی کنید و از چند چراغ برای نور رسانی به محصول استفاده کنید.
  3. بعد از گرفتن عکس ادیت خوب موثری انجام دهید

تصویر سازی موفق برند در شبکه های اجتماعی

برند ترای د ورد

جعبه های اشتراک ماهیانه، تمامی آن چیزی است که این برند از آن الهام گرفته است. این برند با ترکیب جذابیت یک سرویس تحویل غذا و یک غافلگیری برای مشتریان خود، هر ماه یکبار و استفاده از تصاویری جذاب از هدایایی که به مشتریان داده می شود، توانسته است تا موفقیت و محبوبیت بسیاری در شبکه های اجتماعی کسب نماید.

تصویر سازی موفق برند در شبکه های اجتماعی

برند مایکروسافت

زمانی که نام کمپانی مایکروسافت به گوش شما برسد، احتمالا ذهن شما به سمت نقش عواملی همچون شبکه های اجتماعی و یا تصویر سازی در موفقیت این برند بزرگ نخواهد رفت. در صورتی که شبکه ی اجتماعی اینستاگرام این کمپانی، بر مردم تمرکز کرده است. مایکروسافت حساب اینستاگرام خود را در سال ۲۰۱۴ فعال کرده است. از زمان آغاز فعالیت مایکروسافت در اینستاگرام، مخاطبان خود را با برنامه ای تحت عنوان توانسته است تا با کاربران خود ارتباط برقرار کند. این برنامه نشان می دهد که مردم چگونه از محصولات این کمپانی در زندگی روزمره خود بهره می برند و چگونه به کمک آنها به اهداف خود می رسند.

به کمک این روش مبتکرانه، کمپانی توانست تا بیش از یک میلیون فالور را جذب صفحه خود کند و موقعیتی فراهم آورد تا کاربران ارتباط بهتری با این برند داشته باشند.

تصویر سازی موفق برند در شبکه های اجتماعی

برند سومو می

حقایق سخن می گویند، داستان ها فروش را افزایش داده و گاهی یک تصویر با ارزش تر از هزار کلمه به حساب می آید.

برند سومو می به این جملات وفادار بوده و توانسته است موفقیت خوبی به دست آورد. در اینجا به تعدادی از مواردی که سبب موفقیت تبلیغات این برند در شبکه های اجتماعی شده است، اشاره می کنیم.

  1. به کار بردن گراف و نشان دادن نتایج درخشان
  2. به دست آوردن اثبات اجتماعی
  3. استفاده از کلمات تاثیر گذاری همچون جدید ترین

در نهایت این برند با به کار بردن استراتژی مشخص و قوی و بهره جستن از عکس ها و تصاویر ماهرانه توانسته اند تا در تبلیغات عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

تصویر سازی موفق برند در شبکه های اجتماعی

برند یونیکلو

این برند موفق در زمینه تولید پوشاک در ژاپن، از هنر تصویر سازی به کمک تکنولوژی قدرتمند نهایت بهره را جسته است و برای نخستین بار تصاویری که به سرعت حرکت می کنند را به صورت آنلاین به نمایش گذاشت، که هر یک از این تصاویر، عکس یک محصول با کد منحصر به آن را به مشتری های خود نشان می داد.

زمانی که یک توییت همراه با تصویر باشد، با درصد بسیار بیشتری از توییت بدون تصویر شانس ریتوییت شدن را خواهد داشت. این امر در خصوص سایر شبکه های اجتماعی هم صدق خواهد کرد و تمامی مطالبی که به همراه خود تصویری به همراه داشته باشد دو برابر بیشتر از حالتی که بدون تصویر است، شانس به اشتراک گذاری پیدا خواهد کرد. بنابراین، این برند با استفاده از تصاویر متحرک جذاب خود به موفقیت چشمگیری در شبکه های اجتماعی دست پیدا کرد.

تصویر سازی موفق برند در شبکه های اجتماعی